כמה פעמים יצא לכם לקבל דו"ח ולקוות שיופיע מלאך מהשמיים שייקח אותו ממכם או לפחות ישלם אותו במקומכם. מבצע חדש שרץ באינטרנט שמגשים את החלום. חברת קימברלי - חוגלה, יצרנית נייר הטואלט "לילי", יצאה בקמפיין חדש שאולי יגרום לכם לקלל פחות בפעם הבאה שתמצאו דו"ח על שמשת הרכב שלכם. החברה מציעה לגולשים שקיבלו דו"ח להזין את פרטיהם ולספר למה דווקא להם מגיע שישלמו להם את הדו"ח.
התקנון קובע שמדובר בדוחות עירוניים של 100 שקלים. "הקמפיין ימשך למשך שבועיים", מסבירים לנו בקימברלי חוגלה, "תשלום הדו"ח בפועל יבוצע בתוך כ- 14 ימי עבודה מתום תקופת התחרות מול הרשות המקומית הרלוונטית."
הקמפיין עורר תגובות חיוביות רבות ושלושה ימים מתחילתו נחשפו אליו כבר כ-85 אלף אנשים, ושולמו כ-50 דוחות. בין הנימוקים הזוכים ניתן למצוא את: "סך הכל רציתי להנות מהצגה והסכום של הדו"ח הוא חצי מנוי סטודנטים לקאמרי", "בקצב שאישתי צוברת דוחות, יגמר לי כל הכסף ואני אאלץ לעבור להשתמש בעלים במקום נייר טואלט", "נסעתי לפגישה שלא הצליחה וגם קיבלתי דו"ח. שלא נדבר על זה שהייתי צריכה למלא דלק כדי לחזור הביתה".
הקמפיין עורר תגובות רבות גם בנוגע לחוקיות שלו. חוקי מדינת ישראל קובעים כי מעביד/גוף אינם רשאים לשלם דו"ח של אדם אחר. קימברלי חוגלה מסרה בתגובה: "מדובר בתחרות נושאת פרסים במסגרתה הפרס הינו זכייה בסך 100 שקלים, אשר משולם לזוכה באמצעות תשלום דו"ח החנייה. מייעוץ משפטי שקיבלנו, האיסור בחוק מתייחס לדוחות אחרים ואינו חל על קנסות מסוג זה. הפעילות חוקית לחלוטין".