טייאנה דה אסיס, כוכבת רשת בעלת בלוג אופנה וחשבון אינסטגרם עם 26 אלף עוקבים, החלה לאחרונה לעבוד בתפקיד שרובנו יכולים רק לחלום עליו. מגזין SUN THE מדווח שדה אסיס התקבלה לעבוד כעוזרת אישית של המיליונר האוסטרלי מת'יו לייפר – שלו, אגב, יש כבר למעלה מ-168 אלף עוקבים באינסטגרם, כך שהוא יכול ללמד אותה דבר או שניים על הצלחה ברשת.

במסגרת העבודה כעוזרת אישית, דה אסיס עומדת לטייל ברחבי העולם (בחינם כמובן), והיא תעשה זאת רק במלונות פאר ובמחלקות ראשונות - לוקסוס ששמור לאלפיון העליון. ואם זה לא מספיק, בנוסף לטיולי היוקרה, היא תקבל מדי חודש משכורת של 28,000 ליש"ט, השווים כ-127 אלף ש"ח - בחישוב גס.

אבל בואו רגע נתעכב על אותו בוס מסקרן שאחראי לכל הטוב הזה; לייפר, בן ה-26 בלבד, גדל במשפחה קשת יום בסידני, שחייה מקצבת סעד של המדינה. בגיל 23 החליט לפרוש מלימודי רפואת השניים (אליהם התקבל דרך מלגת הצטיינות), ובתוך שנים בודדות עשה את הונו באמצעות סחר אלקטרוני, וכעת הוא נוסע ברחבי העולם ומעביר סדנאות וסמינרים אודות ההצלחה שלו - בזכותם הוא ממשיך להתעשר – לפי ההערכות לייפר מרוויח למעלה מרבע מיליון ש"ח מידי חודש, והיד עוד נטויה.

כיאה לכוכב רשת במעמדו, לייפר החליט שאת המכרז למשרה המפתה הוא לא יפרסם במודעות דרושים, חלילה, אלא העלה פוסט שבו הציע לעוקביו להגיש מועמדות ל"משרה הכי מגניבה בעולם". מתוך למעלה מ-60,000 הודעות שקיבל, התגובה של דה אסיס פשוט שבתה את ליבו: "אני אהיה העוזרת האישית הכי משעשעת שהייתה לך אי פעם", עוד תיארה על עצמה שהיא "טיפוס מאוד אינדיבידואלי וסופר יצירתי", תשובה קצת בנאלית לטעמנו, אבל מה שאולי קנה את האגו של לייפר היה שהיא ציינה עד כמה היא מתעניינת בקורס שהוא מעביר והיא מסתקרנת ללמוד ממנו על הצלחתו.

טייאנה נמצאת בתפקיד כבר כמעט שישה שבועות וטרם הזדמן לה לטוס עם לייפר – אבל אל תדאגו לה, כי את השכר היא מקבלת. ואם תשאלו אותה, העובדה שטרם החתימה דרכון בכלל לא מדאיגה אותה: "טיילתי כבר בעולם לבד, זה לא מה שמשך אותי בתפקיד הזה. ללמוד כיצד מת'יו בנה את האימפריה שלו בגיל כל כך צעיר זה התמריץ העיקרי עבורי", סיכמה בחנפנות מוצדקת לבוס.