אימראן אמד מעורה בעסקי האופנה כיועץ, כותב ויזם והינו המייסד והעורך של אתר האינטרנט The Business of Fashion (עסקי האופנה).

the Business of fashion (צילום: אור גץ)
צילום מתוך האתר|צילום: אור גץ

 בזכות בקיאותו הייחודי הן בצד היצירתי והן בצד המסחרי של תחום האופנה, התגלה אימראן כאחד מהוגי הדעות המובילים במדיה הדיגיטאלית בתחום האופנה. בעבודת הייעוץ שלו, מטעם חברת Amed & Co., אימראן משמש כיועץ למותגים של אופנת עילית ברחבי העולם, לחברות השקעה פרטיות ולחברות סטארט-אפ בעלות פוטנציאל גבוה וככזה, הוא מגשר בין הכישרונות היצירתיים והעסקיים הבולטים בתעשייה ומעצב את האסטרטגיות למציאות הדיגיטאלית החדשה.

 אימראן אוהב למצוא כישרונות חדשים בעולם האופנה. הוא מתפקד כמרצה מדריך באוניברסיטת סנטרל סיינט מרטין לאומנות ועיצוב. הוא נבחר לשמש כשופט בצוותי השופטים של תחרויות אופנה ושל בתי ספר לאומנות ברחבי העולם, כולל האקדמיה המלכותית לאמנויות באנטוורפן וטקס חלוקת פרסי האופנה האוסטריים בווינה.

 גופי מדיה ברחבי העולם בתחומי האופנה והעסקים, כגון CNN, BBC, הניו יורק טיימס, הוול סטריט ז'ורנל ומגזין האופנה Women's Wear Daily, תרים תדיר אחר המומחיות של אימראן. כתביו פורסמו, בין השאר, במגזין הכלכלי Financial Times, מגזין ווג ההודי, מגזין 032c, והאתר Style.com.

אין תמונה
אימרן אמד

 בשנת 2011, אימראן הוכתר על ידי המגזין GQ הבריטי כאחד ממאה האנשים המשפיעים ביותר בבריטניה ועל ידי המגזין GQ ההודי כאחד מההודים המשפיעים ביותר בעולם.

 אימראן הינו חלק מהוועדה הדיגיטאלית של מועצת האופנה הבריטית ומהוועד המנהל של Dasra, העמותה המובילה בהודו לפילנתרופיה אסטרטגית. בעבר, שימש אימראן כיועץ הארגוני של חברת הייעוץ McKinsey & Co.. לאימראן יש תואר שני במנהל עסקים מבית הספר לעסקים של הארוורד ותואר במסחר (B.com) מאוניברסיטת מק'גיל.

לרכישת כרטיסים לאירועי שבוע האופנה חולון היכנסו לאתר מוזיאון העיצוב או חייגו: 03-5021552