נ', תושב צפון הארץ, לא ישכח את מה שעבר עליו בטיסת אל על לפני כחודש וחצי עוד הרבה זמן. במהלך הטיסה שהמריאה מתל אביב קיבל נ' מאחד הדיילים ארוחת צהריים כמקובל בטיסות ארוכות. לאחר שהחל לאכול הוא הרגיש שהוא מתחיל להיחנק. אחרי כמה שניות הוא התעשת והבין שבגרונו נתקעה חתיכת פלסטיק חדה. 

>>לעוד עדכונים היכנסו לעמוד הפייסבוק של mako חופש

נ' מיד פנה לצוות הדיילים וסיפר להם על מה שקרה, אך לטענתו הוא זכה ליחס מזלזל מצדם. "זו הייתה יכולה להיות בקלות הארוחה האחרונה שלי", הוא כתב בפוסט שפרסם לפני כמה ימים בדף הפייסבוק 'אל על' הכי גרוע בעולם'. לדבריו, רק בנס הוא הצליח לשלוף את חתיכת הפלסטיק שנתקעה בגרונו וגרמה לו לפציעות בפיו ולקושי לאכול מזון במשך שבוע. חתיכת הפלסטיק, כך לדבריו, הייתה בתוך האוכל.

פלסטיק חד בטיסת אל על (צילום: צילום מסך)
הארוחה שקיבל נ' בטיסת אל על להונג קונג|צילום: צילום מסך

"אני לא אחד שעושה מהומות, אבל הקש ששבר אותי היה היחס המזלזל והמשפיל של חברת אל על היה להציע לי . מענין אותי איך אתם הייתם מגיבים למקרה הזה. ואם לא די בזה, בטיסה חזרה לא העלו את המזוודה שלי מטיסת הקישור לארץ והגעתי ללא הכבודה שלי", ציין נ' בפוסט, אליו צירף את התמונות עם הארוחה והפלסטיק.

הפוסט זכה לעשרות תגובות של הגולשים שהציעו להגיש תביעה נגד אל על, שכן האוכל שהוגש לו הוא באחריותה. הוא ציין שבכוונתו לשכור עו"ד ולתבוע את החברה על עוגמת הנפש שנגרמה לו ועל הטראומה שעבר.

כמה גולשים טענו שהיה צריך לחולל מהומה עוד במטוס, אך הוא טען שזה לא הסגנון שלו למרות שרק בדרך זו ניתן להשיג יחס טוב ותשומת לב.

הדרימליינר החדש של אל על (צילום: באדיבות אל על)
נ' טוען שיחס הצוות כלפיו היה מזלזל|צילום: באדיבות אל על

מאל על נמסר: "אנו מתנצלים על החווייה הלא נעימה עליה דיווח הלקוח בטיסתו עמנו. אנו מבצעים בקרת איכות קפדנית על הארוחות המוגשות בטיסותנו. פניית הנוסע מטופלת בחברה ואנו עומדים עמו בקשר."