שדה התעופה ג'איסלמר - רג'אסטן הודו

בניית שדה התעופה עלתה 17 מיליון דולר אך מאז ש"נפתח" בשנת 2013, לא עבר בו אף לא מטוס או נוסע אחד. שדה התעופה תוכנן ונבנה בזמן הממשלה הקודמת במדינה על מנת לעודד מסחר ותיירות באזורים יותר נידחים, אך בפועל, חברות התעופה לא הצליחו להוציא אליו טיסות, היות ובאזור יש ריכוז מאוד גבוה של שדות תעופה אחרים. 

>>לעוד עדכונים היכנסו לעמוד הפייסבוק של mako חופש

 

שדה התעופה הבינלאומי הליניקון - אתונה יוון

הליניקון החל את פעילותו עוד בשנת 1938 כשדה תעופה צבאי ושימש במשך 60 שנים כשדה הראשי של יוון. בשנת 2001 נבנה באתונה שדה תעופה חדש שגרם לכך שהשדה הישן נזנח לחלוטין. 

A post shared by Antoine Prokos (@pro_kos) on

 

A post shared by Theo. T. (@theotu) on

שדה התעופה הבינלאומי ניקוסיה - ניקוסיה קפריסין

גם שדה התעופה הזה הוקם למטרות צבאיות במקור וננטש כבר בשנת 1974 בזמן ההפיכה הצבאית של קבוצות יווניות במדינה. היום המקום מוזנח לחלוטין ומשמש אתר עלייה לרגל לצלמים.

A post shared by Matt Davidson (@mdknighted) on

 

שדה התעופה מנסטון - מנסטון אנגליה

שדה התעופה שנמצא בקצה הדרום מזרחי של הממלכה נסגר בשנת 2014. הסיבה לסגירה: הוא פשוט לא היה רווחי מספיק והפסיד מעל 139 מיליון דולר במהלך 16 שנים. לאחרונה הגישה חברה פרטית בקשה לפתוח את השדה מחדש, אך בקשה זו טרם אושרה. 

A post shared by Ben (@heli_fixer93) on

שדה התעופה טמפלהוף - ברלין גרמניה

שדה התעופה נבנה על ידי הנאצים בין השנים 1936-1941. הוא המשיך לתפקד גם שנים אחרי סיום מלחמת העולם השנייה עד אשר נסגר סופית בשנת 2008. כיום הוא משמש כפארק עירוני ומקום לצילום סרטים. בעתיד הוא יהפוך להמון בניינים רבי קומות.

A post shared by Carsten (@janke.photos) on

A post shared by iboozhan (@iboozhan) on

סיודאד ריאל סנטרל  - סיודאד ריאל ספרד

עלות הבנייה של שדה התעופה הזה נמדדת ב- 1.2 מיליארד דולר והוא נפתח רק בשנת 2008. תוך זמן קצר הוא פשט את הרגל ונסגר בשנת 2012. בזמן סגירתו הוא נמכר במכירה פובמבית במחיר הנמוך פי 100 אלף משוויו המקורי.

A post shared by Raúl Garrido (@raulgarry) on

/script>

A post shared by Alvaro de la Ossa (@varodeluxe) on