התחושה של רבים היא שרשת בתי הקפה "קופיקס" פרצה לחיינו ביום בהיר אחד. אבי כץ, המנכ"ל והמייסד של רשת "קופיקס" מספר על הבליץ התקשורתי, שהפך את ההשקה של "קופיקס" למנצחת. "הרעיון התבשל אצלי למשך יותר מעשור", מבהיר כץ, "אך רק עכשיו, לאחר המחאה החברתית, הצלחתי להתפנות לזה. המטרה שלי הוא שאנשים יגידו "קופיקס" ומיד יחשבו על סחר הוגן. הרעיון שלנו היה לקחת מוצר טוב, במחיר הוגן, במיקום נכון ועם נראות מצוינת ולהפוך אותו לשיחת העיר. אגב, גם עם רעיון טוב אפשר ליפול, אבל אנחנו פנינו לכל גוף תקשורת ובמשך כמה ימים כל מה שעשינו היה לפנות לכל מקומון, בלוגר, תוכנית בוקר וכל מדיה אפשרית על מנת לקבל את החשיפה. ברור שגם כל מה שקרה עם המחאה החברתית עזר לנו מאוד, מאחר ולאנשים נמאס לשלם עשרה ₪ על פחית. 'קופיקס' באמת הצליחה לעשות מהפכה בתחום הזה. המון מקומות הורידו את המחירים שלהם בזכותנו, אם לוקחים רק את 'קפה-קפה' ו'ארומה', שהוזילו את הקפה שלהן בחמישה ₪ לכוס, מדובר בכרבע מיליון ₪, שנחסכו ללקוחות וזה עוד לפני החישוב של 'קופיקס'. עכשיו נעשה מהפכה גם עם שוק האלכוהול, ששם מה שקורה עם התמחור הוא באמת קטסרופה".
ההשקה של "קופיקס"
אבי כץ, המייסד של רשת בתי הקפה "קופיקס", מסביר איך הצליח להפוך את "קופיקס, למותג שכל ישראלי מכיר ומעריך. כץ הגיח לחיינו עם "קופיקס", לאחר המחאה החברתית ולמעשה שינה את יחסי הכוחות בשוק, כשהביא לציבור מוצרים בסכום הוגן וגרם גם למתחרים להוריד מחירים בהתאם
mako |
פורסם 17:06 02.04.14