מתח עצום, חיבוקים חבריים וצמד דיירים שעבר לא מעט תהפוכות לאורך העונה נשארו בתוך בית האח, אז חזרו אסי וארז לבית אחרי שסטלה, איציק ושיר כבר התאחדו עם חבריהם לעונה, והודיעו לשני הדיירים האחרונים בבית, נירו ומושיק, מי מהם הפך למנצח הגדול של העונה. שניות מתוחות במיוחד עברו בעיקר על מושיק בזמן שנירו שמר ארשת הפנים האופיינית לו, אז הכריזו צמד המנחים על נצחונו של מושיק. אחרי חיבוק ארוך יצא נירו לפגוש את צמד המנחים והקהל האוהב לראיון ראשון מחוץ לבית. "שום דבר לא היה מתוכנן, הכל זרם באופן טבעי. לאט לאט התחלתי להבין איפה אני והשתחררתי יותר ויותר", אמר מיד כשיצא מהבית, והוסיף: "אם נאמרו מילים לא יפות אני מתחרט עליהן".

>> איך הגיב מושיק לנצחון הגדול?

שיר אלמליח היא המקום השלישי בעונת ה-VIP

_OBJרגע אחרי ההכרזה על יציאתו של איציק כמקום הרביעי לעונה, חזרו אסי וארז לבית, ועדכנו את הדיירים המתוחים שנשארו בתוכו מי יהפוך למודח השלישי לעונה. לא מעט שניות מתוחות עברו על שיר, מושיק ונירו, עד הרגע בו הכריזו אסי וארז ששיר סיימה במקום השלישי. אחרי חיבוקים קצרים עם שני הפיינליסטים, מיהרה שיר לעלות במדרגות הבית לראיון ראשון עם אסי וארז. "לדעתי נירו יזכה, אני מאוד אוהבת את שניהם אבל הוא היה הכי אמיתי, למרות שאני לא יודעת מה ראו בחוץ", אמרה מיד עם יציאתה

רגע אחרי קליפ סיכום העונה שלה, שאל אותה סתיו מה הדבר הכי חשוב שלמדה על עצמה בבית. "הדבר הכי חשוב שלמדתי הוא שאני יכולה לסלוח - לי ולסטלה הייתה שיחה ובאמת סלחתי לה, וכך גם לגבי סתיו. הכל עבר", ענתה לו ללא היסוס. "אחרי הפיצוץ עם סטלה זה הפך ליום הכי קשה שלי בבית, לא צפיתי את זה שהיא תדבר אליי ככה. לגבי המרחק מאלרואי, זה היה קשה מאוד, אנחנו תשע שנים ביחד".

איציק זוהר הוא המקום הרביעי בעונת ה-VIP

_OBJאחרי ההכרזה על יציאתה של סטלה כמקום החמישי לעונה, חזרו אסי וארז לבית, ועדכנו את הדיירים המתוחים שנשארו בתוכו מי יהפוך למודח הרביעי לעונה. לא מעט שניות מתוחות עברו על ארבעת הדיירים הישובים על הספה, עד הרגע בו הכריזו אסי וארז שאיציק הוא זה שסיים במקום הרביעי.

אחרי חיבוקים קצרים עם שלישיית הגמר, מיהר איציק לעלות במדרגות הבית לראיון ראשון עם אסי וארז. "זו הרגשה משחררת, אני מופתע שהגעתי לגמר, מיציתי, עברתי מסע מטורף, אבל בסופו של דבר אני מרגיש מנצח, למרות שכספורטאי בא לי למות", אמר בצחוק כשירד לראיון הראשון אצל אסי וארז, ומיד אחרי זה התאחד שוב עם נטלי בנשיקה לוהטת. "עברתי פה מסע שיזוף מטורף", צחק איציק, "אבל ברצינות, חוויתי קפיצת בנג'י מטורפת אל הנשמה שלי, ואפשר להכריז שאני בזוגיות עם נטלי, בהחלט להתאהב בבית האח הגדול למרות שהמבחן האמיתי הוא כמובן בחוץ. אגב, לגבי נירו, בניגוד למה שכולם חושבים אני מאוד מחבב אותו, אבל למרות הכל אני חושב ששיר צריכה לזכות".

סטלה עמר היא המקום החמישי בעונת ה-VIP

_OBJבתחילת השבוע גילינו כולנו מי היא חמישיית הגמר של עונת האח הגדול VIP, אחרי שמוטי וסתיו הפכו למודחים האחרונה לעונה. מי שקיבלה את הבשורה בהפתעה גמורה הייתה סטלה עמר, שנכנסה כדיירת ה-12, שבוע אחרי תחילת העונה.

עמר, שהגיעה לעונת ה-VIP במיוחד מארה"ב, הפכה במהירות לאחת הדיירות הדומיננטיות בבית האח, וזכורים במיוחד הריבים שלה עם שיר, החברות הצמודה עם סתיו והכינוי "ביג מאמא" שקיבלה מנירו במסגרת נאום הקופים המפורסם שלו. אחרי 30 יום בתוך בית האח, אתם קבעתם שהיא זו שתצא ראשונה בערב הגמר כמקום החמישי של העונה.

מיד כשקיבלה את ההודעה מאסי וארז, קמה סטלה מהספה האדומה שהיא כל כך אוהבת ויצאה לפגוש את ארז, אסי ושאר דיירי העונה שהודחו. "לראות את עצמך מבחוץ זה הזוי", אמרה לאסי וארז מיד עם יציאתה, "אני לא מתחרטת על הכינוי 'קופסת איפור' שנתתי לשיר, יש מתאפרים ויש מתאפרים. זו המציאות של שיר ולא צפיתי בה מספיק לפני ששנכנסתי לבית כדי לסמן אותה. לגבי סתיו, הגיל לא קשור, מה שחיבר בינינו זה עניין האופנה, חוש הומור משותף, וקליטה משותפת". מיד אחרי זה רתם הייתה זו ששאלה את סטלה איך זה שהיא, שחרטה על דגלה קידום נשים, איך היא מסבירה שלא הייתה לה אפילו חברה אחת? וסטלה לא נשארה חייבת: "לא הייתן פנויות לחברים, הייתן עסוקות בתחת של עצמכן". אאוץ'.

>> רוצים לדעת כל מה שקרה ביום האחרון בבית האח? לחצו כאן
>>> עקבו אחרי האח הגדול גם בפייסבוק

קידום לכל הפרקים המלאים