רגע לפני סוף השנה, מטרו מוטור, יבואנית הדו גלגלי הגדולה בישראל משיקה דגמים חדשים ויוצאת במבצע אקטרקטיבי במיוחד: כל הדגמים עם רישוי לשנת 2025 נמכרים במחירי 2024. בתחילת השנה הבאה יעלה המע"מ מ-17% ל-18%, כך שיש לכם הזדמנות לחסוך מאות שקלים בכל רכישה כזאת, כשלצד זאת ניתן לשלם עבור הכלים החדשים בתנאים משופרים - עד 24 תשלומים ברטיס אשראי ללא ריבית (או עד 12 תשלומים בהוראת קבע).
אם פעם היינו רגילים לסטנדרטים בהם כל כלי אמור לספק צורך ספציפי שמיועד לפלח אוכלוסייה מאוד מסוים, שלושה כלים חדשים רומזים לנו שהשנה הקרובה של מטרו מוטור עומדת להיות מפתיעה ומרגשת במיוחד. קבלו את האופנוע האוטומטי של ימאהה, MT-09 Y-AMT; קטנוע האדוונצ'ר של סאן יאנג, ADX 300; והטרקטורון החדש של סגוויי, AT5. המכנה המשותף והבולט לשלושתם היא העובדה שהם מביאים שילובים יוצאי דופן ומצליחים לייצר חדשנות וריגוש, כל אחד בקטגוריה שלו.
MT-09 Y-AMT: הבשורה האוטומטית המרעישה של ימאהה
ה-MT-09 Y-AMT הוא אופנוע ספורטיבי עם גיר אוטומטי, הגרסה האוטומטית של הדור הרביעי של אופנוע הנייקד הספורטיבי והמצליח של החברה. מדובר בדגם ראשון בסדרת אופנועים אוטומטיים שיצאו לשוק בקרוב, שנוחת כעת בארץ עם מערכת ה־Y-AMT, שמאפשרת לבחור בין רכיבה אוטומטית מלאה לידנית. מבט מהיר על נתוני המוצר ממחיש את המטרה של ימאהה: לשחרר את הרוכב מהצורך בהתעסקות עם החלפת הילוכים, ולאפשר לו להתרכז ברכיבה.
ה־MT-09 החדש, הדור הרביעי של הנייקד הפופולרי, שציין בסוף השנה שעברה עשור לתחילת ייצורו, מצויד במנוע טריפל בנפח 890 סמ"ק, 119 כ"ס ומומנט מרבי של 9.5 קג"מ. הדגם החדש כבר מקבל עיצוב חדש, שונה משמעותית מקודמו, ולצד המערכות החדישות, אפשר למצוא כאן לא מעט חידושים ודיוקים עיצוביים שמתכתבים עם החוויה ה"חלקה" שה- MT-09החדש רוצה לספק. העיצוב מינימליסטי וחד יותר, הכידון נמוך יותר בעל זווית צידוד גדולה יותר, רגלית הבלם חדשה כמו גם משאבת הבלם. בנוסף, צג ה־TFT החדש בגודל 5 אינץ' מציע לרוכב 4 אפשרויות תצוגה שונות וחיבור בלוטוס לסמארטפון. יש גם שקע טעינה USB Type-C מתחת למושב, מאותתים בעלי ביטול-עצמי ואיתות עצירת חירום.
ADX 300 – קטנוע שמספק שילוב מקסימלי בין עיר לשטח
ה-ADX 300 הוא הקטנוע השני בסדרת קטנועי האדוונצ'ר של סאן יאנג, כאשר לפני קצת יותר משנה נחת בארץ ה-ADX125, קטנוע אדוונצ'ר עירוני, קליל וקומפקטי יחסית. הדגם החדש כבר מנסה לרקוד על כמה חתונות במקביל, או במקרה הזה לנסוע גם בכביש הסלול וגם בדרכים הקשוחות יותר. על פי נתוני הפתיחה הוא בהחלט מצליח. ADX 300 מצטרף לטרנד הפורח בשנים האחרונות של קטנועים בעיצוב אדוונצ’רי קרבי, שמיועדים לכל מי שמחפש קטנוע קצת אחר, הן מבחינת מראה ייחודי והן מבחינת יכולות שטח. הוא מצויד במנוע גדול וחזק, מה שהופך אותו גם ליעיל מחוץ לעיר. העיצוב זהה כמעט לחלוטין לגרסת ה-125 סמ”ק, אבל מה שבעיקר חשוב כאן, זו השלדה המחוזקת ומהלך מתלים ארוך לרכיבה בשטח לא סלול (125 מ"מ מקדימה ו־120 מ"מ מאחור), לטובת נוחות ויכולת ספיגת זעזועים, גם בתנאים מאתגרים.
אופנועי אדוונצ'ר נחשבים לכלי רכב שמשלבים את היכולות של אופנועי כביש ושטח, ומציעים איזון בין ביצועים בכביש ויכולות בשטח. האדוונצ'ר החדש בכלל, כמו גם ה- ADX 300, מלהטטים, בעיצוב ובנוחות, בטכנולוגיה ובביצועים, בין הגרסה היום יומית העירונית לגרסה הפרועה יותר של הרכיבה בשטח, במטרה לספק כלי שבכל התנאים והמסלולים יציג ביצועים ברמה גבוהה ויעצים את חוויית הרכיבה. ל-ADX 300 יש טכנולוגיית הנעה ללא מפתח, מסך TFT גדול וצבעוני בגדול 7 אינץ' וחיבורי USB עם 3 מצבי תצוגה ומעבר אוטומטי בין מצבי יום ולילה, צמד שקעי טעינה USB, מגן רוח כהה ותאורת LED קדמית ואחורית. הוא גם מגיע עם מערכת בקרת משיכה (TCS) שניתנת לביטול לצורך רכיבת שטח, ומערכת ABS של Bosch לטובת בטיחות אקטיבית בנסיעה בכל תנאי דרך.
סגוויי AT5 L – הדור הבא של הטרקטורונים
מטרו מוטור, היבואנית של SEGWAY, משיקה בארץ את דגם ה-AT5 L: טרקטורון שטח, דו מושבי ובעל עיצוב חדשני שמיועד לכל מי שלא רוצה לשלם יותר מדי על נסיעת שטח עצמאית, אבל גם בלי לוותר על ביצועים ועל חווית נסיעה. מבט זריז על הנתונים היבשים של ה-AT5 L וכבר ברור שמדובר בטרקטורון מתקדם ועוצמתי, כזה שמיועד לרוכבים שמחפשים ביצועים מרשימים בשטח. עם מנוע 500 סמ"ק, 38 כ"ס, 4.8 שניות האצה מאפס ל-60 קמ"ש, הנעה כפולה ומערכות מתלים חדשות, ה-AT5 L מציע חוויית רכיבה חלקה, יציבה ונוחה גם בתנאים קשים, בין אם מדובר בשבילים סלעיים, חולות או שטחים בוציים. הוא מצויד במערכות בלימה איכותיות שמבטיחות שליטה מלאה ובטיחות ברמה גבוהה, ומערכת היגוי מדויקת שמאפשרת תמרון קל בכל סוגי השטח. לכל מי שמחפש לנוע בשטח בלי כאבי ראש ועם הרבה אדרנלין, זה הכלי.
מעבר לביצועים הגמישים, האבזור העשיר והספורטיבי של ה-AT5 L בהחלט מושכים את העין. הוא כולל מושב אחורי נוסף עם מקום מרווח לרגליים וידיות אחיזה, לצד אוכפים חזקים במיוחד להעמסה, מסגרת פלדת כרום מוליבדן חזקה יותר, בלמי דיסק הידראוליים, פנסי LED בהירים וחישוקי אלומיניום. יש כאן אפילו שקע חשמל לנגרר, לא משהו שתמצאו לרוב בטרקטורונים מהסוג הזה. הדגם החדש מוצע בצבע שחור או אפור. בין אם אתם חובבי שטח, רוכבים מקצועיים או "רק" מחפשים את הריגוש הבא, ה-AT5 L יספק את מה שאתם צריכים כדי לכבוש את הדרך בצורה הטובה ביותר.
אהבתם? קבלו מבצע למהירי החלטה
ולמי שפספס, בתחילת החודש הבא המע"מ עולה מ-17% ל-18%, מה שאומר, הפרשים של עשרות ומאות ולעתים אלפי שקלים שאנחנו הצרכנים ניאלץ לשלם, בעיקר בעסקאות גדולות. במטרו מוטור יוצאים במבצע מיוחד לקראת סוף השנה ומציעים לרכוש את כל הדגמים, כולל שלושת הדגמים החדשים, עם רישוי לשנת 2025 במחירי 2024, רווח נקי של מאות שקלים. בנוסף לכך, ניתן לשלם עבור הכלים החדשים בתנאים משופרים - עד 24 תשלומים ללא ריבית בכרטיס אשראי או עד 12 תשלומים בהוראת קבע.