הלהיט הכי גדול של מושיק עפיה עלול להיות בעוכריו בתקופה הקרובה, לכן כבר בפתח הביקור שלו ב"מה אתם אומרים" הוא דואג לתקן את המילים: "אני כן זמין, אני כן פנוי, המנוי בנוי לאהבה". אז בנות ישראל, בואו לא נתבלבל. ואם חשתן מאוימות על ידי נשיותה העוצמתית של רתם איזק שרמזים לגביה נזרקו בכיוונו של הזוכה הטרי, גם את זה הוא דואג לפנות מהדרך: "רותם היא בחורה מקסימה, אנחנו חברים טובים ואנחנו בקשר, אבל זה לא לכיוון רומנטי", הוא מצהיר. אז אחרי שהבהרנו את העניין הבוער הזה, אפשר לשאול כמה שאלות מתבקשות לא פחות:

יצאת מהבית ומה קרה?

"משפחה, חברים והמולה. נשארתי ער יומיים, התראיינתי והצטלמתי בכל מקום, ביום חמישי כבר דילגתי בין שלוש במות. זה כיף, אני מקבל המון אהבה וחיבוק גדול מהקהל, ואין מאושר ממני".

ידעת שתזכה?

"לא".

מושיק בחצר (צילום: מתוך האח הגדול VIP, שידורי קשת)
"זה אחלה להכין קפה בבית האח, זה מעביר את הזמן"|צילום: מתוך האח הגדול VIP, שידורי קשת
הרבה הופתעו מהזכיה שלך כשזה היה ראש בראש מול נירו, לאור הטקטיקה החיובית שלך כל העונה. היו שם כמה סכסוכים קשים.

"נכון, ובחרתי לא להיכנס לזה".

איך אפשר?

"אפשר, עובדה. לא קרה שם שום דבר שיצדיק את זה שאני אתחיל להתלכלך. מה אני צריך את זה? אני לא באמת כזה".

אבל אז אתה רואה את היציאות של נירו מאחורי הגב שלך. מציק לא?


"נחשפתי לקטע הזה בשלב הסופי, כשאני ונירו כבר היינו במקום אחר. היום אני מבין שהדיבורים מאחורי גבי לא פסקו, אבל בסדר, כל אחד ומה שהוא. זה כמו בחיים – אתה לא יכול למצוא חן בעיני כולם, אי אפשר שכולם יאהבו אותך ואין דבר כזה שאף אחד לא ידבר עליך, צריך לקחת דברים בפרופורציות ואני מודה לאלוהים ולהורים שלי שיצאתי כזה בנאדם שלא נגרר לכל הסיטואציות השליליות האלה", הוא אומר בגאווה, ומתייחס גם לטענות שהציגו אותו כ'נער השליחויות' של הבית: "אתם צריכים להבין, אני בתוך בית סגור ומנותק, אין הרבה מה לעשות. זה אחלה להכין קפה בבית האח, זה מעביר את הזמן. גם הקטע עם המיטות, לא ראיתי לנכון לתת לאנשים מבוגרים ולבחורות להרים דיקט ולנסות להרכיב מיטה. וגם הכלים, כשאתה רואה מישהו שוטף כלים אתה יכול לדעת אם הוא עושה את זה פעם ראשונה או שהוא תותח, ואני הייתי עושה את זה כמו מדיח, מה שאומר שזה משהו שאני עושה בבית".

אחרי הדברים האלה, לירון שמם כבר לא התאפקה ושאלה: "מושיק, אתה רוצה להתחתן איתי?"

טרם שמענו תשובה רשמית להצעה, אבל עד אז חיים אתגר מזמין את הצופות לפנות אליו בעמוד הפייסבוק של התכנית ולהציע שידוך למושיק עפיה, מה שאולי יהפוך אותו לזוכה הגדול באמת. הרי מה זה אוטו מפואר לעומת אהבה שתספק חומר ללהיטים הבאים?

"חוזרים הביתה" - הערב (21:30) אחרי "שחקן זר"