johnbrace4 (צילום: Micah Youello, Istock)
אם אתה לא שם, אתה לא קיים!|צילום: Micah Youello, Istock

העולם המשתנה של השיווק והפרסום באינטרנט עובר בשיח החברתי ברשתות. מאות ארגונים כבר הבינו שחייבים להיות שם!
בארץ כבר מעסיקים במשרה מלאה מנהלי מדיה חברתית מתוך הכרה בחשיבות הנושא.
מטרת הקורס היא להכשיר אותך להיות מנהל מדיה חברתית, לתת לך את כל הכלים להיקלט בארגון או אצל נותן שירות ולהיות יעיל מיום העבודה הראשון.

משתתפי הקורס ילמדו כיצד לפתח אסטרטגיה שיווקית, לקדם מותגים ושירותים, לנהל יח"צ וקמפיינים אפקטיביים ברשת, לעודד מכירות ולפתוח ערוץ שירות לקוחות יעיל המייצר נאמנות.
במהלך הקורס יחשפו המשתתפים לשיטות שיווק מגוונות כך שיוכלו ליישמן בפעילותם במדיה החברתית באופן מיידי (פייסבוק, גוגל +, טוויטר, לינקדאין, יוטיוב, בלוגים, פורומים ועוד).
בוגרי הקורס יוכלו להשתלב במעגל העבודה במשרדי הפרסום והיח"צ המובילים, בסוכנויות מדיה חברתית, או כמנהלי מדיה חברתית בחברות וארגונים.

מועדים קרובים:

ג'ון ברייס תל אביב


22.7.12 - ימי א' ו-ד' 17:30-21:00


מדיאטק חיפה:

 29.10.12, ימי ב' ו-ה' 17:30-21:00

 

היקף הקורס: 
72 שעות אקדמאיות + כ 30 שעות מעשיות 

קהל היעד:

  • המעוניינים לבצע הסבה מקצועית ולרכוש מקצוע מבוקש
  • מנהלי פרסום ומנהלי שיווק
  • בעלי אתרי אינטרנט ועסקים, המעוניינים לנצל את המדיה החברתית ולקדם את שירותיהם באמצעות רשתות חברתיות
  • העוסקים במלאכת שיווק און-ליין המעוניינים להרחיב ידע מקצועי
  • יועצים בתחומי שיווק, פרסום , מסחר אלקטרוני, אינטרנט ומערכות מידע, המעוניינים להרחיב את השכלתם.

 דרישות קדם:

  • הכרת המחשב ומוצרי אופיס
  • אנגלית: קריאה וכתיבה ברמה בסיסית
  • הכרת עולם האינטרנט מתוך התנסות אישית לצרכים פרטיים או במסגרת העיסוק המקצועי. גלישה שוטפת באינטרנט ושימוש ברשתות חברתיות כלשהן
  • לא נדרש ידע תכנותי

תוכנית הקורס:

מבוא למדיה החברתית
תרבות המדיה החברתית, רשתות חברתיות ואתרי שיתוף, בלוגים ובלוגרים, הצרכנים החדשים, סגנונות שיח, פיתוח אסטרטגי, מחקרי רשת וניתוחי פעילות ופרסום במדיה חברתית, הגדרת יעדים ומטרות , פילוח קהלי יעד, בחירת ערוצים אופטימאליים, אינטגרציה בין ערוצית, באז ויראלי וטכניקות להגברת התנועה, סימביוזה בין המדיה החברתית לאתר האינטרנט

זהות מקוונת
לימוד המותג, פיתוח אסטרטגי וגיבוש הזהות המקוונת, בניית הזהות המקוונת, יח"צ ברשת, ניהול משברים ומינוף תגובות שליליות, הקמה וניהול פרסונות, טרולים ורוחות רפאים, ניטור ו- Engagement 

סדנא לכתיבה שיווקית

פייסבוק
סקירה כללית, סטטיסטיקות ונתונים, יצירת פרופיל אישי ממגנט, הקמת דף עסקי וניהולו, איתור לקוחות פוטנציאליים, טיימליין, ניהול שיחות, מאנונימיות למשפיענות, דיווחי תנועה facebook insights , אפליקציות, תחרויות – כללי התנהגות, מסחר אלקטרוני

טוויטר
סקירה כללית, סטטיסטיקות ונתונים, פתיחת וניהול חשבון, סוד הציוץ, טוויטר ככלי איתור אנשים, חברות וטרנדים, הדרך מאנונימי לנערץ, בניית מערכת יחסים, ניהול רשימות , המשפיענים החדשים,  קיצור כתובות ומדידה

טוויטר (צילום: חדשות 2)
איך משווקים בציוצים?|צילום: חדשות 2

גוגל פלוס
חיפוש חברתי בגוגל, הקמת פרופיל אישי ועסקי, כלים וטכניקות להגדלת המעגלים, Google+ , 1+  זה לא רק כפתור, כלים לניהול ומעקב

לינקדאין
סקירה כללית, סטטיסטיקות ונתונים, יצירת פרופיל אפקטיבי, יצירת קשרים עסקיים, הקמת קהילה מצליחה, יצירת אירועים עסקיים וימי עיון, גיוס עובדים וחיפוש עבודה

אתרי שיתוף וידאו
Flickr, YouTube, vimeo  כוחה של האינטרקציה החזותית, הקמת ערוץ ממותג וניהולו, יצירה, הפקה ועריכת סרטוני וידאו, אתרי שיתוף וידאו, קידום והפצת סרטונים, פרסום ממומן, ניתוח ומדידה

אתרי שיתוף והצבעות

פרסום ממומן במדיה החברתית
מחקר שוק, הגדרת יעדים ומטרות, אפיקי הפרסום ברשתות ובאתרי השיתוף השונים, הקמת וניהול קמפיינים, ניתוח ומיטוב המרות, שיפור ROI, מדידות וביצועים

בלוגים
פלטפורמות, ניהול בלוג, קידום ושיווק באמצעות בלוגים, RSS, בלוג אישי ובלוג עסקי

שיווק ב Mobile
מבוא לשיווק ב Mobile, פילוח קהלי מטרה, בניית אסטרטגיה לשיווק בסלולר, שירותים מבוססי נישה ומיקום, אפליקציות, התאמת תכנים לסלולר, פרסום בסלולר, לא על הקוד לבדו – QR, מדידות

אתיקה ברשת
היבטים משפטיים, זכויות יוצרים, גניבת זהויות, העתקת תכנים, מדיניות ותקנונים

מנהל הניו מדיה
כלי העבודה של מנהל הניו מדיה Hootsuite, Ping.fm, ניהול מומחים, ניהול פרוייקט (כולל זמן ותקציב), גיוס עובדים וספקים, הפקת דוחות מנהלים, הבטחת איכות

 

המרצים בקורס
נטע דורון
יהודה עדי אדלר
עו"ד דן אור-חף
מוזי אנידג'ר

להכרת הסגל לחצו כאן