דודו ארז עבר תשעה פעמים טסט עד שזכה לקבל רישיון, מה שהופך אותו למועמד האידיאלי לנסיעת המבחן במסגרת הקמפיין "אם נוהגים לא מסמסים". מערכת "אנשים" החליטה לבדוק האם הוא יצליח לסמס לחבר הטוב אטינגר ובמקביל להתרכז במה שקורה על הכביש: "אני לא רוצה לצאת חנון כי אני קומיקאי, אז אני נוהג בטירוף כאילו אין מחר", אומר דודו, אבל ברגע של רצינות הוא מתחיל לגלות סימני לחץ: "אני אסמס תוך כדי נהיגה? זאת אומרת שאנחנו עוברים על החוק ויש פה ראיה, אכלתי אותה".

מסתבר שההיסטוריה הארוכה של מבחני הנהיגה עשתה את שלה וארז מודה שהוא מקפיד להיזהר מכל מה שיכול להסיח את דעתו מהכביש: "כשאני נכנס לרכב אני שם את הפלאפון על שקט ומעיף אותו לאחור כדי שלא יהיו לי פיתויים. אני פוחד למות, לא בא לי טוב. וזה גם הורס את החוויה של האסאמאסים שהיא חוויה קסומה ומופלאה", הוא מוסיף.

עוד בנושא:

"הבנתי כמה אני לא יודע לנהוג"

גם אלי אילדיס, חובב כלי רכב ידוע, נשלח לבדוק עד כמה הידע שיש לו בתחום באמת רלוונטי ברגע שהוא יושב עם סלולארי ביד מאחורי ההגה: "נהיגה זה התחביב האהוב עלי. לפני 13 שנה אישתי קנתה לי ליום ההולדת קורס ראלי ואז הבנתי כמה אני לא יודע לנהוג". אילדיס נשלח גם הוא לעבור את מסלול המכשולים המדומה בזמן שהוא מסמס וכמצופה זה נגמר רע מאוד. גם הוא יודע שעל הכביש זה כנראה היה הופך ללא פחות מאסון: "המכשירים האלה עם כל השפע שהם הביאו לנו בחיים בכל מה שקשור לנהיגה על הכביש זה קטסטרופה". 

"אנשים", רביעי - חמישי, 18:50