טלי קידר, ראש אגף שיווק בבנק "דיסקונט", התיישבה לשיחה על קמפיין השקת "דיסקונט למשפחה". היא טוענת שמהלך ההשקה של "דיסקונט למשפחה" נשען על תובנה מאוד פשוטה: משפחה בישראל, גם בהקשר פיננסי, זה ערך עליון. "דיסקונט" הוסיפו רובד לתפיסה הפשוטה הזו, שנובעת מתוקף הציפייה של הצרכן, שבזכות המשפחה שלו, יהיה לו כוח. "דיסקונט" לקחו את הקונספט הזה, של משפחה ככוח צרכני, והפכו אותו למעשה לעולם שלם, כאשר החדשנות הגיעה מהמקום הזה. המחשבה על לקחת מושג כמו "אוברדרפט", שאף אחד לא אוהב לשלם עליו ריבית, ולתת להורה לקחת עליו אחריות, הוא הכוח המניע מאחורי הקמפיין.

"הרבה הורים רוצים לעזור לילדים שלהם עם מינוס, אך לא בהכרח בצורה של להכניס להם כסף לחשבון", מסבירה טלי קידר. "אנחנו החלטנו שאם אתם משפחה, שיש לכם חשבון אצלנו, ברגע שההורה בפלוס, הילד לא יצטרך לשלם ריבית על המינוס". החדשנות כאן נובעת גם מהפן הטכנולגי, של חיבור זהויות שונות, כלומר יחידות בודדות הפכו למעשה לאשכול משפחתי, אך תוך שמירה על חשבון נפרד ופרטי.

בעולם הבנקאות זה מאוד מרוכב להזיז עולמות, קשה למצוא את הבידול ואת המיתוג המנצח, אך בזכות המהלך הזה, תוך זמן קצר, בנק דיסקונט הפך להיות הבנק המועדף על המשפחות. האפקט של הקמפיין משפיע גם שנה לאחר שכבר הסתיים ולכן ניתן לציין אותו כקמפיין מנצח.