הצרות של חברת התעופה האמריקאית יונייטד לא נגמרות. אחרי פרסום הסרטון שבו הורד נוסע בכוח מהמטוס על ידי צוות החברה, ופרשת מותו של ארנב ענק בעת טיסה אחרת, כעת נטען כי צוות החברה אסר על נוסעת לעשות שימוש בשירותי המטוס, והציע לה חלופה - לעשות את צרכיה בתוך ספל.
ניקול הארפר, תושבת קנזס סיטי ואחות במקצועה, פירסמה בשבת פוסט בפייסבוק שבו טענה כי לא הצליחה אפילו להתלונן בפני אף גורם ביונייטד. "יונייטד סירבו לקבל את השיחה. אני לא מצליחה להירדם עכשיו ורק חושבת כמה זה נורא", כתבה הרפר שביקשה מחבריה ברשת החברתית לשתף את הפוסט.
לפי הארפר, האירוע אירע ב-9 באפריל - היום בו הורד הנוסע דיוויד דאו בכוח מטיסת החברה - אירוע שזכה להד תקשורתי נרחב ועורר סערה.
לדברי הארפר, הדיילת הורתה לה להישאר במקומה עד שהקפטן בטיסה יכבה את השלט המורה על חגירת החגורות. לטענתה, היא הסבירה לדיילת שהיא סובלת משלפוחית רגיזה וכי היא "צריכה להשתמש בשירותים או להשתין בספל. ואז היא הגישה לי ספל".
היא המשיכה וכתבה: "הייתם חושבים שלהשתין בתוך כוס במטוס מול משפחתי וזרים יהיה החלק הכי נורא הסיפור. אבל היחס שקיבלתי מהדיילים אחר כך היה גרוע יותר". לדבריה, הדיילים ביישו אותה לאחר המקרה ואמרו שהם ימלאו דו"ח והיא תהיה חייבת לספק תשובות לקפטן בטיסה לאחר הנחיתה.
"כאחות בחדר מיון אני מבינה מה זה כשיש לך יום רע בעבודה וחייבים להתעסק בנוזלי גוף מגעילים. מה שאני לא מבינה זה את מחלקת שירות הלקוחות הכושלת. אם אני הייתי מטפלת כך בחולה, ברור שהיו לזה השלכות". היא ציינה גם כי התקרית במטוס לא יצרה כל בלגאן או לכלוך.
מיונייטד נמסר בתגובה: "דו"חות ראשוניים שמולאו על ידי הדיילים מראים שהארפר רצתה ללכת לשירותים בשלב הנחיתה הסופי, והם הורו לה להישאר במקומה עם חגורת הבטיחות מהודקת, בהתאם להוראות רשות התעופה הפדרלית. המקרה שמתואר על ידי הארפר ועל ידי העובדים מסעיר את כל המעורבים. יצרנו קשר עם גברת הארפר כדי להבין טוב יותר מה קרה".