התקבלת? תהיה בטוח שאתה בחברה טובה
כמו כל דבר טוב, גם המקומות בבצפר מוגבלים וקצובים. הבצפר פותח את דלתותיו בפני אנשים יצירתיים עם ניצוץ מיוחד, שמייעדים את עצמם לחיי יצירה פורייה בעולם הפרסום. על המועמד לעבור מבחן התאמה, שבוחן בעיקר את הפוטנציאל הקיים בו לעסוק בתחום, בנוסף, יעבור המועמד ראיון אישי, כך שמקבלי ההחלטות יוכלו להתרשם ממנו. ועדת קבלה תערוך שקלול של הראיון האישי והמבחן, ותקבל את החלטותיה לגבי המועמדים.
מי שמגיע לבצפר כדי לרכוש את כל הכלים שישרתו אותו מאוחר יותר, וגם ניחן בכישרון ולא מעט מוטיבציה, ירוויח ובגדול. לא מעט מבוגרי הבצפר התברגו למשרות בכירות במיטב החברות בשוק העבודה. רז קלמנוביץ' לדוגמא, בוגר קורס פלנינג – תכנון אסטרטגיה וניהול הפרסום, שעובד היום כמנהל מותג ביקבי כרמל או יסמין בראור, בוגרת קורס פרסום ושיווק באינטרנט, שהיא כיום מבעלי החברה "לה כותרות" - יח"צ לעסקים באינטרנט, או יוגב קימור, בוגר קורס פרסום ושיווק באינטרנט, מנהל קמפיינים בMINDAD מדיה. וזה רק קצה הקרחון.

הסילבוס לוהט, והקורסים יעשו לכם בצפר
במסלול הפקת וידאו וסרטים, תרכשו במסלול ייחודי את הכלים שתהיו זקוקים להם על מנת להפיק סרט פרסומת, מעריכת וידאו ועד אפקטים ופוסט פרודקשיין, ותוכלו לגדול ולהיות מפיקים.
במסלול ארט-דיירקשן, תוכלו לשלב את חוש העיצוב ורוח היצירתיות שלכם יחד, ולבסס דרך עבודה מעשית פורטפוליו מגוון ומקצועי שיסלול את דרככם הלאה, ואם תגדילו ותצטיינו תיבחרו לעשות סטאז' בשכר מלא, על ידי אחד ממשרדי הפרסום המובילים בתעשייה.
אם אתם סקרנים, כאלה שאוהבים להבין תהליכים והתנהגויות של בני אדם, וטובים בלמצוא להם פתרון אתם יכולים למצוא את עצמכם בקורס לתכנון אסטרטגיה וניהול מותג, שיכשיר אתכם להיות מנהלי שיווק, מנהלי מותג או מתכנני אסטרטגיה במחלקות שיווק בחברות וארגונים.
היעד: עבודה במשרד פרסום
תחשבו על זה: המרצה שלכם הוא מי שמחר יראיין אתכם לעבודה הראשונה שלכם בתחום, ומעבר לזה, תלמידים שיבלטו בכיתה ויוכיחו את הפוטנציאל הגבוה שלהם בתחום אליו הם מייעדים את עצמם, ייקטפו על ידי המורים שלהם לחברות פרסום כאילו היו פרחים לא מוגנים. כי מה עדיף לסמנכ"ל קריאייטיב שמחפש עובד/ת למשרד פרסום מוביל? לקבל נייר לבן עם קורות חיים, מרשימים ככל שיהיו, או יצור חי, בועט ומפוצץ בכישרון בכיתה שבה הוא מלמד מדי שבוע?
בנוסף, במהלך השנה, מקיים הבצפר אירועים לתלמידים, המפגישים אותם עם אנשי התעשייה, וניתנת להם הזדמנות להיכנס לחברות הפרסום המובילות בדלת הראשית. כך, באירוע הפורטפוליו-נייט, המסורתי בבצפר, נערך "ספידייטינג" שמטרתו לאתר את הכישרונות הצעירים הנמצאים בתחילת דרכם בתחום. למתמודדים ניתנת הזדמנות להציג את תיק העבודות שלהם בפני מספר מנהלי קריאייטיב, ליצור קשרים חדשים ולקבל עצות מועילות לשדרוג תיקי העבודות שלהם. בסוף הערב חלק מהמתמודדים יכולים לצאת משם עם הצעת עבודה וחיוך ענק.
הבצפר מדמה את תעשיית הפרסום האמיתית