כפי שבוודאי כבר שמעתם, פורמט הריאליטי המדובר "לאב איילנד" נוחת קרוב לחופי ישראל. התוכנית, שהחלה את דרכה באנגליה והפכה ללהיט ענק המשודר ביותר מ-20 מדינות, ידועה בהיותה פרובוקטיבית ולוהטת במיוחד. אז אם חשבתם שהחום של הקיץ סוף סוף מתחיל להישבר – תחשבו שוב.

"לאב איילנד" מכניסה חבורה של רווקים ורווקות לוהטים ולוהטות לווילה מפנקת, ומי שימצא את עצמו ללא זוגיות – יעזוב את הווילה. אם במקרה לא נתקלתם עדיין באחת מהגרסאות הרבות של התוכנית ואתם תוהים איך קיבלה את המוניטין שלה – אנחנו כאן כדי לעזור. אספנו עבורכם כמה מהרגעים המטורפים, הסקסיים והדרמטיים ביותר מכל עונות התוכנית: בגידות, הדחות ומשחק אחד שערורייתי במיוחד של 'אמת או חובה'. לפני שתמשיכו לקרוא, אנחנו מציעים שתשבו.

המתמודדת ששברה את שיא הקללות לפרק של "לאב איילנד"

הרשימה שלנו נפתחת עם רגע מסדרת המקור הבריטית. בעונתה השביעית של התוכנית, באמצע משימת "ערב סרט", במהלכה הקרינו קטעים מפלילים לגבי חלק מהמתחרים. פיי ווינטר, אחת המתמודדות הבולטות של העונה, צפתה בבן זוגה, טדי, אומר לאחת את המתמודדות האחרות שהוא נמשך אליה מינית. תגובתה של פיי לא איחרה לבוא כשהיא החלה לפרוק על בן זוגה את חרונה, בנאום מלא גידופים שהביא לשיא במספר הקללות שנאמרו בפרק יחיד ועמד על 125.

 

 

הזוג שהתקשה להתאפק – למרות שכל המתמודדים היו איתם בחדר

עונתה השנייה של "לאב איילנד" הבריטי הביאה איתה הפתעה לא צפויה – אמה-ג'יין וודהאם נכנסה באמצע העונה והצהירה שאין סיכוי שתעשה סקס בווילה מול המצלמות. טרי וולש, מתמודד נוסף באותה העונה, בדיוק צפה בבת זוגו מודחת מהתוכנית והבטיח לה שיישאר נאמן.

זה לא מנע מהם לפצוח באקט מיני סוער 36 שעות לאחר הדחתה של בת זוגו של טרי. ואם זה לא מספיק, הם עשו את זה מעל השמיכות, אל מול שאר המתמודדים ההמומים שחלקו עם הזוג את חדר השינה. לאחר שידור התוכנית, השניים נותרו ביחד למשך 8 חודשים לפני שנפרדו.

 

סיבוב מלוכלך של 'אמת או חובה?'

בעונה הרביעית של "לאב איילנד" אוסטרליה, פיבי ומיטץ' היו בזוגיות רצינית ומיטיבה. עד לערב שבו נכנסו לווילה שתי בנות חדשות, כמובן. מיטץ' ואחד המתמודדים האחרים של העונה הזמינו את שתי הבנות לגרסה למבוגרים בלבד של 'אמת או חובה?'.

במהלך המשחק, אחת הרווקות החדשות בווילה קיבלה משימה ללקק את מיטץ' מתחתית הבטן ועד לחזה. לצערו של מיטץ', היא לא הספיקה לבצע את המשימה מכיוון שפיבי נכנסה בדיוק ברגע מפליל שפוצץ את המשחק. זה כמובן לא מנע בעדו מלנסות ולסיים את המשימה, בעוד פיבי הולכת משם עם דמעות בעיניה. בשלב מסוים היא אומרת שהיא "הולכת להקיא" ונופלת לרצפה בבכי היסטרי.

צילום: מתוך "לאב איילנד" אוסטרליה, Nine Network

 

המתמודדת שגילתה על מעלליו של בן זוגה ממגזין

כאשר מתמודדות העונה השלישית של "לאב איילנד" אוסטרליה נעדרו מהווילה, הן קיבלו מגזין שפרט בפניהן את המאורעות המרכזיים שקרו בזמן חסרונן. לקסי ת'ורנברי לא הייתה מוכנה למה שהיא הולכת לראות. דיווח אחד במגזין אמר שריאן, בן זוגה של לקסי, אמר לאחת המתמודדות החדשות שהיא בדיוק הטעם שלו והראה תמונות שלהם מתנשקים. תגובתה של לקסי לתגלית הייתה לא פחות משוברת לב.

 

המתמודדת שגילתה שבן זוגה בגד בה – ונשארה איתו

בגרסה האמריקאית של התוכנית, מתמודד העונה השנייה ג'וני מידלברוקס, העביר את מרבית העונה בזוגיות רצינית עם סלי ואסקז. עם זאת, היחסים שלהם התערערו לאחר שכל הזוגות פוצלו והגברים נלקחו לאזור חדש שאליו הובאו רווקות חדשות כדי לפתות אותם. הצופים היו המומים לראות באיזו מהירות היחסים בין ג'וני לבין אחת הרווקות החדשות נהיו לוהטים. הם בילו את הלילה בהתכרבלויות והתלטפויות מתחת לשמיכה.

עם זאת, כאשר המתמודדים חזרו לווילה, ג'וני הבהיר שהוא מעוניין להישאר עם סלי. סלי הסכימה וכולנו זכינו לצפייה נהדרת באותו הערב.

>>להצטרפות לFreeTV וקבלת חודש ראשון להתנסות בחינם לחצו כאן

המתמודדת שפרשה מיד לאחר הדחתו של אהוב ליבה

לא נאשים אתכם אם תחשבו שכל מה שקורה בווילה המדוברת זה סליז ובגידות. אבל בשביל להוכיח שזה לא נכון, ושאהבת אמת באמת קיימת באי האהבה, הבאנו לכם את הרגע הבא: בעונתה הרביעית של "לאב איילנד" ארה"ב, קאט וג'ארד נכנסו ביחד ועל אף החיבור המיידי ביניהם, נצמדו לבני זוג אחרים. כאשר ג'ארד הודח ביחד עם בת זוגו, קאט הודיעה שהיא גם עוזבת את הווילה, בטענה ש"מצאתי את הדבר שבשבילו הגעתי לכאן". השניים עזבו את הווילה יד ביד.