בני זוג מחדרה הזמינו חופשה משפחתית למלון בצפון הארץ באמצעות אתר אינטרנט של רשת בתי מלון. עבור חבילה של יומיים הם שילמו סכום של 1,824 שקלים. כאשר הגיעו בני הזוג לבית המלון במטרה להתחיל את חופשתם הזוגית הם נדהמו לגלות שהוא סגור לרגל שיפוצים, ושלמעשה מדובר באתר בנייה.איש מחברת הנסיעות לא עדכן אותם שכך המצב.
"אף אחד לא אמר לנו שהמלון הוא אתר בנייה כרגע", טענו בני הזוג. "מן הסתם זה שיבש לנו את כל הטיול שתכננו. אם היינו יודעים שכך הדבר לא היינו מבצעים את ההזמנה".
בעקבות הגילוי, נאלצו בני הזוג לחפש מלון אחר באזור ובמקביל פנו לרשת בתי המלון ודרשו לקבל פיצוי בגין הכסף ששילמו עבור החבילה ועוגמת נפש, אבל נתקלו בסירוב מוחלט. בלית ברירה, הזוג הגיש תביעה נגד רשת בתי המלון והחברה שמתחזקת את המלון לבית המשפט לתביעות קטנות בחדרה. הם דרשו פיצוי של 8,000 שקלים בגין עוגמת נפש, מציאת מלון חלופי והחזרת הכסף ששילמו עבור המלון ולא קיבלו חזרה.
רשת בתי המלון הגישה כתב הגנה ובו טענה שאין לה קשר לעניין ועל כן יש למחוק נגדה את התביעה. השופט נעתר לבקשה.
בחברת הנסיעות שדרכה הזמין הזוג את המלון טענו בכתב ההגנה, כי הם כן עבירו הודעה לאורחים המיועדים להתארח במלון שלא להגיע בתאריכים מסויימים. בחברת הנסיעות ציינו שהם ידעו על השיפוצים הנרחבים ושהעבודות טרם הסתיימו, אבל התובעים בחרו בכל זאת להגיע. לטענת החברה בני הזוג עזבו את המלון מרצונם החופשי ולכן אין להם אלא להלין על עצמם.
השופט הבכיר, אביהו גופמן, קבע שיש להחזיר לבני הזוג את הסכום ששילמו עבור המלון שאותו הזמינו. "בנסיבות אלה, כאשר אין מחלוקת שהמלון היה בשיפוץ לא הוכח שאכן נשלחה הודעה על זכות התובעים לבטל את ההזמנה הרי התובעים זכאים להשבת הסכום שאותו שילמו על סך 1,824 שקלים", ציין השופט בפסק הדין.
בנוסף, השופט פסק שהחברה תשלם לתובעים פיצוי ועוגמת נפש של 750 שקלים ועוד 150 שקלים הוצאות משפט. סך הכול יקבלו בני הזוג סכום של 2,724 שקל.