לפני שפרידה התיישבה באולפן טלוויזיה במיטבה עם דודו ארז, שחר חסון ואבי אטינגר, היא דאגה להוכיח לקהל ולצופים שהיא הרבה יותר רזה ממה שנראה בטלוויזיה. היא גם סיפרה שכל התגובות ברחוב מחמיאות לה על גזרתה וטוענות שהיא חצי ממה שהיא בטלוויזיה. שחר חסון היה חייב להתערב וטען שאי אפשר להאשים את הטלוויזיה, כי אותם אנשים המאשימים בטעות את הטלוויזיה שכחו את המקרר, אופה הלחם, מכונת המילקשייק ומתקן השווארמה שמחליף את השנדליר שלהם בסלון.

לאורך כל הראיון, אבי אטינגר נראה שקט ומפוחד וכשלבסוף פרידה פנתה אליו, היא ניסתה להבין האם הוא מפחד ממנה. רק אחרי שקיבל מחמאה על לבושו, התגבר אטינגר על החששות והצליח לשאול אותה לשלומה, אך ביקש מדודו לצחוק כשהיא צוחקת כי זו הדרך הבטוחה להישרדות. אך הדבר שהכי הרשים את שחר חסון מכל שהותה בבית האח הגדול הוא הכשרון הקולינארי של פרידה שהצליחה להכין ארוחת גורמה ל-15 איש מכוס אורז, שערה מזקנו של סקולי ופומפייה. אך כעת, משהודחה מהבית, השאירה פרידה את ג'קי לחמם שניצל מעל ההוט טאב. אך מעבר לכשרון הקולינרי, פרידה הייתה ידועה בבית כשעון אנושי שהצליחה לנחש את השעה ברוב הפעמים. שחר טען שבשאר הפעמים שהסתכלה לירח וטעתה בשעה, הירח החליט להזיז את עצמו לפי השעון של פרידה.

לבסוף, אטינגר החליט לשאול את השאלה שתמיד רצה לשאול - כשפרידה תהיה ראש ממשלה ותצטרך לפנות התנחלויות בכוח, האם תשלח את הצבא או תילחם בעצמה? אל השאלה החשובה מכל, איזה תפקיד יהיה לדנה רון בממשלתה של פרידה הכט? הקטע המלא מתוך טלוויזיה במיטבה.

טלוויזיה במיטבה, שישי בקשת, 22:45

>> אלעד צפני מציג: כל היתרונות בלהיות גמד

>>רוצים עוד? הפרקים המלאים לצפייה ישירה של טלוויזיה במיטבה