אתמול סמוך לשעה 22:00 בלילה קיבלו מאות אלפי ישראלים הודעות טקסט בהן מילה אחת: "ער?" או "ערה?". במקביל, מאות אלפי גולשי אינטרנט שנכנסו לאתרי החדשות בסלולר ראו פרסומת אחת ויחידה שהופיעה בו זמנית בכל האתרים הישראלים הגדולים, בפייסבוק ובאינסטגרם, וגם בה השאלה המסקרנת.

מי שפתח את ההודעות אמנם לא גילה שם הצעה לדייט לילי, אך במקום זאת ציפתה לגולשים מתנה מפנקת: מעדן YOLO חינם.

מתברר שמי שעמדה מאחורי המהלך השיווקי יוצא הדופן, היא תנובה, שהחליטה לאתגר את הספונטניות של הצרכנים הישראלים באופן פשוט: כל מי שהגיע לסניפי המרכולים AM:PM  ומנטה בין השעות 22:00 ל-24:00 יכול היה לקבל את מעדן השוקולד YOLO של החברה בחינם. 

בין מקבלי ההודעות היו גם כמה סלבס אשר גם הם יצאו מהבית כדי לטעום מהמעדן.

התגובות להודעות נעו בין כאלו שהתייחסו אליהן כאל מחמאה לבין מי שראו בהן הפרעה. גם אלה וגם אלה יוכלו לשקול הערב שוב את דעתם, כאשר המבצע יחזור על עצמו פעם נוספת היום בין 22:00 לחצות. 

ענת גרוס, סמנכ״לית השיווק של תנובה מסבירה: "החלטנו לחלק YOLO באופן ספונטני למשך שעתיים לכל המדינה, זו הצעה שאנחנו מקווים שלא יוכלו לעמוד בפניה. לכל מי שפיספס ובעקבות הביקוש, גם הלילה בין השעות עשר לחצות נציע את ההצעה המפתה של YOLO מתנה. אז המתינו להודעה".

הכי ערה שיכולה להיות❤️❤️❤️ #yolonow

A photo posted by hilsaada (@hilsaada) on


גילוי נאות: המבצע של YOLO הוא שיתוף פעולה מסחרי בין תנובה ו- mako.