עמדות זירו ממוחשבות ברחבי הארץ (צילום: אריה גינתון)
מעל 20,000 איש כבר נרשמו ל "Urban Experience"|צילום: אריה גינתון
שבוע בלבד לאחר ש קוקה קולה ZERO יצאה לדרך, עם ה- "Urban Experience", כבר למעלה מ-20,000 איש כבר הורידו את האפליקציה של מסע, במטרה להגיש מועמדות להשתתפות במסע ההרפתקאות העירוני. מתוך כל הגולשים שהורידו את האפליקציה, יותר מ- 6,000 איש כבר שלחו סרטונים אישיים המספרים אודות חוויותיהם האישיות.

חויה של פעם בחיים שבו עשרה אנשים יצאו למסע מטורף של חמישה ימים בשלושת ערים אירופאיות מגניבות: לונדון, ברלין ורוטרדאם. המסע יהיה מעין תיעוד של חיים אורבניים באקסטרים ויכלול מוזיקה, אומנות רחוב, חיי לילה, אופנה ועוד מכל מה שיש לערים הללו להציע.

במסגרת התחרות החווייתית החדשה, של מותג המשקאות קוקה-קולה Zero, יבחרו עשרה אנשים בעלי ייחוד או כישרון בולטים. עשרת הנבחרים ייצאו למסע תרבותי חוצה מדינות בן חמישה ימים, שיתפרש על פני שלוש ערים אירופיות נחשקות במיוחד: לונדון, רוטרדאם וברלין.

מג'ימי אוליבר, דרך גרפיטי בועט ועד סיור גגות אקסטרימי

המסע ה- "Urban Experience", יכלול ביקור במטבחו של השף ג'ימי אוליבר, בילוי במועדונים הטרנדים ביותר בלונדון, סדנת גרפיטי עם אמן מפורסם ומרוץ סירות בנמל רוטרדאם. במסע גם תוכלו לחוות סדנאות מקוריות ואישיות, של פעם בחיים, עם אומנים המובילים בתחומם, למשל: סדנת ריקודי "היפ הופ" על גגות רוטרדאם, סדנת DJ במועדון "Tube Station", המפורסם בברלין, וסדנת עיצוב נעלי סניקרס אישיות. כמובן שבערבים תבקרו במוקדי הבילוי הנחשקים ביותר שיש לאירופה להציע  ומשם הכיף רק ימשיך וימשיך.

אוטובס פיצרייה לונדון (צילום: איילת רוזן)
אם תזכו תלונו ב-rock star bus|צילום: איילת רוזן
במהלך המסע ילונו הזוכים ב-ROCK STAR BUS, אוטובוס אמנים  כמו של להקות הרוק הגדולות ביותר. האוטובוס יהיה מאובזר מכל הבא ליד, החל מ-DJ, בר משקאות, מיטות מפנקות, סרטים, משחקי פלייסטיישן וכל מה שרק ניתן לחשוב עליו, שיעצים את החוויה המדהימה הזו.

המסע יתקיים בין התאריכים 11-6 בנובמבר 2013, גולשים שמעוניינים להצטרף, מוזמנים להיכנס ל: //www.mako.co.il/special-urban-experiance, שם יוכלו להוריד את האפליקציה, אשר באמצעותה ניתן להעלות תמונות. כמו כן יענו המועמדים על שאלות המתארות את אופיים הייחודי וסגנון חייהם. בסופו של תהליך ההרשמה האפליקציה תהפוך את הנתונים שלכם לסרטון מדליק, שיעלה לגלריה בה תתבצע בחירת הזוכים.

במקביל, יוצבו עמדות ממוחשבות, בעשרה קמפוסים נבחרים ברחבי הארץ, אשר גם שם ניתן יהיה להגיש מועמדות ולהגדיל את הסיכוי להיכנס לנבחרת של קוקה-קולה ZERO. לאחר שיסתיים שלב הגשת המועמדות, יבחרו 20 אנשים, שיגיעו לשלב האודישן: משחק משימות אורבני מגניב. מי שיצליח במשחק יכנס לנבחרת, שתצא למסע המטורף. אורלי פלקס, מנהלת מותג קוקה-קולה ZERO, שמחה לבשר: "אנו נרגשים לראות את ההיענות 05D4גבוהה לפעילות ונפעמים מאיכות ויצירתיות המשתתפים. בקצב הזה המסע יהיה בהחלט בלתי נשכח!".