משלוח ממגה (צילום: תומר ושחר צלמים, צילום ביתי)
"מארז הבולגרית נחצה וכל המים נשפכו וטיילו יחד עם השניצלים שהתפזרו להם". המשלוח |צילום: תומר ושחר צלמים, צילום ביתי
כשליאת (שם משפחתה שמור במערכת) מתל-אביב קראה את הכתבה ב-mako על המשלוח מהסופר שהגיע בשתיים בלילה, היא שמחה שלה דברים כאלה לעולם לא קורים ושהיא מקבלת את המשלוח שלה תמיד כפי שרצתה, אבל בדיוק כשכבר תכננה את הבישולים לקראת סוף השבוע, הגיע המשלוח שהיא שהזמינה באמצעות רשת מגה באינטרנט והצליח להפתיע אותה. 

"הערב קיבלתי את המשלוח הקבוע שלי ממגה וכמו כמעט כל חמישי התכוננתי להכין אוכל לשישי", כתבה לנו ליאת כבר באותו היום בצירוף תמונות, "שילחתי את השליח לדרכו וכשהתקרבתי לארגז הראשון חשכו עיניי. כולו רטוב. נגעתי בו והוא נפתח תוך שנייה. גיליתי מחזה מזעזע: המילקי נפתח ונשפך על הכל, מארז הבולגרית נחצה וכל המים נשפכו וטיילו יחד עם השניצלים שהתפזרו להם".

"קיבלתי את המוצרים שאמורים להיות בקירור ביחד, בשר עם חלב, כשהאחד מרוח על השני", היא מספרת היום ל-mako, "לא היה לי מה לעשות עם הארגז מלבד לזרוק אותו לפח כדי למנוע לכלוך וסירחון בבית. כשהתקשרתי למגה הסבירו לי שמגיע לי משלוח של מוצרים חלופיים ושובר של 25 שקלים פיצוי, אבל כדי לקבל אותם אהיה חייבת לשמור את הארגז אצלי בדירה עד שיגיע שליח ביום למחרת כדי לקחת את המוצרים הפגומים. הסברתי שהארגז מלכלך את הבית ומקומו בפח והצעתי לשלוח באופן מידי תמונה שלו, אך הנציגה סירבה", היא מספרת.

ליאת ביקשה לדבר עם אחד המנהלים בשירות הלקוחות ונאמר לה שיחזרו אליה תוך 48 שעות, אך גם לאחר משך הזמן המתואר איש לא עשה זאת. היא לא הסכימה להשאיר את הארגז בתוך ביתה ובחרה להשליך אותו, גם אם הדבר כרוך בוויתור על החזר. 

בעקבות פניית mako מאתמול התקשר מנהל מטעם הרשת והבטיח לשלוח לה את המוצרים גם ללא החזרת המוצרים הפגומים ולפצות אותה בעוד 50 שקלים בקנייה הבאה.

מרשת מגה נמסר בתגובה: "רשת מגה רואה בנושא שירות הלקוחות חשיבות עליונה ומקפידה על איכות משלוח המוצרים ללקוחותיה. הרשת מבצעת מידי יום מעל 1000 משלוחים בכל רחבי הארץ באופן תקין. זהו מקרה חריג ויוצא דופן בו השליח לא ביצע את תפקידו כראוי ואנו מתנצלים על כך. מדובר בלקוחה ותיקה שמבצעת את רכישותיה ברשת פעמים רבות. הרשת סיפקה ללקוחה מוצרים חדשים ופיצוי הולם לשביעות רצונה המלאה".