נוסע שטס בטיסה פנימית ביפן ביקש מדיילת הקרקע שתושיב אותו ליד החלון. כשעלה למטוס הוא גילה שהמושב שלו ממקום בדיוק בנקודה שבה הוא ייאלץ לבהות בקיר.
>>לעוד עדכונים היכנסו לעמוד הפייסבוק של mako חופש
באותו רגע, כמו מרבית הנוסעים להם זה היה קורה, הוא דרש מדיילת האוויר שהיתה במטוס שתעביר אותו מקום מכיוון שהוא לא מרוצה כלל. הדיילת שככל הנראה לא אהבה את התנהגותו של הנוסע והדרך שבה דיבר אליה, הודיעה לו שהיא הולכת לבדוק את העניין וחזרה עם דף שעליו מצוייר חלון ונוף של שמים וים. הדיילת הדביקה את הציור ליד המושב של הנוסע ובכך טענה בפניו שהבעיה שלו נפתרה.
נוסע אחר שהיה על המטוס צייץ בחשבון הטוויטר שלו על המקרה וטען שמי שצייר את הציור היה מנהל צוות הטיסה בכבודו ובעצמו.
窓が無い座席だったので隣のお兄さんがCAさんにクレームをつけたら、上空の景色書いて貼り付けてくれたwww pic.twitter.com/FJv6kJnwnD
— こぉ↑すけ@しおりおし (@kooo_TmS_suke) 5 בנובמבר 2018
הפוסט זכה לאלפי שיתופים ותגובות, כאשר חלק טענו שהפתרון של הדיילת זו חוצפה וחלק דווקא שיבחו אותה על היצירתיות והמקוריות של המעשה.