יומיים בלבד לפני אירוע הגמר ואחרי לא מעט דמעות, ריבים, כעסים, ריקודים, רגעים מרגשים ומצחיקים, חיקויים מדוייקים וכמובן הליכה מקצועית על מסלולים מאולתרים בבית - סתיו סטרשקו ומוטי גלעדי עזבו הערב את בית האח הגדול לאחר 36 ימים בתוכו. 

סתיו, התחיל לדגמן בגיל 16 ומיד בלט בזכות המראה האנדרוגיני שלו - ספק גבר, ספק אישה. הלוק שלו הצליח ליצוא מספר סיטואציות גם בתוך הבית - החל מישראל גודוביץ' שהתקשה לקבל אותו, ועד אמירות שונות של נירו לוי לגבי הקהילה הגאה. סתיו נשאר נאמן לעצמו לאורך כל השהייה שלו בבית והקפיד לשלוח מסרים של קבלה עצמית לצופים. הערב, כאמור, הוא יצא מהבית ותפס את המקום השביעי של העונה. "זו פשוט הפתעה, אני לא יודע....", התקשה סתיו למצוא את המילים כדי לתאר את התחושות שלו מההדחה, "הראש שלי קצת בדייסה".

קבלו את חמישיית הגמר של עונה ה-VIP  (צילום: מתוך
קבלו את חמישיית הגמר של עונה ה-VIP |צילום: מתוך "האח הגדול VIP", שידורי קשת

מי שיצא ביחד איתו, ממוקם במקום השישי, הוא מוטי גלעדי - בדרן, חקיין ושחקן ישראלי - שגם במהלך השהות שלו בבית הצליח לבדר את הדיירים בשלל חיקויים (החל משמעון פרס ועד נירו לוי), וכמובן גם בשירים וריקודים. "כל תוצאה מתקבלת באהבה", סיכם מוטי לאחר שנשאל האם הוא מאוכזב מההדחה.

_OBJ

השניים השאירו מאחור את חמישיית הגמר של עונת ה-VIP שמורכבת מאיציק זוהר, סטלה עמר, שיר אלמליח, מושיק עפיה ונירו לוי. למעשה רגע אחרי ההדחה נפתחה ההצבעה החשובה ביותר של העונה, ההצבעה שתקבע מי יהיה המנצח הגדול של העונה. 

_OBJ

>> רוצים להצביע למנצח שלכם? כל הפרטים

וגם: כמיטב המסורת, את יציאתו של המנצח הגדול ילווה שיר הזכייה החגיגי שכל אחד ואחת מהצופים יזכרו לשנים רבות, וכמובן גם הזוכה עצמו (או עצמה). אז מה יהיה שיר הזכייה של נירו או מושיק או איציק או שיר או סטלה? קבלו את ההצעות שלנו והצביעו לשיר שנראה לכם המתאים ביותר.

האח הגדול VIP - אירוע הגמר: שלישי ב-21:00

הפניה לשידור החי