כוכב נולד עדיין נמצאת בשלב האודישנים לזמרים הצעירים אך עם כל הכבוד למתמודדים המזמרים, הדרמה האמיתית היא באודישנים של השופטים. שחר חסון הציג לראשונה בעולם את הריאליטי החדש לבחירת השופט הבא של כוכב נולד - שופט נולד.

אל האודישנים הגיעו שופטים רבים שחולמים לשבת ליד מירי מסיקה וצדי צרפתי אך רק אחד הצליח לגרוף את התואר הנחשק ולהפוך לשופט החדש - יאיר ניצני. אחרי הזכייה המתוקשרת, יאיר מגיע לטלוויזיה במיטבה ומגלה לדודו ארז, שחר חסון ואבי אטינגר שהחלק הקשה ביותר בכל שלב האודישנים של כוכב נולד הוא לא דחיית המתמודדים אלא הישיבה לצד מרגול בפאנל השופטים.

שחר חסון טען שמרגול לפעמים נותנת ביקורת טיפה מתייפיפת אך בגלל שלא נעים לה, היא תמיד תסיים עם משהו מ"השכונה", לדוגמא: "אהבתי את האטיטיוד והפשן אבל מה לעשות את מלעונה בת מלעונה". אבל החלק שהכי מטריד את שחר הוא המתמודדים שלא באו לשיר אלא באו דווקא כדי להצחיק, לנגן על השיניים ולעשות קולות נפיחה מבית השחי. לכן שחר הגה את המדריך "סימנים שבחיים לא תזכה בכוכב נולד" כדי לחסוך פאדיחות מהמתמודדים הבאים. להלן הסימנים שבחיים לא תזכה בכוכב נולד:

1. אם כשאתה שר קריוקי, הכדור שקופץ על המילים מפנצ'ר את עצמו.
2. אם כשאתה שר לחילזון "ברלה, ברלה צא החוצה" הוא מוציא שלט "דרוך עלי ונגמור עם זה".
3. אם כשהיית בכוכב נולד וה-SMS היחיד שקיבלתי היה "שששששש"

אחרי כל הסימנים, דודו ארז רצה לסיים את האירוח בנימה חיובית ושחר החליט להזמין את הזוכה הגדולה של העונה הראשונה, שכל המדינה מטורפת עליה - קבלו את אינה ממאסטר שף! צפו בקטע המלא מתוך טלוויזיה במיטבה

טלוויזיה במיטבה, שישי בקשת, 22:45

>> מרגול לשחר חסון: אין לך עתיד

>>רוצים עוד? הפרקים המלאים לצפייה ישירה של טלוויזיה במיטבה