אחרי לא מעט טלטלות שעבר בקשרים בתוך הוילה של "לאב איילנד" (פרק חדש הערב, 22:00 FreeTV), ארי יוחאי מצא את יעל סנדלר שהפכה להיות בת זוגו האולטימטיבית. אמנם כשהיא נכנסה הוא היה בצמד עם זואי גבע, אבל כבר מההתחלה הוא לא הסתיר את העובדה שיעל לגמרי הטעם שלו. אחרי ההדחה המפתיעה של זואי, השניים התקרבו עד לנשיקה המתבקשת והפכו לעוד זוג יציב ומסקרן בבית.

למרות שנראה שהאהבה די פורחת, יעל נפתחה בשיחה עם הבנים ושיתפה בחששות שעולים לה בנוגע לקשר ביניהם. כשזוהר גניש ציין שנדמה שארי ממש מאוהב בה, השיבה: "הוא מתוק רצח, אני פשוט לא רגילה. הוא מהמם ואני אוהבת את הלב שלו, גם הפנים שלו נחמדות, אבל הוא טוב מידי. אני אוהבת שמדברים אליי מסריח. מאוד אוהבת סקס".

זוהר שלא הצליח להבין את החשש של יעל, ניסה לנחם אותה ומצא את עצמו בשיחה מסקרנת במיוחד: "מה זה קשור? זה לא סותר, גם הוא אוהב תהיי בטוחה. אולי את יכולה לפתוח אותו, ללמד אותו, שזה שיש לך יותר ניסיון זה לא אומר כלום". יעל השיבה בתגובה: "אני בת 28 , בא לי להיות עם מישהו שמבין, אין לי כוח לזה".

התגלית המפתיעה הגיעה כשזוהר שאל מה יקרה במצב בו יכניסו לה בחור שהוא בדיוק הטעם שלה, סגנון "באד בוי", ויעל חשפה שכבר יש אחד בבית: עמית בן דוד.