לפני שישה שבועות, נעצרו בפתח הבית רכבי הפאר, ואחד אחד יצאו מהם דיירי עונת ה VIP של האח הגדול. הערב, אחרי קרב איתנים בין שני המקומות הראשונים, אתם קבעתם שמושיק עפיה הוא המנצח הגדול של העונה ונירו לוי יוצא מהבית במקום השני: "הוא איש עם חיוך על הפנים וטוב ליבו אמיתי, מגיע לו לזכות", פירגן נירו למושיק רגע לפני ההכרזה.

כיאה למעמדו החדש, מושיק יוצא הערב מהבית עם ג'יפ לקסוס NX חדש ונוצץ, שנחשב ליוקרתי ונחשק מאוד בקרב ידוענים רבים. כידוע, מושיק לא רק יקבל פרס אלא גם יעניק אחד: לאחר שיעכל את הטייטל החדש שלו הוא יוכל לבחור כיתת לימודים שתרושת באינטרנט ותתמלא בלפטופים חדשים מתנת בזק.

"לאורך העונה שמענו שאתה טוב מדי, אבל הערב הצופים קבעו שמגיע לך רק טוב"
"זה הרגע המאושר בחיי"|צילום: האח הגדול VIP, שידורי קשת

רגע לפני שהוא עולה במדרגות וסוגר את האורות בבית בפעם האחרונה לעונה, האח הגדול ביקש להיפרד ממנו בשיחה אישית שרק הוא, האח הגדול וכל המדינה תשמע. "לילה טוב מושיק, לפני 38 לילות בדיוק התגלשת לבית ריק עטוף בקרטונים, ולמשך כמה דקות בודדות היית לבד בבית. גם עכשיו הבית ריק, אבל אתה בטוח מבין שאתה כבר לא לבד, כי הגולשים בבית התאהבו בך מהרגע הראשון".

"לא נכנסת ככוכב מתנשא, באת ממקום צנוע של מישהו שהיה למעלה ונפל. דווקא הנפילה הזאת הפכה אותך למי שאתה", אמר האח, "לאורך העונה שמענו לא מעט שאתה טוב מדי, אבל הערב הצופים בבית קבעו שאין דבר כזה טוב מדי - טוב זה טוב, וכנראה שהצופים רוצים שיהיה לך רק טוב - כי מגיע לך".

עוד באח הגדול VIP:

"זה הרגע המאושר בחיי, אין יותר כיף מלקבל אהבת חינם ולהעניק אהבת חינם. אני רוצה להודות לך, לאח הגדול, באופן אישי על החוויה שהענקת לי", סיכם מושיק והאח נפרד ממנו בפעם האחרונה וביקש ממנו לכבות את האורות בבית. את רגע היציאה שלו מהבית ליווה שירו של נדב גדג', GOLDEN BOY, כיאה למעמדו החדש כנער הזהב של העונה.

"מקדיש את הניצחון להורים שלי"

רגע אחרי שיצא מהבית התיישב מושיק לשיחה עם נדב בורנשטיין, במהלכה גם העלה את סטטוס הזכייה הראשון שלו לעמוד הפייסבוק של חי בלילה. השאלה הראשונה והמתבקשת הייתה האם הוא מתכוון לכתוב שיר על השהייה שלו בבית: "תן לי רגע לצאת ולהתאקלם, בטוח יבוא משהו", הוא צחק. כאשר שאל אותו בורנשטיין לגבי הטענות שהוא עוצר את עצמו, הגיב מושיק כך: "קודם כל זו הזדמנות טובה להודות להורים שלי. אני מקדיש להם את הניצחון כי בסופו של דבר החינוך מגיע מההורים, וזה מי שאני", אמר ובהמשך הוסיף, "אני שמח שהכירו מי אני כאדם, מעבר לזמר, כי זה מי שאני ועם זה ניצחתי".

מושיק: תודה רבה לכולם אהבת חינם

Posted by ‎חי בלילה - נדב בורנשטיין‎ on Tuesday, June 16, 2015

אייל גולן: "מי שמכיר את מושיק יודע שהוא באמת נשמה טובה"

במהלך הראיון עם בורנשטיין קיבל מושיק שיחת טלפון ממישהו שתמך בו לאורך כל הדרך, אייל גולן. "אני מכיר את כל החמישייה, וזה הזמן למסור גם ד"ש לאיציק, אבל אנחנו עקבנו אחרי מושיק לאורך כל העונה ובו תמכנו", אמר. בהמשך הודה גולן שגם הם במשרד חשבו בהתחלה שמושיק עושה יותר מדי בבית ונותן יותר מדי: "אבל אז הבנו שזה מי שהוא, ומי שמכיר את מושיק באמת יודע שהוא בדיוק כזה - נשמה טובה כל הזמן".

>> עקבו אחרי האח הגדול גם בפייסבוק

קידום לכל הפרקים המלאים