רבות דובר על המחאה החברתית והפגיעה שלה בתקציבי הפרסום של חברות רבות במשק, ובעקיפין גם בענף העיתונות, שחלק נכבד מהכנסותיו הוא מאותם תקציבים. דפני ליף, אחת ממובילות המחאה החברתית, נתפסה בעיני רבים כמישהו להטיל עליו את האשמה.

על רקע זאת, סרטון הומוריסטי שיצרו במשרד הפרסום פובליסיס ישראל, ושנשלח ללקוחותיו כברכה לראש השנה, מתאר את ליף ש"נחטפה" ואולצה לקרוא לעיני מצלמות "התנצלות אישית" על "תרומתה" לפגיעה בענף הפרסום.

כל הסיטואציה מזכירה את פרשת החייל החטוף דאז גלעד שליט, שאולץ על-ידי שובייו מהחמאס לקרוא בעיני המצלמות את דרישותיהם מממשלת ישראל בתמורה לשחרורו.

ליף אומרת בסרטון, כשברקע מתנגנת מנגינה ערבית ומאחוריה עומדים שני 'חמושים רעולי-פנים', כי היא "מביעה חרטה מעומק הלב על הפגיעה במשק ובתקציבי הפרסום והשיווק שלכם. ברור לי כעת שהכול היה טעות ושטות טפשית. אני מתחייבת בפני ענף הפרסום לא להמשיך ולהפריע".

פובלסיס סיימו את הסרטון בכתוביות שטוענות כי הם "באו לשנות את ענף הפרסום, ושתהיה לכולנו שנה טובה".

הכוונה של פובלסיס היתה מן הסתם הומריסטית. אתם תשפטו אם לא מדובר בטעם רע.