הכניסה של ליאל קוליק ויעל סנדלר אל הווילה של "לאב איילנד" עשתה לא מעט רעש ובלגן. הדבר הראשון שהתבקשו הבנות לעשות, עוד לפני שידעו מה המצב ומי נמצא עם מי בזוגיות, היה לבחור שני בחורים לצאת איתם לדייט. ליאל, שהרגישה חיבור לדוד שרייר, בחרה לקחת אותו ולא ידעה שהוא בזוגיות עם קים וינקור - ושם הכל התחיל להסתבך. החיבור לבנות לא עלה יפה, היא גם לא הצליחה למצוא גבר בבית שמשך את תשומת הלב שלה, וכך היא סיימה את דרכה במשחק מהר מאוד. רגע לפני הפרק החדש הערב (שני, 22:00, FreeTV), היא חושפת בריאיון ראשון אחרי ההדחה את כל הקשיים שהרגישה על האי.

במקום הכי רועש, אינטנסיבי ומוגזם שיש, בחרה ליאל בדרך של שקט וסבלנות. סביר מאוד שזה גם מה שפגע בה וגרם להדחה המהירה שלה, משלא הצליחה למצוא בן זוג בבית ונשארה לבד. "אני מתגעגעת הביתה ברמות. נתחיל בזה שהיה לי קשה מבחינת הבנות והתגובה שלהן, אבל בסדר, לא צריך להתחבב על כולן. למדתי על עצמי המון, אני יוצאת בראש מורם ובידיעה שהלכתי עם האמת שלי ולא זייפתי, אני חושבת שהאנשים שהולכים עם האמת שלהם הם מי שיתחברו אליהם".

היית בווילה זמן קצר יחסית, את מרגישה פספוס?
"אני לא מרגישה פספוס מבחינת אהבה, כי יש מלא אופציות בחוץ. אני כן מרגישה שלא הספקתי להביע ולהראות את עצמי בעוד צדדים. אני חושבת שדווקא בזמן הקצר שהייתי שם הספקתי להביע את העמדות שלי בנוגע לגברים, לנשים וליחסים ביניהם בחברה".

למי הכי התחברת בתוכנית ותרצי לשמור על קשר?
"חד-משמעית יעל. היא נסיכה ברמות ומבינה אותי לגמרי, עם כמה שאנחנו שונות היא הייתה בשבילי חברת אמת ואני מרגישה שאני יכולה לסמוך עליה. אני מרגישה שגם בחוץ היא תהיה חברה שלי".

מה תיקחי איתך מהחוויה שעברת?
"אני לוקחת איתי את הידע של איך לתקשר עם אנשים טוב יותר, כי באמת למדתי פה המון. את זה שלא תמיד צריך למצוא חברות או לרוץ מהר ואפשר לקחת את הזמן. אני יוצאת מפה בראש מורם, כי הלכתי עם האמת שלי, לא זייפתי ולא הייתי מישהי שאני לא".

מה למדת על אהבה וזוגיות?
"אי אפשר לשפוט מרושם ראשוני, צריך באמת להכיר. לפעמים אנחנו מקטלגים לפי דברים ראשוניים, הזוגיות הכי טובה נוצרת מחברות טובה. בבית הכל על ספידים, שעה זה כמו נצח, אז אני מקווה שבאמת ייצאו פה עם אהבה".

מה היה הרגע הכי משמעותי לך בווילה?
"כשדיברתי על המשפחה שלי ועל החינוך שעברתי עם שלי וזוהר. ממש נפתחתי לפניהם, יצא ממני בכי, כי באמת קשה לשמוע את זה. ברור שעכשיו אני מאוהבת במשפחה שלי ואני בקשר טוב איתה, אבל אלה דברים שבדרך כלל עוברים במשפחות סובייטיות ולי זה היה קשה. זה היה רגע משמעותי שהרשיתי לעצמי להיפתח ולדבר עליו למרות שהוא סופר-אישי".

קוליק אינה מסתירה את שהיא לא כל כך הצליחה להתחבר בבית, ומשתפת מה הייתה עושה אחרת: "אולי הייתי נפתחת מהר יותר, מתחברת יותר לאנשים. בהרבה מקומות אני לוקחת את הזמן, והכל בבית הזה קורה מהר. הייתי צריכה להתגבר על המופנמות וההסתגרות שלי ולנסות להכיר אנשים למרות שהם לא הטייפקאסט שהייתי מסתובבת איתו בחוץ".

ליאל ועדי - הרווקות החדשות בווילה (צילום: לאב איילנד, FreeTV)
ליאל ועדי - הרווקות החדשות בווילה|צילום: לאב איילנד, FreeTV

את חושבת שהדבר הזה הוביל להדחה שלך בסופו של דבר?
"גם, אבל גם העובדה שלא התחברתי שם לשום גבר. זה גרם לריחוק. לא יצרתי שיחות והלכתי לעשות את הרוטינה שלי, פחות שמתי דגש על להכיר אותם לעומק".

מי הכי היית רוצה שינצח מהזוגות שנשארו?
"יעל וארי. אני שרופה עליהם, אמן שהם ינצחו ונגלה שהם לא בני דודים".

מי את חושבת שינצח?
"יכול להיות שקים ודוד".

את הולכת לקבל את הטלפון, מי הבן אדם הראשון שתשלחי לו הודעה?
"לאמא שלי. אני צריכה להכין אותה לכל הפתיחות, אבל זו האמת".