אלכסנדרה מקגינס נולדה בדבלין. היא סיימה את לימודיה בבית הספר לקולנוע בלונדון בשנת 2009. סרט הביכורים שלה, "אוכלי הלוטוס", הוצג לראשונה בפסטיבל הסרטים טרייבקה ומאז הוצג בפסטיבלים גולוויי, טאורמינה ומוטובון.

תקציר הסרט "אוכלי הלוטוס": לבחורות הלונדוניות הנבונות האלה יש סגנון חיים מופרז, שמתיר להן להתפלש בעונג בהרס העצמי שלהן. במרכז הסרט, עומדת אליס, דוגמנית לשעבר שאינה מסוגלת להתמיד בסטנדרטים הגבוהים שאליהם שואפים עמיתיה בקדחתנות. אליס אומנם מאוהבת בצ'רלי, החבר-לסירוגין שלה, אבל ההנאות המרובות שהם מפיקים מהעושר והנעורים מסיטים את דעתם ממחויבות. בינתיים, פליקס מוקסם מאליס, למרות שמתמיד גם במערכת היחסים עם החברה הנאיבית והתלותית שלו. בלילות קיץ פרועים, שהיא מחלקת בין גלסטונברי ודרום צרפת, אורנה, שפגועה מאהבה נכזבת, נהנית לה מטוויית משולשים רומנטיים חופפים שזורעים הרס בלבבות שמושפעים בקלות מקסמיה.

 

אוכלי הלוטוס (יח``צ: mako)
מתוך הסרט "אוכלי הלוטוס" |יח``צ: mako
 יצירתה הראשונה האלגנטית, בשחור-לבן, של אלכסנדרה מקגינס מצליחה להגדיר את הקצב שיש במשהו האמיתי שנמצא בביצה מבולגנת של אנשים מרושעים, חברי מחמד, מורי גורו רוחניים ומרחצאות וודקה. עטויים בתלבושות אופנתיות נוצצות וחבושים בכובעים מורכבים, הרכב השחקנים הנוצץ הזה, במרכזו עומדים אנטוניה קמבל-היוז עם בן נורת'ובר, אמבר אנדרסון, סינתיה פורצ'ון ריאן, ליאם בראון, ג'ינה בראמהיל, ג'יי קוי, אלכס ווינדהאם, דייזי לואיס וקאתרינה רושל, רוקדים לצלילי פסקול דמוי-אינדי שמורכב מהסגנון העממי המיושן של השחקן הראשי ג'וני פלין, לצד הופעות של להקות חדשות ומבטיחות. 

מקגינס: "אוכלי הלוטוס" הינו אוסף של רגעים, הוא פחות סרט נרטיבי ויותר אלבום תמונות. לטעמי, קשה להגדיר את היצירה הזאת מאחר שיש לה משמעויות רבות עבורי".

לרכישת כרטיסים לאירועי שבוע האופנה חולון היכנסו לאתר מוזיאון העיצוב או חייגו: 03-5021552