לוגו - יום העסקים הקטנים 5
יום העסקים הקטנים של "בנק הפועלים" הפך בשנים האחרונות ליום חג עבור העסקים הקטנים בישראל ובמיוחד עבור לקוחותיהם הרבים, שזוכים להטבות מיוחדות ביום שכל כולו מבצעים, הנחות ושופינג.

השנה (11-12 במאי) חגיגת הקניות צפויה להיות הרבה יותר פשוטה ומהנה, כאשר לראשונה אפליקציית איזי לוקחת חלק ביום החגיגי, שתרכז את כל ההטבות שינתנו על ידי העסקים הקטנים על פי מיקום ובאמצעות מנוע חיפוש פשוט.

אז איך בעצם יעבוד כל הדבר הנפלא הזה? בעלי העסקים יוכלו לרשום בעמוד העסק שלהם באיזי את ההטבה הייחודית שיעניקו ללקוחותיהם ביום העסקים הקטנים, ובכך יכנסו למאגר העסקים ולאזור המיוחד באפליקציה.

>> בעל עסק קטן? זה הזמן להירשם באיזי

איזי תציג לגולש, באמצעות חווית משתמש ידידותית ופרקטית, את כל העסקים הקטנים בסביבתו והמבצעים שהם מציעים. בקיצור, אם אתם בעיצומו של מסע שופינג וממש בא לכם לראות אילו מבצעים שווים יש במקום בו אתם נמצאים? היכנסו לאזור העסקים הקטנים דרך עמוד הבית של איזי ותוכלו לחסוך מאות שקלים. אל דאגה, אם אתם ברכב, תוכלו לנווט דרך איזי לכתובת המדויקת של איזי.

מלבד איזי, בדומה לשנה שעברה, גם השנה יזכה אחד העסקים לחשיפה יוצאת דופן בדמות פרסומת מיוחדת שתופק עבורו במסך קשת (ערוץ 2). אם אתם בעלי עסק קטן, זה הזמן לשכנע אותנו למה דווקא לכם מגיע שנפיק לכם פרסומת שכל המדינה תראה.

יוזמת יום העסקים הינה המשך ישיר לפעילות הענפה אותה מקיים בנק הפועלים למתן כלים, תמיכה וליווי פיננסי ייחודי לעסקים קטנים, והינה חלק מחזון הבנק לליווי לקוחותיו לצמיחה. 

כבכל שנה, גם השנה ביום העסקים הקטנים, יסיירו בכירי הבנק בשווקים מצפון הארץ ועד דרומה, ישוחחו ויקשיבו לבעלי העסקים.

קיום יום העסקים הקטנים, זו השנה החמישית ברציפות, מעיד על כוונתו של בנק הפועלים להמשיך לסייע לעסקים הקטנים לצמוח ולהתפתח. זאת, לאור העובדה כי שלוש השנים הראשונות הן הגורליות והמכריעות ביותר בחייו של עסק קטן, והסתייעות בליווי ובייעוץ מקצועי מגדילה משמעותית את הסיכויים להצליח.