יולי זיו היא יזמית ומומחית למדיה מקוונת, פורצת דרך בתעשיית האופנה: היא המייסדת והמנכ"לית של "קואליציית הסטייל" (Style Coalition), רשת של יותר מחמישים בלוגים מובילים בנושא אופנה ויופי, שמופעלת בשיתוף עם מגזין "אל". "קואליציית הסטייל" אחראית ליצירת המיזמים "פרסי המדיה החברתית של אופנה 2.0", "בתוך האוהלים" – הפורטל החי הראשון שמקבץ את קהילת הבלוגרים המסקרים את שבוע האופנה בניו יורק, כמו גם לקמפיינים אחרים במדיה החברתית ללקוחות כמו לנקום, מייקרוסופט וג'יי.סי. פני.

זיו היא גם המייסדת השותפה והעורכת בפועל של האתר My It Things, מגזין וקהילת אופנה שמבוסס על שיתוף תוכן של הגולשים, אשר הושק בשנת 2007, ואשר אתר About.com הכתיר אותו כ"אחד משבעת האתרים ההכרחיים לקניות". הבלוג היומי שלה, MyItThings.com/Yuli מושך אלפי כניסות קוראים מדי יום.

 לאחרונה, היא פרסמה את סיפרה הראשון, "אופנה 2.0: לעשות את דרכך לשורה הראשונה בעזרת הבלוג שלך – המדריך של האנשים מבפנים להפיכת בלוג אופנה לעסק מרוויח ולהשקת קריירה חדשה".

 

אין תמונה
יולי זיו
 יולי היא מרצה נבחרת בנושא המדיה החברתית, בהקשר של תעשיית האופנה. היא מנהלת פאנלים ומרצה בכאלו במספר ועידות, כולל שבוע המדיה החברתית (Social Media Week), ועידת 140 התווים (140 Characters Conference), Early Stage East (ועידה בנושא עסקים בתחילת דרכם בחוף המזרחי של ארצות הברית), IFB Evolving Influence (ועידה בנושא בלוגרים עצמאיים בתחום האופנה) וועידת הקמעונות של נולצ'ה, ולעיתים קרובות מוזמנת כמרצה אורחת באוניברסיטת ניו יורק, במכון לאופנה וטכנולוגיה בניו יורק וב-LIM קולג'. בנוסף, היא מנהלת ומארגנת פאנלים חודשיים ואירועי נטוורקינג של "אופנה 2.0" בעיר ניו יורק, ומפגישה בין עולם האופנה לעולם הטכנולוגיה. בקבוצה חברים מעל 1,700 חברים פעילים שנאספים חודש בחודשו לצורך נטוורקינג והאזנה למנהיגים בתעשיית האופנה, כולל מנהלים של החברות בלופליי, טורי בורץ', לאקוסט, קבוצת גילט ומנהלים של קרנות הון סיכון מובילות בתחום. 

בבלוג העסקי שלה, YuliZiv.com, יולי כותבת על שיתוף הפעולה בין אופנה לטכנולוגיה. כמו כן, היא כתבה מספר מאמרים באתר Mashable.com, ומאמרים שלה פורסמו מספר פעמים בעיתונים פופולאריים מובילים, כגון הניו יורק טיימס, הניו יורק אובזרבר, המגזין Women Wear Daily, הוול סטריט ז'ורנל, סוכנות הידיעות, מגזין פורבס, ההאפינגטון פוסט והמגאזין Business Week.

יולי נולדה ברוסיה הקומוניסטית. עם קריסת מסך הברזל, כשהיתה בת 15 עלתה לישראל, ועשתה שירות חובה של שנתיים בצה"ל. בשנת 2003, היא עברה לניו יורק בניסיון להגשים את חלומותיה בתעשיית הקריאייטיב והפרסום.

לפני שייסדה את המיזמים שלה, יולי השקיעה שש שנים בפיתוח אסטרטגיות מקוונות כמנהלת הקריאייטיב של רשת הפרסום Hotbar. לאחר מכן, עבדה כמנהלת הקריאייטיב של 360i, שם ניהלה קמפיינים מקוונים עבור לקוחות כגון Fine Living Channel (ערוץ החיים הטובים האמריקאי), רשת NBC, ערוץ קומדי סנטרל, סאקס השדרה החמישית וערוץ נשיונל ג'אוגרפיק.

יולי דוברת רוסית, עברית ואנגלית, והיא ידועה כאמנית מצליחה, לאחר שהציגה את פרויקט האומנות האינטראקטיבי שלה, שמבוסס על מחשבים, בארצות הברית, תאילנד, ישראל, ברזיל, שוודיה, איטליה, רוסיה וספרד. ליולי תואר ראשון בעיצוב תקשורת חזותית מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני באומנויות ממוחשבות מבית הספר לאמנות חזותית בניו יורק, עבורו גם קיבלה את הפרס היוקרתי על שם פאולה רודס.

יולי זיו גרה ועובדת בעיר ניו יורק.

לרכישת כרטיסים לאירועי שבוע האופנה חולון היכנסו לאתר מוזיאון העיצוב או חייגו: 03-5021552