"כל גבר שני היה שמח לעלות עם שיר על הג'יפ הזוכה ולנסוע איתה אל עבר השקיעה"

יש לא מעט סיבות שבגללן שיר אלמליח צריכה להפוך לזוכה הגדולה של עונת ה-VIP. לפני שנתחיל למנות את כולן, ניקח אתכם רגע לסקר שערך ערוץ הגברים של mako בתחילת העונה, שם נקבע חד משמעית שכמעט כל גבר שני בישראל היה שמח לעלות עם שיר על הג'יפ הזוכה ולנסוע איתה אל עבר שקיעה מלאת עננים בצורת פרצוף כועס של אלרואי. וברצינות עכשיו: שלוות הנפש, הקלילות בתקרית הגז, החיוך הילדותי והמבויש או הדרך שלה לגרום לכם לרצות לחבק אותה חזק חזק בכל פעם שנכנסה לויכוח עם סטלה או סתיו. חוץ מזה, עם יד על קופסת האיפור, קחו את כל מה שחשבתם עליה לפני תחילת העונה והשוו את זה לשיר אלמליח שאתם מכירים היום, אחרי חודש וחצי בחשיפת שיא. מספיק כדי לגרום לכם להצביע לה לא?

"הדו-פרצופיות של נירו היא האותנטיות האמיתית"_OBJ

התבטאויותיו הקשות של נירו לגבי נשים וזוגות חד מיניים הם הדבר היחיד שבגללו לא מגיע לנירו לסיים כמנצח הגדול של העונה, וגם הן, עושה רושם, נעשו יותר מכל מתוך בורות. אבל בין אם מחליטים לבלוע את הצפרדע הזו או לא, אי אפשר שלא להודות שנירו הוא כנראה הדייר הכי מרתק בבית העונה: לא מפחד להגיד הכל בפנים כשצריך (ולפעמים גם כשלא צריך), אבל גם לא מתבייש בכך שהוא מדבר מאחורי הגב.

קחו לדוגמא את מקרה מושיק ו"ההתנצלות" מתחילת העונה – בפורמט שמאז ומתמיד נמדד לפי היכולת של אנשים ""להיות אמיתי", צריך ביצים כדי לומר בפה מלא שאתה הולך לזייף התנצלות. ולמה לא בעצם? הלא כולנו עושים את זה לפעמים כדי לשמור על שלום קר עם אנשים שאנחנו לא אוהבים? האותנטיות ה"דו פרצופית" של נירו היא היא האותנטיות האמיתית, וזה עוד לפני שמדברים על הסטייל האינסופי, יכולת תיאור הסיטואציות הפואטית והכריזמה המוזרה שלו. בואו נאמר שרק על נאום הקופים לבדו מגיע לנירו פוליצר –שלא לדבר על לצאת מנווה אילן אחרון. 

"סוף סוף יש בפריים טיים אישה ששושברת סטריאוטיפים"_OBJ

סטלה עמר היא אישה לא שגרתית, על זה אין אחד או אחת שיתווכחו. "ביג מאמא" (כינוי לו זכתה בבית ואימצה בחום) מציגה בפריים טיים דוגמה לנשיות ששוברת סטריאוטיפים - היא תופסת מקום, ולא רק פיזית, ועושה את זה עם המון פאר והדר ובלי להתנצל לרגע. היא מביעה את הדעות שלה גם כשהן לא מרצות את כל העולם, לא היססה לתקוף ולעמוד על שלה גם כשזה היה עלול לעלות לה בהדחה, חייכה כשצריך, התעצבנה איפה שהיה שצריך יותר, ובגדול, הצליחה להגיע לגמר ולהשאיר מאחור דיירים כמו סתיו, נטלי ורתם. מה שמוכיח לכולנו שמגיע לה ללכת עד הסוף. לא פחות. 

"עמוד השדרה שלו לא יציב במיוחד, אבל בבסיסו יש נשמה אדירה"_OBJ

אחרי למעלה מחמש עונות של "האח הגדול", כנראה שאפשר להגדיר פחות או יותר איך אמור להיראות פרופיל הזוכה המושלם: אחרי קותי, אלירז וג'קי, ובלי קשר לטל גלבוע או טהוניה, אם צריך לשים אצבע על מה יביא אותך לחמישיית הגמר ויגרום לך לצאת מהבית אחרון, כנראה שזו תהיה נשמה, אבל אחת גדולה כזו, שיכולה להכיל עלבונות והומור, עצבים ובדיחות, ופה חברים, מגיעה הסיבה העיקרית לכך שמושיק אמור לצאת כמנצח הגדול של עונת ה-VIP.

אתם יכולים להאשים אותו בחוסר עמוד שדרה, לקקנות או להגדיר אותו כמכופף הבננות של איציק, אבל אתם לא יכולים לקחת ממנו את הנשמה הטובה שהוא. אז נכון, אתם, כצופים, מעוניינים לראות בעיקר ריבים כמו של נירו ואיציק או אמירות לא נעימות כמו אלו שהטיחה שיר בסטלה, אבל בסופו של דבר, אנחנו כבני אדם תמיד שואפים לאהבת חינם (היי מוטי), ואם יש מישהו שלא הפסיק לפזר אהבה כזו לאורך כל העונה זה מושיק. זמר נשמה, אדם נשמה, ועמוד שדרה לא יציב במיוחד אבל שבבסיסו, ובכן, שתולה לה נשמה אדירה.

"האמת איציק? חשבנו שתפרוש אחרי שבוע"_OBJ

איציק, איציק, איציק – בכל זאת הגעת למרות הכל. מי היה מאמין. חשבנו שתפרוש אחרי שבוע, שזה לא בשבילך, שאתה קצת מפונק, שכל זה קטן עליך, שלא באמת תסכים לחשוף את עצמך מול כל המדינה, ברגעים קשים, כואבים, מביכים ומשפילים כמו שיכולים לקרות רק באח הגדול. והנה, הגעת עד לגמר.

אז נכון, קיווינו לקצת יותר אקשן. זה לא שאנחנו מעודדים בגידות ואלימות, אבל עם כל התהליך הזה שעברת, מה נשאר מאיציק שכביכול היה אמור לסובב את נשות הבית על האצבע הקטנה ולריב עם גברי הבית בחזה נפוח? ובכן, נשאר מישהו שעבר תהליך, ולמרות שאנחנו אנשים ארסיים, מלאי ציניות ורוע, אנחנו רואים את התהליך ומחייכים חיוך קטן של גאווה.

איציק, אתה סקסי, אתה שורד, אתה מתוק אמיתי ואל תדאג, הדמעות שלך הן הדמעות הכי קשוחות וגבריות שראינו אי פעם על מסך הטלוויזיה. לעולם לא נשכח לך שנשארת לשבת שיכור על הסוס במשך שעות למען הקבוצה. אז מה עם רבת עם כולם בדרך. על כל אלו ויותר מגיע לך לזכות בגמר הגדול. 

עריכת וידאו: שלומית שמש והדר בלס

>> רוצים להצביע למנצח שלכם? כל הפרטים

האח הגדול VIP - אירוע הגמר: שלישי ב-21:00