העדכון האחרון:

​​06:00 - נירו למושיק: "לא תשמע ממני אחד בפה ואחד בלב"

האח הגדול מציג בפני הדיירים את המלך איציק והמלכה רתם, מודיע שהמועמדים השבוע להדחה הם: מושיק, נטלי, נירו וסטלה, ושולח אותם לצינוק. סטלה מפחדת ומבקשת שלא יסגרו את דלת הצינוק ובוחרת באיזו מיטה לישון. נירו וסטלה מנסים להתרגל לצינוק: "איך היינו למעלה וירדנו למטה", הנתינים שרים שוב "איך הגלגל מסתובב", ולפתע השיר מתנגן ברחבי הבית. הם מתחילים לרקוד בצינוק, ונירו מחבק את נטלי ומתנצל אם פגע בה.

הגיע זמן כיבוי אורות בבית והדיירים נכנסים למיטותיהם, חלקם מבלים לילה ראשון בצינוק וחלקם נהנים ממיטות נוחות בארמון. נירו מבקש ממושיק שיבוא ויגיד לו בפנים כשמשהו מפריע לו, ומעיד על עצמו: "לא תשמע ממני אחד בפה ואחד בלב". מושיק מסכים עם נירו, ומודה שהיה לו קשה בהתחלה לבוא ולדבר איתו ולבסוף הם מחליטים לפתוח דף חדש.

לפני השינה, נירו מעלה זכרונות מהצבא ומספר חוויות מלבנון. 

05:00 - מהפך בממלכה: יחי המלך החדש 

הדיירים מעריכים שעברה חצי שעה, איציק ונירו עדיין מחזיקים מעמד והשאלה היא מי מהם ישבר ויעבור ראשון את הקו האדום ויושלך לצינוק? לאחר מספר דקות, נירו עובר את הקו האדום והאח מכריז על איציק כמנצח בדו-קרב. נירו ואיציק הצליחו להחזיק את החבל במשך יותר מחצי שעה והדיירים עברו בהצלחה גם את המשימה האחרונה.

נטלי רצה לחבק את איציק ולוחשת לו: "כפרה עליך", ושאר הדיירים באים גם הם לברך אותו על הנצחון. איציק מודאג שנטלי תישן עם נירו וסטלה, אבל לנטלי יותר מפריע שהיא לא תישן עם איציק ומציעה: "אתה תמיד יכול לבחור לישון בצינוק", ונעלבת שהוא לא חשב על הרעיון הזה לבד. נטלי לא מרוצה מהנצחון של איציק ומההכתרה שלו למלך בעוד שהיא נשארת בצינוק, ומסבירה לו שאתמול לא העניקו לה חסינות כדי לא להפריד ביניהם, אבל במשחק היום הכל התהפך ומאשימה: "אתה מפריד בינינו". 

סתיו יושב עם נטלי בחצר ומספר לה שנפגע מחוסר הפרגון שהרגיש מהדיירים כשקיבל חסינות, ונטלי מחזקת אותו ואומרת שהיא אוהבת אותו כמו שהוא. שניהם מתכרבלים בחצר, ונטלי מספרת לסתיו שהיא מתגעגעת אליו וקשה לה שהוא ישן בארמון בעוד היא בצינוק.

הדיירים יושבים בחצר, סטלה מחמיאה לנירו שהפתיע אותה והחזיק מעמד יפה מול איציק, ונלחצת מהשינה בצינוק כשהיא שומעת ממושיק שישנים רק על מזרנים. איציק, המלך החדש, יוצא לחצר בבגדים החדשים והדיירים מריעים לו.

04:00 - מי ישבר ראשון: איציק או נירו?

האח מודיע לדיירים שהם הצליחו לעבור את שתי המשימות הראשונות, ונשאר להם רק לעבור את משימת הדו-קרב בהצלחה. במשימה האחרונה, נירו ואיציק צריכים להחזיק ביד אחת חבל שקשור לגליוטינה כבדה, במשך חצי שעה כל אחד מהם, מבלי לעבור את הקו האדום המסומן.

עם תחילת המשימה איציק ונירו נאבקים להחזיק את החבל, והאח מקל עליהם ומסכים להם להשתמש בשתי הידיים. נירו מתקשה לשמור על הגליוטינה מעל הקו האדום ומוטי מכוון אותו, איציק לעומתו מצליח לשמור על יציבות והדיירים צופים מהצד במתח. לאחר מספר דקות, החבל מחליק לאיציק מהיד וכמעט עובר את הקו האדום, אבל רתם מיד מזהירה אותו. העייפות מתחילה להשפיע, הידיים מתחילות לכאוב, ואיציק מוצא דרכים יצירתיות להחזיק את החבל ונעזר בחולצה. הדיירים לא יודעים כמה זמן כבר עבר ונירו מרגיש שזו "חצי השעה הכי ארוכה בחיים". 

03:00 - הכנות אחרונות לפני דו-קרב גורלי

הדיירים מחכים במתח לתחילת הדו-קרב, סטלה חוששת: "כל הזמן יש פה טוויסטים", ורתם מציעה לנטלי לאפר שוב את העיניים של איציק, בתור טקטיקה חדשנית לניצחון בדו קרב. ובממלכה, נירו, מוטי וסתיו מדברים שוב על המשימה הקודמת, החסינות שסתיו ומוטי קיבלו והביקורת מצד הדיירים האחרים. מוטי מתחרט שלא המשיך במשימה אתמול אפילו שלא באמת היה מסוגל, ונירו מרגיע אותו שהוא התנהג בסדר גמור. סטלה מתרגלת לרעיון שיכול להיות שהיא תועמד להדחה בפעם הראשונה, ושיר מעודדת אותה שזה כיף להיות מועמד ולהרגיש את התמיכה של הקהל בחוץ. 

נירו חושף בפני שיר שהוא צפה בהם בזמן שכתבו את היצירות למלך ולמלכה, ואיך שם לב שרתם ישר קפצה על ההזדמנות כדי להעביר עליהם ביקורת, ושיר היחידה שלא רצתה להשתתף במשימה. בזמן שהם מחכים שהדו-קרב יתחיל, שיר מנצלת את הזמן לבחון את העיצוב החדש של הבית ומקווה שהוא יישאר ככה. 

02:00 - "הגלגל מסתובב, ממלכות קמות ונופלות" 

סטלה ונירו דואגים שהאח יביא לשיר מיטה לארמון, ונירו מציע בצחוק שתישן עם סטלה: "היא קטנה, את לא תרגישי".

בני המלוכה ממשיכים לדון במכתב שרתם כתבה, סטלה ונירו מסכימים שהמכתב היה מאוד מתנשא, וסתיו מסביר להם: "אני רואה שברתם יש הרבה בולשיט, אבל כשהיא בוכה...". סטלה עדיין עצבנית שרתם האשימה אותה שנתנה חסינות לסתיו ומוטי רק כי הם חברים שלה, וסתיו מודה לה: "את פותחת לי את העיניים", ומכוון לאיציק שהעמיד אותו להדחה. סטלה משתפת שהמכתב של נטלי ריגש אותה מאוד לעומת המכתב של רתם שרק עיצבן אותה. 

האח מודיע על משימה חדשה, דו קרב בין המלך והמלכה לבין שני נתינים מהצינוק. אם המלך והמלכה ינצחו הם ישארו בתפקיד, אבל אם שני הנתינים ינצחו הם יהפכו למלך והמלכה החדשים ויהיו חסינים מהדחה, ואילו נירו וסטלה ייזרקו לצינוק ויכנסו לרשימת ההדחה. הנתינים מבינים את ההזדמנות שיש להם להפוך את הגלגל, ועורכים הגרלה כדי לקבוע מי השניים מביניהם שיזכו לחסינות במידה וינצחו בדו קרב. נטלי מוותרת על ההזדמנות: "אני רוצה להרגיש את הקהל, אני נהנית מהפחד", ואיציק חושש: "אני רוצה שתישארי פה איתי". איציק ורתם הם השניים שעלו בהגרלה. הנתינים שמחים מההזדמנות שקיבלו ומתחילים לשיר "איך הגלגל מסתובב".

הנתינים צריכים לבחור דייר שיילחם עבור איציק ורתם, ודייר אחד שיילחם עבור סטלה ונירו, מבלי שהם יודעים עדיין מה תהיה המשימה. לבסוף, נקבע שאיציק ונירו יתמודדו אחד מול השני בדו קרב הגורלי. איציק חושש מהמשימה ואומר תפילה קצרה, ורתם מציעה לנטלי לתת לו נשיקה למזל כדי שינצח. נטלי עושה לאיציק שיחת מוטיבציה ואומרת לו שהיא אוהבת אותו ותמיד נמצאת מאחוריו, אבל איציק אומר שהוא לא מרגיש את התמיכה ממנה במאה אחוז. נטלי ממשיכה לתת לאיציק חיזוקים: "אתה אדם חזק ותחרותי", אבל מצד שני מבקשת ממנו לא להיות תחרותי מדי ושינסה להנות ממה שיש מסביב. מושיק במצב רוח טוב ומנעים את הזמן בצינוק בשירים, כשאיציק מצטרף ומסלסל איתו.

ובממלכה, סתיו ומוטי נעלבים משיר שאמרה להם שהיו צריכים לוותר על התואר והחסינות שקיבלו.

01:00 - איציק מטיח בנטלי: "את הופכת לבנאדם רע", ומתנצל: "אל תוותרי עליי"

במהלך המשימה, בה הדיירים מקריאים את מה שכתבו בפני המלך והמלכה, נטלי צועקת על איציק ומאשימה אותו שהלך לישון עם רתם אתמול בלילה. מאוחר יותר, איציק מעביר ביקורת על נטלי שהעמידה את רתם חברתה הטובה במצב לא נעים מול כל הדיירים ונטלי מגיבה בעצבנות: "היא בחיים לא היתה חברה טובה שלי, וגם אתה לא, חבר לא עושה דברים כאלה". הוויכוח בין איציק לנטלי עולה שלב כשאיציק עונה: "חמודה, אם אני ארצה לעשות משהו, אני לא צריך את האישור שלך ולא של אף אחד", ומטיח בנטלי: "את הופכת לבנאדם רע". נטלי לא נשארת חייבת ועונה בבטחון: "עדיף להיות בנאדם רע מאשר בנאדם שמקלל את החברה הכי טובה שלו". היחסים מתוחים ונטלי מסבירה לאיציק שבדרך שבה הוא מתנהג כרגע, הוא חוזר למתכונת של הרס עצמי.

רתם יושבת במטבח ולא מצליחה להירגע מהאמירה של סטלה, שרמזה שרתם ליקקה לנירו במהלך משימת הרכיבה אתמול בערב. ובארמון, בני המלוכה מתלבטים איזה דייר לבחור כיד המלך ולהעניק לו חסינות, סטלה שוקלת לבחור בנטלי אבל מצד שני לא רוצה להתערב במערכת היחסים המסובכת שלה עם איציק.  

לאחר הרמיזות מצד רתם שסטלה בחרה לתת חסינות לסתיו רק כי היא אוהבת אותו, סתיו שוקל לבקש מהאח לוותר על התואר אבל מוטי וסטלה משכנעים אותו שלא לעשות זאת. בפינת העישון, נטלי מחמיאה למושיק על שדיבר בכנות מול המלך והמלכה כששאלו אותו על ההתנהגות הלא יפה של איציק אתמול. נטלי אומרת שאנשים בבית יותר מדי משתמשים במילה הצגה, ומושיק עונה: "אני מכיר את האמת, אני לא מכיר משהו אחר", ונטלי מסבירה שבבית אי אפשר לשחק הצגות: "גם אם אתה לא רוצה, אתה נחשף".

איציק לא בטוח שבני המלוכה באמת יהיו חסינים בסוף המשימה, רתם עדיין מוטרדת שסטלה קראה לה לקקנית ושואלת את איציק ושיר מה הם חושבים על הדרך שדיברה מול בני המלוכה, וגם שיר מודה שקשה לה לעמוד מול קהל. מושיק מצטרף לשיחה ורתם בטוחה שהשיר שכתב כבר הולחן מחוץ לבית והפך ללהיט. 

בחצר, איציק ונטלי מתחבקים מפוייסים ונטלי בוכה, איציק מתנצל: "אני אוהב אותך מאוד, אל תוותרי עליי עדיין" ונטלי מתקשה להאמין לו. נטלי ממשיכה לבכות ומסבירה לאיציק שהוא פגע בחברה הכי טובה שלו, איציק מבין ומנסה להרגיע אותה. נטלי רוצה להכנס בחזרה לבית אבל איציק ממשיך לחבק אותה חזק ומבקש: "תעבירי לי קצת כוח". 

בני המלוכה מתקשים להגיע להחלטה וממשיכים לדון בשאלה למי להעניק חסינות, בזמן שהנתינים מחכים במטבח ונטלי מסבירה שלמרות כל המתחים בבית, אנשים גם אוהבים אחד את השני. ובהתכנסות של בני המלוכה, נירו מתלבט בין רתם לשיר, אבל סטלה אומרת על רתם שאם היא מועמדת להדחה כל כך הרבה פעמים כנראה שמשהו לא בסדר. המלך נירו מתקשה לקבל החלטה וסטלה מייעצת שיילך עם מה שהוא מרגיש.

לבסוף, דיירי הבית מתכנסים והמלך נירו מודיע שהוא מעניק חסינות לשיר שתמכה בו, וזוכה למחיאות כפיים. נירו מודה שההחלטה לא הייתה פשוטה, פונה לנתינים ומסביר את השיקולים שלו. נירו מסביר למושיק שהגיע הזמן שהוא ירגיש קצת את אהבת הקהל מהבית ויועמד פעם ראשונה להדחה, ולרתם הוא אומר שיש משהו לא פשוט בהתנהלות שלה: "כל כך הרבה אנשים בבית לא מרגישים טוב איתך", וכמלך קשה לו להעניק לה חסינות.

הנתינים חוזרים לצינוק ומושיק מתקשה להבין את ההחלטה להעניק לשיר חסינות, ומודה שהוא לא כנראה מבין את המשחק. בני המלוכה בטוחים בהחלטת המלך, סטלה ומוטי מסכימים שהמכתב שרתם הקריאה הראה זלזול ויש סיבה טובה שהיא לא קיבלה חסינות. 

00:00 - שיר על המלך נירו: ״הוא תככן ועצלן״

לאחר שהנתינים שבעו מהנשנוש, הם חוזרים בזה אחר זה לצינוק. סתיו, שעומד לא רחוק מהם, מבקש מהאח: "האח הגדול, תפתח לנתינים את הצינוק בבקשה, בפקודת המלך". האח הגדול נענה לבקשה המלכותית ושערי הצינוק נפתחים לשמחתם הרבה של הנתינים. הם נכנסים אל הארמון, וזמן קצר לאחר מכן האח הגדול קורא לכל הדיירים להתרכז בסלון המלכותי. הנתינים מתיישבים על ספסלי שיש קשים בעוד בני המלוכה והאבירים נהנים מכיסאות מרופדים ומעוצבים. הנתינים נקראים להפגין את נאמנותם למלך ולמלכה בזה אחר זה.

כשמגיע תורו של איציק, הוא מקריא טקסט כעוס וטעון בו הוא מטיח האשמות על צביעות ולקקנות בבית. המלך נירו מנסה להסביר למה חשבו שהכי נכון יהיה בשבילו לחזור לצינוק. איציק מסביר שזה לא העניין, ושהוא כועס שרתם, שהתאמצה כל כך לא קיבלה דבר אך נתינים אחרים שפרשו מוקדם קיבלו חסינות. נירו מנסה להסביר את הבחירה שלו ושל סטלה במוטי וסתיו על פניו, כשהוא אומר שלא רצה להפריד בינו לבין נטלי: "להפריד ביניכם זה להחליש אתכם", ועל סתיו ומוטי הוא מוסיף: "במצב הפיזי והנפשי, שניהם היו במצב הכי חלש".

תוך רגעים ספורים הדיון הופך לויכוח והטונים עולים: "גם לי יש רגשות וגם לי יש קושי". אומר איציק. סטלה מתערבת: זה לא הוגן שניקח אחד מכם ולא את שניכם ביחד".  איציק מסביר שהיו צריכים לתת לרתם הערכה על המאמץ: "זה לא פייר שאחד יקבל פרס על חשבון מישהי שהקיאה את נשמתה שם".

לאחר שהויכוח נרגע, שיר נקראת להקריא את היצירה שלה. ביצירה היא טוענת שיש מישהו שמלכלך על המלך נירו. המלך מבקש משיר לדעת במי מדובר, והיא עונה: "אתה יודע בדיוק מי מלכלך עליך, ואתה כבר יודע מי צבוע פה. אני לא מתכוונת להוסיף".

הויכוח משנה מסלול, והאש עוברת למוטי: "ראיתי את ההצגות שעשית אתמול וזה לא יפה- לא היית צריך להכנס למשימה שמראש אתה יודע שאתה לא יכול למלא", אומרת שיר. מוטי מנסה להתגונן, וכששיר עונה הטון שלה עולה: "הוא תככן, הוא עצלן, לא עושה כלום בבית, אבל כשהוא הופך למלך כולם מלקקים לו", היא אומרת כשהיא רומזת על נירו. מוטי שואל אם היא רומזת שהוא מלכלך על נירו ונפגע עד עמקי נשמתו. שיר, שמחליטה שלא להמשיך את הויכוח, מתיישבת בחזרה במקומה.

נירו מנסה להרגיע את המצב: "כל זה לא משנה, סתם רבים על שטויות. זה לא משנה מי לכלך, מה שאני ראיתי אתמול זה איש מבוגר שלא מרגיש טוב נקודה. אין פה חשבונאות ופנקסאות". איציק, שומע זאת קופץ ממקומו בזעם: "אתה ראית ככה, אנחנו כולנו ראינו משהו אחר".
מוטי מנסה להסביר את עצמו ואומר: "להגיד שאני מלכלך ועושה הצגות זה מכוער ונמוך".
האח הגדול קוטע את הוויכוח ומבקש ממושיק להציג את היצירה שלו. נראה כי ההפוגה הקומית הקלילה עוזרת והדיירים מוחאים למושיק כפיים בהתלהבות. המלך נירו מתלהב ומבקש צמודים שיבצע את השיר פעם נוספת, ומושיק נענה לבקשה וחוזר על השיר, כשהפעם הדיירים מלווים את שירתו במחיאות כפיים.

לאחר שמושיק מסיים, המלך נירו שואל את מושיק איך הוא מרגיש אחרי הריב עם איציק, ומושיק אומר שהוא מרגיש הרבה יותר טוב ושהם הספיקו ללבן את העניינים ביניהם: "אנחנו חברים טובים, הייתי מעדיף שדבר כזה לא יקרה. אבל אני לא יכול להשאיר דברים בפנים, אז דיברנו על זה". לאחר שסיים את דבריו מושיק ניגש לאיציק ומחבק אותו.
רותם עולה ומקריאה את אגדת העם שכתבה, מה שמעורר דיונים נוספים. לאחר ויכוחים ארוכים, האח הגדול מודיע לבני המלוכה שעליהם לבחור את הנתין הנאמן בעיניהם ביותר -שיהיה הדייר שיקבל את החסינות. המתיחות בין הדיירים נרגעת, וכולם מתפזרים בחלל הבית.

23:00 - הלהיט החדש של מושיק

בחצר הבית, בני המלוכה משוחחים על הסיטואציה החברתית שנוצרה בבית בעקבות המשימה. סטלה טוענת שהבית התפרק, ונירו מסכים: "לא עשינו כלום כל היום, אבל עדיין לא נעים, הרגשה לא נוחה". סטלה מסבירה שזה כל העניין: "נותנים לנו זמן להתקרב, להתאהב, ואז שוברים את ההרמוניה".
 
בינתיים במעמקי הצינוק, הנתינים בוהים בקש שעל הרצפה. רתם שואלת בהומור: "אולי המשימה תגמר כשנאכל את הקש מהרצפה?". הנתינים ממשיכים להתלוצץ כשהם מנסים בכוח לא להירדם, כשרתם מציעה למושיק שישיר את מה שכתב במקום להקריא: "אתה זמר, זה לא הגיוני שתדבר את זה, תשיר את זה". היא משכנעת את מושיק לנסות, ומושיק פותח בנסיון ומנסה לשיר את הטקסט שכתב. איציק מצטרף אליו ורתם נקרעת מצחוק מהמילים של השיר. מושיק ממשיך לחבר את השיר שלו תוך כדי שהוא מנסה לשיר אותו, ושיר ורתם עוזרות לו למצוא עוד מילים וחרוזים לשיר. הנתינים מתחילים לזמר ביחד את השיר של מושיק: "עד מתי אשב לי על קש בין סורגים, נמאס לאכול ביצים ודייסה בלי תבלינים". הנתינים עוזרים למושיק לפתח את השיר של מושיק בהתלהבות, וכשהשיר מוכן, הנתינים מלווים את מושיק במחיאות כפיים ומריעים לו.

לפתע קולו של האח הגדול נשמע ומספר לדיירים שמגיע להם נשנוש לפני הסעודה, ושלאחר מכן הנתינים יציגו את יצירותיהם מול המלך והמלכה. הוא מדגיש בפני הנתינים שעליהם לאכול בעמידה. הם נכנסים אל הארמון ומגלים בופה צנוע שהוכן במיוחד בשבילם. רותם מתלהבת: "אולי נוריד אחר כך את הסיר הזה למרתף?". הנתינים נאלצים להנות מהאוכל בעמידה, בזמן שבני המלוכה והאבירים יושבים בשולחן המהודר ואוכלים בנינוחות. לאחר שאכלו, הנתינים נרגעים וחוזרים אל הצינוק לעשן סיגריה, זאת כמובן לאחר שקיבלו לכך אישור מיוחד.

22:00 - סטלה על סתיו: "הכל יוצא ממנה"

בצינוק, שיר מאפרת את רתם ומתקשה למצוא את הגוונים הנכונים בגלל תנאי התאורה הלא נוחים. בינתיים בארמון המלוכה, גם סטלה המלכה מתגנדרת מול המראה לקראת השידור. לאחר כמה דקות נירו מתיישב עם סטלה והם מתחילים לשוחח. סטלה מציעה לעבור לחצר ונירו קופץ על ההצעה. בדרכו לחצר, נירו עובר על יד סתיו ששוכב רדום על הספה. הוא מסתכל עליו, מחייך ואומר: "קליסי נרדמה? חמודה קליסי". סטלה עונה כתגובה: "קליסי הזאת, הכל יוצא ממנה", ומרמזת לכך שסתיו מספר הכל לכולם. הם מחליטים לא לשתף את סתיו יותר, מחליפים נושא ומתחילים לדבר על אומנות וציירים ישראלים מפורסמים.
 
נירו מהרהר בתפקידו של מנהיג, ואומר לסטלה: "בשביל מה להיות מלך? כדי שלנתינים יהיה טוב", הוא אומר ומוסיף: "מלך צריך מלכה. עם מלכה הוא מכוון מצוין". הם מתחילים לדבר על המשימה הקרבה ובאה ושואלים את עצמם אילו יצירות ישמעו הפעם מהנתינים. הם מעבירים ביקורת על היצירות הקודמות, ורק נירו מסתקרן: "זה הולך להיות מעניין".
 
האביר מוטי מצטרף אל בני המלוכה בחצר, ואומר: "קצת יותר סובלנות ואהבה וכל התמונה היתה שונה". סטלה חושבת שהוא מתכוון ליחסים בתוך הבית, אך מוטי מסביר שהוא מתכוון לאנושות בכלל. ביחד הם עוברים לדיון פילוסופי על מיצוי הרגע. לאחר דקת שקט מוטי קולט שסתיו לא איתם ושואל בפליאה: "איפה הילדה?".

21:00 - שיר מחליטה להשתתף במשימה

האח הגדול קורא לבני המלוכה לשולחן האוכל המפואר, וכולם נכנסים אל הבית, מלבד סתיו שנשאר בחוץ עם הנתינים. העורב קורא שוב והנתינים יוצאים מהכלוב כבולים בשלשלאות. הנתינים נכנסים אל הארמון ועוברים על יד שולחן האוכל העמוס כל טוב. רתם לא עומדת בזה ואומרת בערגה: "יא, חומוס". האח הגדול קורא לנתינים להכנס לחדר האח והדיירים הכבולים מסתובבים על עקבותיהם בסרבול ונכנסים אל חדר האח.
 
בינתיים, בני המלוכה והאבירים יושבים לאכול, וסתיו מתרשם מהסיטואציה: "ממש כמו בימי הביניים. אוכלים צלעות כבש עם זבובים מלמעלה". הם ממשיכים ומדברים על הנתינים ועל הסבל שלהם, וסתיו מציע להביא להם אוכל, אבל נירו מזכיר לו שאסור לעזור להם. כמה דקות לאחר מכן סתיו אומר: "אני שבע אבל ממשיך לאכול כי זה טעים, וכי אולי אחר כך לא יהיה יותר".
 
לאחר ששבעו, סתיו שואל את נירו מה הוא חושב על העונה הנוכחית של האח הגדול יחסית לאחרות. "אני לא יודע, אין לי למה להשוות", אומר נירו. הוא מוסיף ומספר על איך היתה ההרגשה כשצפה בנתינים דרך הטלוויזיה: "ישבתי מרותק. ניסיתי להתנתק לרגע כדי לנסות לקבל נקודת מבט אובייקטיבית, אבל תכלס יש לנו פה הכל: זמר מזרחי, תל אביבית קלאסית, ילד-ילדה", וסתיו קוטע אותו ומתגלגל מצחוק.

במקביל בצינוק, שיר מתייעצת עם רותם ונטלי לגבי מה שכתבה: "זה לא מתחנף? לא קשה מדי?" שואלת שיר. "ממש לא", מחזקת אותה רתם. אך שיר לא משתכנעת: "תגידי לי אם אני קוראת את המפה נכון, כי אם לא אז אני מעדיפה שתגידי לי". נטלי מקריאה מהמכתב בקול ומייעצת לשיר לגבי הניסוח. לבסוף שיר מרוצה מהתוצאה, והנתינות עוברות לצחוק על ציורי המבוקשים של הנתינים התלויים ברחבי הצינוק.

20:00 - המלכים מקבלים עיסוי והנתינים נשארים בצינוק

איציק מקריא לשאר הנתינים את השיר שכתב לנירו וסטלה וכולם מוחאים לו כפיים. הבא אחריו הוא מושיק, שגם זוכה למחיאות כפיים מחבריו לצינוק. התור של נטלי להקריא את השיר מגיע אבל היא מסרבת להקריא אותו: "אני מתביישת ונבוכה להקריא את השיר לידכם" ושיר אומרת לה: "את בכל מקרה תקריאי את השיר מול כל מדינת ישראל". כעבור דקה, נטלי מחליטה להקריא את השיר שכתבה ורתם אומרת לה: "השיר ממש יפה". מושיק אומר שהמשימה לא תצליח בגלל ששיר לא רוצה לכתוב שום דבר. שיר אומרת לו שהיא חושבת שיוותרו לה ושכדאי שיהיו אופטימיים.
בהמשך, נירו פוגש את הנתינים בחצר ושואל את שיר לשלומה, ושיר עונה לו: "בסדר גמור, למרות שחבטתי את הראש בברזל לפני כמה דקות". כעבור דקה, האח הגדול קורא לנירו וסטלה ומודיע להם שמגיע להם, למוטי ולסתיו עיסוי בכפות הרגליים. אנשי העיסוי מגיעים אל החצר ושיר צועקת לעברם: "בבקשה תטפלו לי בציפורניים, הן נראות זוועה!"
מושיק שם לב שסתיו יושב בצד ושואל אותו למה הוא לא עובר עיסוי בכפות הרגליים. סתיו עונה לו: "אני לא צריך, הכל בסדר" ומושיק אומר לו: "תרגיש חופשי, אל תתייחס אלינו".
בהמשך, שיר אומרת שבא לה להיות בבית עם בעלה ועם המשפחה שלה ומתחילה לשיר את שירו של אייל גולן: "אם יש גן עדן". מושיק אומר שנמאס לו מהמשימה ושהוא מקווה שהם לא יצטרכו לבלות את השבת בצינוק.

19:00 - שיר: "יש לי הרגשה שאני אלך הביתה"

הנתינים נמצאים בצינוק ונטלי אומרת לאיציק שהם צריכים לדבר אבל רק כשהם יצאו מהצינוק. מושיק אומר שהוא לא יכול להיות בצינוק יותר ושיר אומרת שההדחה בשלישי תהיה צמודה ושהיא מרגישה שהיא תלך הביתה. איציק אומר לה שגם הוא חושב שהוא ילך ושיר אומרת לו: "אתה בטוח תנצח את המשימות ולא תלך הביתה". איציק מסביר לשיר שהיא יכולה להצליח באתגר החדש ושיר עונה לו: "אני לא מתכוונת לכתוב את המכתבים המטופשים האלה".
סטלה, מוטי, סתיו ונירו יושבים בחצר וסתיו ומוטי עורכים מיני תצוגת אפנה והולכים הלוך ושוב בחצר. סטלה מביימת אותם ונירו נראה מבודר מכל העניין. סתיו ממשיך לבד ומדגמן גם כאישה וגם כגבר ומוטי אומר: "הוא עוד ייכנס לספר השיאים של גינס".

18:00 - שיר על האתגר החדש: "אני לא מתכוונת לעשות את זה!"
 
סתיו מורח לסטלה לק בציפורניים והם מדברים על המשימה .סטלה אומרת שכל הנתינים התעלמו ממנה בחצר חוץ מנטלי: "נטלי היחידה שדיברה איתי והיחידה שמבינה שלא אני המצאתי את החוקים". סתיו אומר לסטלה שהיא לא צריכה לקחת את התגובות שלהם ברצינות ושאפשר להבין את התסכול שלהם: "יאללה, בואי נצא החוצה, שיתייבש לך הלק" הוא אומר לה בצחוק.
בינתיים בצינוק, רתם ונטלי מתבכיינות על החום ואומרות שהמשימה הזו חייבת להיגמר. שיר אומרת שאין מה לעשות יותר מדי בבית חוץ מלהתאמן ומתבאסת מהאפשרות שלא תתאמן היום: "גם אם לא אתאמן היום, מחר אתאמן פעמיים."
בהמשך, נטלי מגיעה מחדר האח הגדול ומקריאה בפני מושיק, שיר, איציק ורתם את האתגר החדש- על הנתינים לכתוב שיר או אגדה ל'מלך' נירו טוב הלב והנדיב ול'מלכה' סטלה הרחמנית והאהובה. אחרי כתיבת השיר או האגדה, הם יצטרכו להקריא את פרי יצירתם בפני המלכים והם יחליטו אם הם הצליחו במשימה. שיר מתנגדת בתוקף: "אני לא מתכוונת להתחנף בשביל להצליח במשימה", ורתם אומרת לה: "את לא חייבת להתחנף, תכתבי מה שאת מרגישה, זה מה שאני הולכת לעשות."
מאוחר יותר,  נירו משוחח עם סטלה ואומר לה שהוא שמע את שיר אומרת שהיא לא רוצה לכתוב להם שיר למרות שהיא אוהבת אותו. הוא ממשיך ואומר לסטלה: "אני מבין אותה, אף אחד לא היה רוצה לעשות זה".

17:00 - רתם: "אני הולכת לצאת על כולם אחרי המשימה הזאת"

הנתינים נמצאים בחצר כשרגליהם קשורות אחת לשנייה בשרשראות ברזל. שיר שואלת את נירו שגם נמצא בחצר אם לדעתו המשימה תיגמר היום ונירו אומר לה: "לא יודע, אני בספק". סתיו שואל את הנתינים אם הם מרגישים בסדר ונטלי משיבה לו: "זה בין הימים הטובים למען האמת". מושיק מסתכל למצלמה ופונה לאמא שלו: "אמא, את בטח מודאגת. אל תדאגי, הכל בסדר". מאוחר יותר, סטלה מצטרפת אל הדיירים בחוץ ושואלת אותם לשלומם ומציעה להביא להם כוסות מים.

בהמשך, שיר אומרת שלדעתה המשימה תיגרר אל תוך הלילה ושהם עלולים לאבד את דעתם מזה, ומושיק מציע לה לשמור על אופטימיות. רתם נתקפת בבחילה ומבקשת מהאח הגדול שיביא לה לימון כדי להרגיע את מצבה. שיר מבטיחה למושיק שהיא תסיים את המשימה כמו שצריך ואחרי זה היא תאמר לכולם בדיוק מה היא חושבת עליהם. מושיק מעודד אותה: "את לא פראיירית ואת יודעת להתנסח יפה מאוד."

16:00 - סטלה: "רתם לא הפסיקה לפלרטט עם איציק אתמול"

בממלכה למעלה, נירו שוטף כלים ומוטי וסטלה אוכלים ארוחת מלכים. מאוחר יותר, נירו מכין למוטי כוס קפה ומוטי מספר לו על תחרות קדם האירוויזיון בה השתתף לפני שנים. לאחר מכן, נירו אומר שהמשימה יותר קשה ממה שהיה נדמה להם בהתחלה ומוטי וסטלה מסכימים איתו.
בינתיים בצינוק, רתם ושיר מנהלות שיחה מלב אל לב ורתם אומרת לשיר שהיא יפה מבחוץ אבל יותר יפה מבפנים. שיר אומרת לה: "תודה, גם את". בהמשך שיר מוסיפה שקשה לה עם חברויות: "הרבה אנשים רוצים להתקרב אלי בגלל העבודה שלי ולא בגללי, הם רוצים להצטלם איתי ולהתפרסם על חשבוני, אני בן אדם רגיל ולא כל הנוצץ זהב". השיחה מתפתחת ושיר אומרת שהיא נהיית מובכת ברגע שאנשים רוצים להצטלם איתה. רותם שואלת אותה: "את מסננת אנשים שרוצים להתקרב אלייך?" ושיר עונה לה: "כן, אני לא סומכת על כל אחד."
בהמשך, סטלה וסתיו משוחחים וסטלה אומרת שקשה לא לעזור לדיירים במשימה למרות שזה מסכן את התקציב: "בוא נציל עכשיו את מי שסובל עכשיו", היא אומרת וסתיו מסכים איתה. השניים ממשיכים לדבר וסטלה אומרת שרתם פלירטטה עם איציק אתמול יותר מהרגיל: "היא לא הפסיקה לפלרטט איתו".
רתם מספרת לשיר על תחילת דרכה בתל אביב: "הגעתי בגיל 21 ולא היה לי גרוש, ההורים חיזקו אותי ואז הבנתי שאני רוצה לכתוב בעיתון". מושיק שומע את השיחה מהצד ואומר לרתם שהוא ישמח לשמוע איך היא התקבלה לתפקיד. שיר גם מספרת על תחילת דרכה ואומרת שלהורים שלה היה קשה בהתחלה לראות תמונות שלה בהלבשה תחתונה ושבארץ לא קיבלו את היופי שלה.

15:00 - ארוחת הבוקר מוגשת לדיירים

בחצר רתם מתחילה לנתח את הסיכויים שלה במשימה: "אני יודעת שאני לא אקבל חסינות", וממשיכה לשתף את הנתינים במחשבות על המשחק: "לוקח שלושה שבועות להבין את המשחק, העיקר שבסוף מבינים אותו, עכשיו יהיה לי הרבה יותר קל". השמש מתחילה לתת את אותותיה והדיירים מחכים שהעורב ישמיע קול והם יוכלו להיכנס לצינוק (ולמזגן). כשזה קורה, הדיירים חוזרים לצינוק, כבולים בשרשראות, ומגלים שקיבלו ארוחת בוקר - דייסה וביצים. שיר טועמת את הארוחה ומכריזה: "התמכרתי לדייסה", היא ממשיכה לאכול ומנצלת את זמן הארוחה כדי לספר להם שהיא שמחה שהם נמצאים יחד: "כיף לי איתכם פה, יותר מאשר שהיה יכול להיות לי כיף למעלה".

רתם מקווה שהאתגר הבא יהיה קשור להקראת שיר למלך ולמלכה, וטוענת שיש לה שיר מתאים: "פורצת ממני היצירה". נירו קורא לסטלה, סתיו ומוטי ולארוחת המלכים המוגשת לבני המלוכה בחדר האוכל. למרות שהם נהנים מארוחת מותרות, סתיו מעביר ביקורת: "העלים שם, כאילו הם עמדו יותר מדי זמן".

14:00 – הנתינים בצינוק מתעוררים והרגשות מתפרצים

בני המלוכה מתעוררים ומתארגנים לקראת יום המשימות החדש. "שמעתי את סתיו צועק מתוך שינה", נירו מספר למוטי, וסתיו מנסה להסביר את עצמו: "ברור שצעקתי! היו לי סיוטים מהמשימה אתמול". סתיו מנסה להיכנס לרוח יום המשימות ותוהה מה הלך הרוחות בבית: "אני כבר מתאר לעצמי איזה עצבים הולכים בצינוק". סטלה ונירו מספרים למוטי שחשבו אתמול כי הוא כועס עליהם כי במהלך המשימה הסתכל עליהם בכעס, "ממש לא", מוטי עונה בהחלטיות ומנמק: "היינו בדיכאון ממה שהיה שם למטה, אכלנו חתיכות עוף".

בינתיים, בצינוק, מושיק מספר לנתינים על חדר השינה בארמון, ונטלי מתקשה להאמין: "מה, הוציאו את כל המיטות?". בהמשך, נטלי ושיר מדברות על ההתנהגות של איציק בלילה ועל התבטאויות שלו: "הרס עצמי, זה בא בכל מיני מקומות, כמו הרס של מערכות יחסים. זה בידיים שלו", נטלי מנתחת ושיר מנסה לפייס אותה. במקביל, איציק מדבר עם רתם ומתעצבן על הבחירה במוטי וסתיו לחסינות, זאת למרות שאתמול הוא גילה הבנה.

נתיני הממלכה יוצאים לחצר קשורים בשרשראות, וממשיכים לדבר על הבחירה של סטלה ונירו: "אני נגעלת מאתמול", רתם טוענת וממשיכה: "מה שקרה אחרי המשימה היה דוחה ברמות". "באמת חשבתם שהם יבחרו בכם?", נטלי שואלת את איציק ורתם בפליאה ומנסה להסביר מה עומד מאחורי הבחירה שלהם. נטלי ממשיכה ומנתחת את איציק: "אצלך זה לא 'אצלי קשה', זה תמיד לזרוק את זה על מישהו אחר, 'תיתנו לרתם את החסינות'", נטלי רומזת לאיציק שהוא בעצמו רצה את החסינות והוא בתגובה: "אני לא אהיה מודח בכל מקרה". הרוחות מתלהטות ואיציק מעלה טונים: "אל תנהלי איתי שיחה, אני לא רוצה לשמוע את הגיבוב של השטויות שאת מוציאה מהפה שלך". נטלי לא נשארת חייבת ועונה לו: "תהיה גבר, תעמוד על שלך ואל תדבר איתי באמת".

13:00 - מושיק מנסה להתאושש מהלילה שעבר

מושיק מתהלך מאחורי הסורגים בחצר ומנסה להתגבר על מאורעות הלילה. רתם מצטרפת אליו ומדברת איתו על המשימה: "אני מרגישה גרוע", היא מתוודה, ומושיק מזדהה איתה. הם ממשיכים לדבר על הלילה ומושיק מתקשה לעכל את ההערה שאיציק זרק לו אתמול: "אני אגיב למי שאמר לי את מה שאמר רק מול כולם", הוא מתעצבן וטוען שלאיציק לא באמת אכפת מהתקציב השבועי. "אם היה אכפת לו מהתקציב הוא לא היה נרדם כל הזמן. שיחק אותה שאכפת לו מהתקציב, חיפש את המדליה", הוא מוסיף. כשרתם נכנסת חזרה לבית מושיק נשאר לבדו בחצר ואומר לעצמו או לצופים: "הסוס הזה גמר אותי אתמול, אבל מתחילים יום חדש".

בהמשך מושיק מנצל את הזמן לבד בחצר כדי להירגע ולהעסיק את עצמו: "התגעגעתי לחיים שלי, לא נורא מתישהו בקרוב נחזור", הוא מתוודה בזמן שיושב על הרצפה, ואף מבקש מאמו שתסיר דאגה מליבה, ומזמזם לעצמו את השיר שלו: "דרך חזרה".

לקראת השעה 13:00 האח הגדול מעיר את הדיירים לעוד יום משימות מפתיע עם השיר "מלך" של דנה ברגר. בארמון מתקשים להתעורר והאח הגדול מעדכן את בני המלוכה, נירו, סטלה, סתיו ומוטי כי ממתינים להם "בגדי מלך חדשים".

12:00 - מה האח הגדול מתכנן לדיירים?

כנראה שהאח הגדול מתכנן יום מרתק לדיירי הבית. הציפורים מצייצות, השמש זורחת ורק הדיירים עדיין ישנים במיטותיהם. אתמול עבר לילה לא פשוט בבית האח, כשבמהלך המשימה איציק התפרץ ודיבר בצורה לא יפה לנטלי. רק בשש בבוקר כולם הלכו לישון ובקרוב מאוד כולם יתעוררו ליום מאתגר ומעניין.

11:00 - בוקר טוב ממלכה?

האח הגדול ממשיך לפרגן לדיירי הבית בעוד שעת שינה, לאחר הלילה הסוער שעברו. לאחר שקיבלו את משימתם החדשה אתמול, הדיירים בממלכה החדשה עתידים לקום ליום חדש שבו ינסו לצלוח את שארית המשימה תחת שלטונם של נירו המלך וסטלה המלכה.

10:00 - אח גדול, תן לנו לישון

בעקבות הלילה הארוך והקשה שעבר על הדיירים, האח הגדול הרחום והחנון החליט לפרגן לדיירים בשעות שינה נוספות. הדיירים יתעוררו עוד מעט ליום חדש ולא פשוט, בו יאלצו לחזור לביצוע המשימה ולהתמודד עם הרוחות הסוערות שנשבו אתמול בבית.

09:00 - הבוקר בא כל כך מהר

אחרי שהעבירו את הלילה ברכיבה על סוסים, באחת המשימות היותר קשות של העונה, כל הדיירים עדיין ישנים ומנסים לצבור כוחות לקראת האתגרים שיינתנו להם היום. בקרוב יתעוררו ליום חדש בו ימשיכו לנסות ולעמוד במשימות על מנת לעבור מהצינוק לארמון ולקבל חסינות מהדחה. 

מה קרה אתמול?

משימת "משחקי האח" יצאה לדרך והדיריים, ,מלבד נירו וסטלה, בילו את רוב היום בצינוק בתלונות על האוכל ועל התנאים. בלילה, קיבלו הנתינים הזדמנות להצטרף לארמון המלך: משימה לילית - "מבחן האבירים הגדול" - במסגרתה היה עליהם לצאת למסע של 14 שעות (שעתיים כל דייר) ברכיבה על סוסים. נשמע קל? פחות. כי בכל רגע בו הסוסים צהלו, על הרוכב לרדת ולשתות כוס מיץ חמוציות או כוס בירה, מה שהפך את הרכיבה להרבה יותר קשה: "הצלחת להביא אותנו לשפל חדש", הטיח סתיו באח הגדול.

ככל שעבר הזמן יותר ויותר דיירים התייאשו ופרשו מהמשימה, ואיציק ורתם היו האחרונים להישאר. בשלב מסוים מושיק טען שלדעתו הם השלימו את המשימה ואמר לאיציק ורתם שהם יכולים לרדת מהסוס, אך איציק התעצבן: "לא הבנת את המשימה. אני זה שרוכב, אני זה שעובד, אתה מלקק לכולם". מושיק מאוד נפגע ("ממנו לא ציפיתי"), ושיתף בכך את נטלי שהודתה שגם אליה איציק דיבר לא יפה.

לאחר מספר דקות איציק הודיע שלדעתו הם השלימו את האתגר, והמלך והמלכה שצפו בשאר הדיירים בזמן המשימה, בחרו את "אבירי הממלכה" שיצטרפו אליהם בארמון ויהיו גם הם חסינים מההדחה הקרובה - מוטי ("אתה הכי מבוגר ולא ראוי שתמשיך לישון בצינוק") וסתיו. נירו וסטלה פונים לאיציק ומסבירים לו מדוע לא בחרו בו על אף ששרד את המשימה כולה ולא פרש: "בחרנו בשניים שהכי היו זקוקים לזה". 

רוצים לדעת כל מה שקרה אתמול?

הפניה לשידור החי