אייל בירן, סגן ראש חטיבה הבנקאות ב"לאומי", טוען שבנק "לאומי", חורט על דגלו ערכים כמו חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת ועל כן הם היו הראשונים שהשיקו את הפקדת השיקים בסלולר. המוצר למעשה הגיע כתוצאה מהקשבה ללקוחות, מתוך הרצון לצמצם את זמן הטיפול, להגדיל את הנגישות והזמינות. החדשנות כאן נובעת מתוקף השימוש בטכנולוגיה זמינה וההבנה של ההשפעת הטכנולוגיה על התחום הספיציפי, בשאר העולם. המחשבה הייתה על לקחת משהו פיזי, כמו הפקדת שיק, תוך עשיית שימוש בטכנולוגיה הקיימת היום, בעזרת סמארטפון, שיש לרוב האוכלוסיה.

ההשקה הזו נחשבת למנצחת, מאחר ויש בה שילוב של מספר גורמים קריטיים: מוצר חדשני, צורך אמיתי של הלקוחות וקמפיין רב ערוצי שרץ בפייסבוק, במובייל ובטלוויזיה - במקביל. במבחן התוצאה המהלך הוכח כמוצלח, מאחר והוא הביא לעלייה חדה מאוד באחוז הורדת האפליקציה ושימוש בפונקציה של ההפקדה הסלולרית, כאשר כיום מעל 12% מסך ההפקדות ב"לאומי" מתבצעות היום דרך האפליקציה.