את רגעי הפרטיות האחרונים שלה לפני הכניסה לבית האח הגדול, ניצלה רתם איזק מ-Timeout לתחקיר עיתונאי נועז: "המטרה האמיתית", היא מסבירה, "היא לחשוף את הימים האחרונים של ה-VIP כפי שאתם חושבים שהם. אתם חושבים שיש פה תנאים? אז אני פה כעיתונאית כדי לחשוף את האמת". המראות אכן קשים: ההיילייט של היום הוא הארוחות, ארוחת ה-VIP של רתם בכלל מפוזרת על הרצפה, והפירות, כפי שרתם מתארת, "שוחים במיצי מותם". בחדר יש גם טלפון משנות החמישים, עם מספר אחד בלבד: "אני לא יכולה להתקשר לאף אחד", היא מספרת, "אני בעצם הבן אדם הכי בודד בעולם כרגע". 

אז איך בכל זאת נרגעים בבית מלון? "סרט על אנשים שברגע שהם מרגישים משהו רוצחים אותם, סרט על בן אדם שהולך לטבע ובסוף מת, ועוד סרט על מומיה שקמה לחיים ורוצחת את כולם", מתארת רתם את רשימת הצפייה המלבבת שלה. בגזרת הספרים רתם קוראת את שתי הנשים המשמעותיות בחייה: סימון דה בובאר עם "המין השני", שהיא ממליצה לכל אישה לקרוא, וספר נוסף של "הבאבא קארי בראדשו". ויש גם דברים פחות כבדים: "פילאטיס", היא מחייכת, "שזה חשוב לעשות גם אם זה ב-DVD ואתם מרגישים מפגרים ובאייטיז".

"אני נהנה מהשקט, נהנה מהניתוק"_OBJ

גם מושיק עפיה תיעד לנו כמה רגעים נבחרים מסוף השבוע האחרון שלפני הכניסה לבית האח הגדול, והוא דווקא נשמע פחות מסכן: "האמת היא שדי כיף", הוא מודה, "אני נהנה מהשקט, נהנה מהניתוק". הוא בחר בצפייה בדברים קצת פחות מדכאים מרתם: "אני במרתון מסודרים, רואה את שלושת העונות במהלך כל הלילה. מה יש לי לעשות?" הוא מספר. אבל מדבר אחד הוא פחות מבסוט: "הם לא מסכימים לי פה לשיר, אומרים ששומעים את הקול שלי בכל הפרוזדור", הוא מתלונן. מזל שבבית האח אין את הבעיה הזאת. 

"קוראים לי מוטי גלעדי, ואני בחדר לבדי" _OBJ

הפעם אנחנו עם מוטי גלעדי שפתח את הבלוג שלו, איך לא, בשיר: "קוראים לי מוטי גלעדי, ואני פה בחדר לבדי", והוא מקווה שהאח הגדול יתן לו לקרוא פסוקים מהפרשה מדי שבוע, "כך נוסיף איכות יהודית לאח הגדול". הרגעים בהם שהה בבידוד הזכירו לו את הרגעים לפני העלייה לבמת האירוויזיון: "אתה חשוף לגמרי, אני זוכר את התחושה שהייתה לי כשעליתי במדרגות רגע לפני השידור החי וחשבתי לעצמי שעכשיו הולכים לראות אותי 600 מיליון צופים. לא משנה כמה זמן אתה בביזנס, זה ריגוש עצום", הוא מסכם.

האח הגדול VIP - ראשון ושלישי ב-21:00