אחד הרגעים שהרעיד באופן משמעותי את ההרמוניה בווילה של "לאב איילנד" (פרק חדש הערב, 22:00, FreeTV), היה ללא ספק הכניסה של ורד חדד. ניצני הקשר שהתחילו בין עמית בן דוד לעדי שמעון נתקלו בסכנה ממשית, כשורד ביקשה לקחת אותו לדייט והוא לא הסתיר שיש שם עניין מבחינתו. למרות שאחרי לא מעט התלבטויות, הוא החליט להישאר עם עדי, הריקושטים מהבלגן שנוצר עדיין מלווים אותם כשבת זוגו בווילה תפסה אותו לשיחת בירור בנוגע לכמה שמועות שהגיעו אליה.

הקשר בין עמית לעדי לא היה ההגדרה למושלם עוד הרבה לפני שורד הגיעה, אבל הנוכחות שלה בהחלט הוסיפה אש לוהטת אל הדרמה. אחרי שחזר מהדייט עם ורד, עמית המשיך לפלרטט והתלבט לא מעט בין השתיים, עד שקיבל החלטה להמשיך עם בת זוגו הנוכחית. עדי מצידה אמנם סלחה וקיבלה אותו בחזרה, אך הרגישה צורך לדבר איתו על עניין חשוב: "שמעתי היום כל כך הרבה דברים שאני צריכה לאמת אותם איתך. אמרת לה שאני בחורה משעממת, שאיך שהוא תגרום לי להניח לך. לא יודעת אם זה נכון או לא נכון, אמרת לה את זה?"

עמית מצידו לא הכחיש את הדברים, אבל התעקש שורד הציגה את זה בצורה אחרת ממה שהוא התכוון: "היא ניסחה את זה ככה. פשוט אמרתי לה שאנחנו בונים משהו ואני מחפש את הדברים שכן עושים לי את זה אצלך. לא נאמר שאת בחורה משעממת, תעשי עם זה מה שאת רוצה. פינצ'רת אותי ברמות, כל התחושות שלי אלייך מבחינת כל ההתנהלות שלך, ההתנהגות, ההתמודדות, זה דברים שמאוד חרו לי".

אחרי האכזבה שהציג כלפיה, עדי מצידה ניסתה להתגונן. "פה אין לי לאן לברוח. בחוץ הייתי פשוט נעלמת לכמה זמן וחוזרת. זאת אני, לא יכולה להשתנות ואני גם לא אשתנה. אתה מצפה ממני להוציא דברים שאני עדיין לא יכולה להוציא", הסבירה ועמית השיב: "מרגיש לי שאת לא מתאמצת אפילו, את בנונשלנט שלך. את צריכה גם לבוא ולשאול את השאלות הנכונות. את פשוט הולכת ומנסה מסביב, בלי ללכת לעיקר - שזה אני. אני מתחת לאף שלך ואת מסתכלת רק לצדדים"

עמית המשיך וניסה להסביר את הצד שלו: "כל החיים יש שמועות וזה המחיר. את יודעת עם מי את ישנה בלילה ואני יודע שאני שווה דבר או שניים. אני יכול לתת את כל הטוב שבעולם, כי אני אדם עם לב ענק ומחפש למי לתת, אבל אני צריך שאותה אחת, תקנה את עולמי ואת כנראה לא מבינה את זה. באתי לפה בשביל עמית, אין זמן והזמן שלי מאוד חשוב לי פה. אני לא אבזבז אותו כי מישהי פה עדיין בנונשלנט שלה, אם את צריכה זמן את לא נכנסת לפה. אולי את לא בשלה לתהליך?". אחרי שהשיבה כי היא מאוד בשלה המשיך ודחק: "אז תתמסרי. מי בשל? מי שנכנס וזורק את עצמו קפיצת ראש. את מתמסרת אולי לחברות שלך, לא אליי".