"להרוג את המילה" – זה הרעיון העומד מאחורי קמפיין פרסומי שהגו ויצרו 3 סטודנטים מבית הספר לתקשורת, של המסלול האקדמי המכללה למינהל עבור אפליקציית גלייד (GLIDE), המאפשרת שליחת מסרים בוידאו במקום בהקלדת טקסט. "היינו צריכים לעבוד על קמפיין שידבר לקהל יעד מסוים: סטודנטים. ניסינו לבחון מה הסטודנטים הכי פחות אוהבים, עשינו תחקיר והגענו למסקנה שמה שהכי מעיק עלסטודנטים הן מילים כתובות. סטודנטים כותבים וקוראים כל הזמן, וכך החלטנו 'להרוג אתהמילה הכתובה'", מספר יגאל אוזיק, סטודנט שנה ג' בבית הספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל.רגע לפני שצלול לעומקו של הפרויקט, בואו להכיר את אחד מיוזמיו:

מי אני: יגאל אוזיק (27) שנה שלישית, בית הספר לתקשורת, המסלול האקדמי המכללה למינהל

מקור ההשראה שלי: "צופה בהרבה פרסומות, באינטרנט ובטלויזיה, עוקב אחרי בלוגים של פרסום ועיצוב, ושואב השראה מדברים שקורים בעולם, מרעיונות חדשים, אפליקציות וטכנולוגיות".

רשת חברתית שלא אכנס אליה: "ממש אין כזו. כדי לחיות את השטח ולהבין מה קורה צריך לחוות את כולן. גם אם יש רשת שיש בה 4 חברים, מעניין אותי לראות איך ומה קורה שם".

כשאני בפקק בדרך למכללה אני..: "מפתח שיחה עם אנשים באוטובוס".

תמיד ידעתי ש...: "אקח חלק בדברים גדולים".

הקבוצה עם השם הכי ביזארי שאני חבר בה ב-Whatsapp: "'הקבוצה הלא מועילה'. זו קבוצה מצחיקה עם החברים הכי טובים ומועילים אבל אנחנו מדברים בעיקר על דברים חסריתועלת. חופרים על דברים שלא קשורים לכלום. שיחות על כלום".

לאן פני מועדות: "כרגע עובד בהיי טק על אפליקציה, חושב שזה הכיוון - לשלב שיווק, מיתוג ותקשורת, ולשנות דברים בעולם. זאת אפליקציה שהיא רשת חברתית אולי היא הפייסבוק הבא. מקווה להביא ערך רב לעולם".

יגאל אוזיקהמכללה למנהל (צילום: שרון כהנא)
יגאל אוזיק: "מקווה להביא ערך רב לעולם"|צילום: שרון כהנא

ועכשיו, עוד קצת על הפרויקט:

במסגרת הקמפיין הכינו אוזיק ושותפותיו אסתי שדה וסתיו דוידוף סרטונים שיועלו בשני שלבים:בשלב הראשון יעלו טיזרים הומוריסטים בהם יראו אנשים אמיתיים "מחסלים" מילים בסגנון תוקפני. ובשלב השני, ייחשפו המסרים אודות אפליקציית גלייד כדי להזמין גולשיםלהשתמש בה.

"רצינו מסר שיעבור בצורה הומוריסטית, שיבינו שזה מצחיק, אבל עשוי בצורה רצינית. באחדהסרטונים, למשל, תראה קבוצת בלשי משטרה שחוקרת מי עומד מאחורי ה"רציחות". המטרה שלנו היא להפיץ את הסרטונים באמצעות המדיות החברתיות וכך להגביר את החשיפה לאפליקציית גלייד לשליחת מסרים בוידאו. זה קמפיין שצריך לפרוץ את השוק, להגיע לתודעה בישראל".

מתי יעלו הסרטונים?

"זה בתהליך עבודה עם אנשי גלייד. הקמפיין שלנו נהגה ובוצע במסגרת תרגיל בבית הספר לתקשורת בהובלת המרצה לירון בן יעקב, תרגיל שארך 4 שבועות, בו התחרו בניהן 4 קבוצות של סטודנטים לתקשורת על יצירת קמפיין, כשמנהלי האפליקציה היו השופטים. מבחינתנו זה היה תרגיל מצוין, כלי שנתן לנו להבין מה מצפה לנו בעולם העבודה, בדיוק כמו שיושבים מול לקוח בכל משרד פרסום", מוסיף אוזיק. "גלייד היא חברה שהוקמה על ידי שלושה עולים חדשים מארה"ב ומאוסטרליה שחיפשו פתרון לשמירה על קשר עם חברים וקרובי משפחה ממרחק אלפי קילומטרים. החברה השלימה לאחרונה סבב גיוס הון שני ונחשבת לאחת ההבטחות הגדולות בענף המובייל הישראלי".

מלבד כלי עבודה והתנסות מקצועית, כחלק מתוכנית הלימודים בשנה השלישית בבית הספר לתקשורת זכו יגאל, אסתי וסתיו גם במלגת לימודים משותפת בסך 7,500 ₪. בהחלט שווה.

לקביעת פגישת ייעוץ לימודים חינם היכנסו>>

לכל הסטודנטים המבטיחים >>