בשנת 2025 ישרוטל נכנסת לתקופה של צמיחה והתחדשות, עם השקעות גדולות ופתיחה של חמישה מלונות חדשים ברחבי הארץ. עם 28 מלונות בסך הכל עד סוף השנה, הרשת צפויה להרחיב את פריסתה, ולהוסיף למבחר מלונותיה מיקומים אסטרטגיים, כמו במצפה רמון, בתל אביב ובים המלח.
כחלק מהמגמה, ישרוטל תחנוך את מלון "גימנסיה" בתל אביב, שיכלול 145 חדרים ויקבל בוסט נוסף עם מסעדת "שילה" של השף שרון כהן בקומת הקרקע ולצידה קפה סאלומרייה. עוד שדרוג תל אביבי יהיה במלון דיזנגוף 99, אשר יציע חוויה אורבנית ייחודית עם בריכה על הגג ומרכז קניות ומסעדה של השף חיים כהן.
לא רק בתל אביב, ישרוטל מתכננת לפתוח את מלון "איילה" בגליל העליון, בשיתוף עם כפר נופש בקיבוץ אילת השחר. מלון "דרומה" במצפה רמון יעוצב בהשראת המדבר, וייפתח כמלון נגבי אותנטי ומיוחד. בנוסף, תחנוך ישרוטל את מלון "קיימא" בים המלח, שהוא כנראה היוקרתי ביותר מבית ישרוטל, ויכלול סוויטות יוקרתיות עם נוף מדהים אל החוף הפרטי ממול למלון.
מנכ"ל הרשת, ליאור רביב, מציין כי החברה מתכננת להמשיך ולהתמקד בתל אביב ובאזורים תיירותיים נוספים, מתוך מטרה להפוך את ישרוטל למובילה של תיירות הפנים והחוץ בישראל. "אנחנו לא רק מספקים לינה, אנחנו מביאים חוויות אירוח ייחודיות. כל המלונות החדשים שלנו יכילו מסעדות ברמה גבוהה ופעילויות תרבותיות שישדרגו את חוויית האורחים", אמר רביב.
מלון "המלך שלמה באילת", הראשון שנפתח על ידי רשת ישרוטל, עובר כיום שיפוץ רחב היקף בהשקעה משמעותית, אשר צפוי להוביל למהפך במלון האייקוני. המלון החדש ייפתח לקהל הרחב באפריל 2025. בנוסף, גם המלונות בצפון – "מצפה הימים" ו"גומא" – יחזרו לפעול לאחר תקופה ארוכה של אירוח מפונים ויושלמו שם שיפוצים ומבצעי מתיחת פנים. המלונות הללו יצטרפו למלון "אחוזת יערות הכרמל", שכבר פתוח לקהל הרחב מזה כמה חודשים.
בנוסף, ישרוטל שואפת להמשיך להרחיב את פעילותה הבין-לאומית, במיוחד דרך רשת המלונות החדשה שלה, ALUMA, שהחלה לפעול ב-2024. לאחר שפתחה שני מלונות באתונה, תפתח הרשת את מלון ADIA באתונה ב-2025. כמו כן, לחברה שני מלונות ברומא כשעוד צפויים לקום בעתיד.
לאחר תקופה מאתגרת: ישרוטל מדווחת על צמיחה ורווחים גבוהים
שנת 2024 הייתה לא פשוטה עבור חברת ישרוטל, רשת בתי המלון המובילה בישראל, שנאלצה להתמודד עם אתגרים יוצאי דופן. במהלך המלחמה, ישרוטל קיבלה את המפונים ופתחה את דלתות בתי המלון שלה בפני אלפי ישראלים שנאלצו לעזוב את בתיהם. בשיא התקופה, הרשת אירחה כ-15 אלף מפונים, תוך שהיא מספקת להם מקום מחסה ומענה אישי, ובכך יצרה חיבור חזק עם האורחים.
למרות המצב הקשה, הרשת הצליחה לשמור על יציבות כלכלית מרשימה. על פי דוחות כספיים, הרווח שלה גדל ב-25 אחוזים לעומת השנה הקודמת, בעיקר בזכות ירידה בהוצאות ההפעלה. בסופו של דבר, החברה חזרה לשגרה במתכונת היברידית, תוך שהיא משלבת בין אירוח תיירים ונופשים לבין המפונים, והמצב הכלכלי שנוצר עזר לה להתאים את עצמה למציאות החדשה בשוק.
בנוגע להשפעה הכלכלית של התקופה, ישרוטל לא רק שמרה על יציבותה, אלא גם דיווחה על רווחים של כ-400 מיליון שקל, כשהיא מצליחה להחזיר את מלונותיה לסטנדרטים הנדרשים לאחר עזיבת המפונים, עם השקעה של 150 מיליון שקלים. בתוך כך, ישרוטל מודיעה כי היא משקיעה כעת מיליארד שקלים בפיתוח, הקמה ובנייה של בתי המלון החדשים ברחבי הארץ, ומיליארד נוספים להמשך תהליך הצמיחה בשנים הבאות. "ישרוטל היא רשת המלונות המובילה בישראל והיא שומרת על מעמדה המכובד בין היתר בזכות הערך המרכזי שלה - הכנסת אורחים כדרך חיים. כל בחירה, כל מילה, כל שירות וכל מענה נובעים כולם מהערך הזה שהוא דרך חיים עבורנו. ההתרחבות בשנה הקרובה ובשנים הבאות מעידה על יציבות הרשת ועל ביסוס מעמדה כמובילה בישראל. אנו מקפידים שהתרחבות תבוא לידי ביטוי בכל רחבי הארץ ומשום כך המלונות החדשים שיפתחו ממוקמים באזורים מתויירים שונים, מצפונה של ישראל, דרך ירושלים וים המלח, תל אביב, מצפה רמון ואילת", אומר ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל.