אלירז שדה, שלאחרונה מופיע במספר תוכניות טלוויזיה כשהוא משדר מביתו, הגיע לטלוויזיה במיטבה והחל לספר על המנצח בעונה הנוכחית של האח הגדול. אך לפני שהצליח לסיים משפט, שחר חסון התלונן מדוע גם הוא לא משדר מביתו ונאלץ להגיע כל פעם לאולפן. אחריו גם אטינגר דרש לעבוד מהבית ולפתע טלוויזיה במיטבה הפכה לטלוויזיה במיטבה - מביתו.

אחרי שהבינו שהתכנית לא זורמת, חזרו יחד עם אלירז לאולפן והמשיכו לדון בענייני האח הגדול. אחרי שהציע את ניחושו לגבי הזוכה הגדול, קיבל אלירז, אחד הרווקים הנחשקים במדינה, משחר חסון מדריך קצר הכולל סימנים שיעזרו לו להבין מתי הוא צריך זוגיות בחיים. אמנם עולם הרווקות נוצץ ומהנה אבל יש שלב בחיים בו צריך להפסיק עם הרווקות ולמצוא אהבה אמיתית.

כי אם אתה עוזר לקשישה לחצות את הכביש רק בשביל המגע האנושי, או מרים רגל כמו בסצינות רומנטיות כשאתה מנשק מזוזה, או שקופידון בא אליך ואומר לך להסתדר לבד, סימן שאתה צריך זוגיות. אך ככל שהתקדם במדריך הסימנים, אחת הנשים בקהל תפסה את מבטו של שחר חסון אשר גילה כי היא הדבר הכי מושלם שפגש בחייו. שחר סימן לה להתקרב, ליבו דפק בטירוף ורגע לפני הנשיקה הרומנטית, הפריע להם דודו ארז וחשף את התרמית הזדונית שלו. צפו בקטע המלא מתוך טלוויזיה במיטבה.

טלוויזיה במיטבה , קשת,  יום שישי 22:45

>> רם פרייס סיטון מוציא את שחר חסון מהארון

>> רוצים עוד? הפרקים המלאים לצפייה ישירה של טלוויזיה במיטבה