חוויה של צבע וטבע | חג היער בדרך נוף יערות ציפורי

אין תמונה
חווית יער לכל המשפחה. נטיעות ט"ו בשבט
מתי: יום שישי, ז' בשבט, 18 בינואר, בשעה 10:00

מה בתכנית: חוויית יער, הפעלות לכל המשפחה בנושאי עצים ובעלי חיים בטבע וביערות קק"ל, פינת "הפחמנומטר" בה ניתן לחשב כמה עצים חדשים יכסו על פעילות שנתית של כל המשפחה ב"חשבון הבנק" של הפחמן והחמצן בעולם, משחקי יער ועוד, בשילוב נטיעה. בהדרכת מתנדבי שנת שירות בקק"ל ומדריכי קק"ל.
ללא תשלום. מותנה בהרשמה מראש ב"קו ליער", 1-800-350-550

טייל וטע | טיול לאוהבי לכת בשילוב נטיעה ביערות קק"ל

מתי: יום שישי, ז' בשבט, 18 בינואר, ביער בן שמן
יום שישי, י"ד בשבט, 25 בינואר, ביערות הכרמל
יום שישי, י"ד בשבט, 25 בינואר, ביער דבירה

מה בתכנית: טיול לאוהבי לכת בדרכי היער, משולב בנטיעה – שתיל לכל משפחה. נצא לטייל ברגל בין עצי היער ונשלב בטיול פעילות חגיגית של נטיעה באדמת הארץ. הטיול מיועד למי שאינו חושש מהליכה בדרכי היער ובבוץ. משך הטיול כשלוש שעות. פירוט מסלול הטיול ושעות היציאה יימסר בעת ההרשמה. הפעילות מתאימה למשפחות ולקבוצות הנרשמות מראש.
ללא תשלום, מותנה בהרשמה מראש ב"קו ליער", 1-800-350-550

מכאן הכל צומח | על עצי היער ושיחי החורש במרכז קק"ל בבית נחמיה

אין תמונה
הצטרפו ליערני קק"ל ביום חגם
מתי: יום שישי, ז' בשבט, 18 בינואר, בין השעות 10:00-14:00

שבת, ח' בשבט, 19 בינואר, בשעה 10:00.

מה בתכנית: מפגש מעניין במחלקת היער במרכז קק"ל בכניסה למושב בית נחמיה, ליד שוהם. נשמע על יחידת "האלפיניסטים" של קק"ל, המטפסת על עצים גבוהים כדי לאסוף את הזרעים הכי טובים ביער. נראה איך מטפלים בזרעים ושומרים עליהם עד שיגיע זמנם לעבור אל המשתלות שלנו, ונדגים מה קורה עד שהזרע הופך לשתיל המוכן לצאת אל היער. בנוסף לסיור המיועד למבוגרים, תהיה גם פעילות המתאימה למשפחות ולילדים עד גיל 12. כל ילד יוכל לקשט עציץ, למלא אותו באדמת עציצים ולשתול בתוכו שתיל שהוכן במיוחד במשתלות קק"ל. ניתן לתאם גם פעילות לקבוצות מאורגנות.
ללא תשלום. יש להירשם  מראש ב"קו ליער", 1-800-350-550

רון בלב ועץ ביד | נטיעות לקבוצות מאורגנות ברחבי הארץ בשבוע ט"ו בשבט

מתי: ימים א', ב', ד', ה', ט' – י"ד בשבט, 20, 21, 23, 24 בינואר, בתיאום מראש בלבד.

מה בתכנית: יערני קרן קימת לישראל מזמינים אתכם להשתתף בשמחת הנטיעה בחלקות יער המיועדות לכך על פי תכניות הנטיעה השנתיות. קבוצות מאורגנות המעוניינות להשתתף באירועי נטיעה ברחבי הארץ, יכולות להירשם במוקד המידע של קק"ל, לקבל לפרטים על אתרי הנטיעה ולתאם מועד לנטיעה. בתיאום מראש בלבד. מספר המשתתפים מוגבל. לא תיערכנה נטיעות ביום הבחירות.
ללא תשלום. יש להירשם ולתאם מועד מראש ב"קו ליער", 1-800-350-550

ליל ט"ו בשבט | טיול מואר וסדר חגיגי בפארק קק"ל בשוני

מתי: יום רביעי, י"ב בשבט, 23 בינואר, בשעה 18:00

מה בתכנית: מפגש מיוחד בפארק קק"ל בשוני, ליד בנימינה. נתחיל בסיור מודרך בשני המוזיאונים באתר – המוזיאון הארכיאולוגי המספר את סיפור האתר, ומוזיאון אחיעם שושני ובו הפסלים המיוחדים של הפסל הנודע. לאחר כשעה נתכנס באולם המוזיאון, בו נסב סביב שולחן החג לקריאה בהגדת ט"ו בשבט. מספר המשתתפים מוגבל. משך האירוע כשלוש שעות.
בתשלום: 50 שקל למשתתף, 40 שקל למנויי אי ירוק. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש ב"קו ליער", 1-800-350-550

ליל ט"ו בשבט | טיול מואר וסדר ט"ו בשבט חגיגי ביער אילנות שבשרון

אין תמונה
הכרות עם מסלול חייו של השתיל. משתלת קק"ל בדרום
מתי: יום חמישי, י"ג בשבט, 24 בינואר, בשעה 18:00

מה בתכנית: מפגש מיוחד בגן היערני הלאומי של קק"ל ביער אילנות שבשרון. נתחיל בטיול רגלי בשביל המונגש לכולם, העובר באוסף העצים שהובאו מכל העולם אל הארבורטום שהוקם בשנות החמישים, ונשמע סיפורי עצים מרתקים. לאחר כשעה, נתכנס במבנה המיועד לשמש כמוזיאון היער בישראל, בו נסב סביב שולחן החג לקריאה בהגדת ט"ו בשבט. מספר המשתתפים מוגבל. משך האירוע כשלוש שעות.
בתשלום: 50 שקל למשתתף, 40 שקל למנויי אי ירוק. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש ב"קו ליער", 1-800-350-550

חגיגה במשתלה | הפעלות והכנת עציצים במשתלות קק"ל בגילת, אשתאול וגולני

מתי: יום חמישי, י"ג בשבט, 24 בינואר, בשעות 10:00-14:00

מה בתכנית: הכרות עם מסלול חייו של השתיל מאיסוף הזרעים ועד יציאתו מן המשתלה אל היער, ביום של פעילות חווייתית והכנת עציץ לשתיל שתיקחו אתכם הביתה. הפעילות וחלוקת השתילים תיערך במשתלת קק"ל מדרום לצומת גולני בגליל, במשתלת אשתאול ליד צומת שמשון ובמשתלת קק"ל בגילת בנגב. במשתלת גולני ניתן לבקר גם ביום שישי, י"ד בשבט, 25 בינואר, בשעות 09:00-13:00.
ללא תשלום. יש להירשם מראש ב"קו ליער", 1-800-350-550

טע וסע | חוויית הנטיעה ביערות קק"ל

מתי: יום שישי, י"ד בשבט, 25 בינואר, בשעות 09:00-15:00

מה בתכנית: הצטרפו ליערני קק"ל ביום חגם, בנטיעת עצים ביערות ובפארקים. תוכלו להצטרף אלינו באתרי נטיעה בצפון – ביער בית קשת (הגישה מצומת הכניסה למחנה שמשון ממערב לצומת גולני) ובמרכז – בפארק מודיעין שביער בן שמן (הגישה מכביש 443 דרך הכניסה לפארק הטכנולוגי של מודיעין). כל משפחה תקבל שתיל אחד, עד גמר השתילים.
ללא תשלום. פרטים נוספים ניתן לקבל ב"קו ליער", 1-800-350-550

חוויה של צבע וטבע | חג היער ביער בן שמן

מתי: יום שבת, ט"ו בשבט, 26 בינואר, בשעה 10:00

מה בתכנית: חוויית יער, הפעלות לכל המשפחה בנושאי עצים ובעלי חיים בטבע וביערות שלנו, פינת "הפחמנומטר" בה תוכלו לחשב כמה עצים חדשים יכסו על פעילות שנתית של כל המשפחה ב"חשבון הבנק" של הפחמן והחמצן בעולם ו"להחזיר עצים לסביבה", ללא נטיעה. כל ילד יוכל לקשט עציץ, למלא אותו באדמת עציצים ולשתול בתוכו שתיל שהוכן במיוחד במשתלות קק"ל.
ללא תשלום. נא להירשם מראש ב"קו ליער", 1-800-350-550.

* את כל אירועי החודש תמצאו באתר האינטרנט של קק"ל: www.kkl.org.il ובמגזין הטיולים: www.eyarok.org.il.

>> עכשיו כדאי לנסןע לאילת: כל הדילים השווים