למרות שהם לרוב מקצועיים ולא יראו את זה, יש הרבה דברים שיכולים לחרפן דיילים בזמן הטיסה. מהתנהגות חצופה של נוסעים, דרך דרישות מוגזמות ועד ריחות לא נעימים במטוס. אבל גם דיילי קרקע, מתברר, נאלצים להתמודד עם לא מעט שאלות מעצבנות של נוסעים, כאשר יש אחת במיוחד שמסוגלת לחרפן אותם לחלוטין: "מתי נגיע?".
כשהבורדינג מתקיים כסדרו זו לא בעיה, והם לרוב ייתנו לכם הערכת זמן מדויקת. אבל במקרים של עיכובים בהמראה זה הופך מבחינתם לסיוט אחד גדול, משום שלרוב גם הם עצמם לא מעודכנים בפרטים. "אל תשאלו אותנו אם המטוס ייאחר בגלל הדיליי, כי אנחנו פשוט לא יודעים", אמר הדייל לשעבר אליוט הסטר ל- Business Insider.
מחפשים לאן לטוס? הכנסו למדריך היעדים של mako
הסטר, שכתב ספר בשם " Plane Insanity", טוען כי שאלות שנוגעות ללוח הזמנים של המטוס לפני ההמראה הן הכי מעצבנות שיש. "פעם אחת ניגש אלי זוג בשער ההמראה ושאלו אותי אם יש להם זמן לקנות בייגל. עכשיו, זו הדילמה שלי: אם אני אומר 'לא, אתם לא יכולים לרוץ לקנות בייגל, או עיתון, או מזכרת לילד שלכם', כפי שעניתי לאינספור נוסעים ברגע האחרון של הבורדינג, אז הם מתעצבנים וחושבים שיש לי משהו אישי נגדם. 'אתה, דייל עלוב שכמותך, אומר לי שאין לי זמן לקנות לעצמי אוכל?', מה שאגב גורם לי לתהות למה הם שואלים מלכתחילה".
"אבל אם אני אומר 'כן, יש לכם זמן אבל תמהרו", ממשיך הסטר, "הנוסעים עלולים לחזור ולגלות שהמטוס המריא בלעדיהם, ואז הם ירצו לתבוע את חברת התעופה או לכל הפחות לדרוש שדרוג בחינם".
"זה אפילו מעצבן יותר כשמישהו מגיע ברגע האחרון ושואל אותי - 'יש לי זמן ללכת לשירותים?'", ממשיך הסטר. "לזה אני בדרך כלל עונה ב'יש לך פיפי או קקי?', או 'אתה הולך לעיין במדור האדריכלות או לדלג ישר לכלכלה?'. הנקודה היא שלדיילי קרקע אין שום מושג כמה זמן ייקח לכם להשתין או לקנות שוקולד, כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה רק לומר לכם שהמטוס עומד להמריא".