לצד סיפורי אהבה מרגשים ורגעים רומנטיים ומתוקים על המסך, אנחנו זוכים לראות ב"לאב איילנד" (פרק חדש הערב, 21:00, FreeTV), גם קשרים שמתחילים טוב אבל לא בהכרח צולחים את מבחן הזמן. בטקס ההדחה האחרון, עזבו את הבית שני זוגות שקיבלו את התואר "הכי פחות מתאימים", כשאחד מהם היה הצמד עידו בורר ושני דיין. מה שהתחיל כפוטנציאל לסיפור אהבה מרשים, נתקל בקשיים מהר מאוד והשניים מצאו את עצמם מחוץ למשחק רגע לפני הגמר הגדול.

בריאיון זוגי רגע אחרי ההדחה, נשאלו איך הם מרגישים אחרי היציאה מהווילה ועידו השיב: "חופש. אמנם הווילה די גדולה, אבל זה אזור סגור. קצת לצאת החוצה, לראות עולם ועוד אנשים. לחזור לשגרה". שני, שהספיקה להיות מעט ימים במשחק, הוסיפה: "אני פה חמישה ימים, אז טעמתי, היה נחמד ואני מוכנה ללכת הביתה".

אתם שמחים שיצאתם?
עידו: "הייתי פה תקופה לא מבוטלת ועברתי דברים. נהניתי מאוד מהחוויה ומצד שני הגעתי למיצוי, קצת שבעתי. אני מרגיש שאני שלם מאוד עם היציאה בזמן הזה, חושב שזה היה בול ויותר מזה היה יכול להתקלקל. מבחינתי זה טיימינג מושלם, אמנם עצוב כי אני מאוד מחובר לחברים והיה לי כיף בסביבתם".

מה למדתם על אהבה וזוגיות בווילה?
שני: "קשה לי לענות מהמקום שהייתי פה חמישה ימים. אין לי את התובנות שהיו לכולם. באתי מאוד בשלה מבחינת זוגיות וכל מה שקשור לאהבה, אבל נחשפתי למגוון מאוד יפה של אנשים וקשרים ומה שהם עברו יחד. אני מרגישה פספוס עם הבנות בטירוף, ממש בכיתי כשיצאתי בעיקר מהעניין הזה. קשה לי עם פרידות ואני אתגעגע לאנשים שפגשתי פה".

מה היה הרגע הכי משמעותי וזכור לכם מהבית?
עידו: "כשעמית בן דוד יצא. הרגשתי מאוד מחובר אליו והייתי שותף להרבה רגעים שלו, אז זה היה משמעותי על הצד השלילי. הייתה נקודת זמן שיותר נפתח לי עם החבר'ה והשתחרר".

בכל זאת ברגע האמת בחרו בעדי וריף. אתה מרגיש מאוכזב?
"ממש לא מאוכזב. לי יש את הקשיים שלי בעניין הזוגיות, דברים מהבית שצפים גם כאן. אני חושב שכולם די הבינו שההתמודדות שלי צריכה לקרות עם עצמי בבית, שאני אוכל לעבוד על הדברים בצורה יותר טובה. היו לנו רגעים קסומים והרגשנו מאוד מחוברים, אבל יש מחסומים שהיה קשה לשבור אותם. לריף ולעדי הדברים זורמים קצת יותר בקלות, טענו שעדי זורחת, אז כבר שווה לתת שם את הצ'אנס יותר".

איך זה לראות אותה זורחת בתור מי שהיה איתה לפני?
"ברור. אין בינינו איבה, גם כשדפקתי לה עוגה בפרצוף זה לא היה ממקום כזה. הייתי צריך לבחור אחת מהבנות, הרגיש לי שזו סגירת מעגל וקיוויתי שהיא תחזיר לי באותו מטבע כמו שהיא עשתה. אם זה יתקדם למקום טוב, אני מבסוט אש".

למרות מה שהתחיל ביניהם בבית, כשהם נשאלים על המשך הזוגיות אחרי התוכנית, לא נראה שצפוי שם עתיד. "הרבה ממה שהוא אמר על העניין האישי שלו, שזה די מה שהתעסקנו בו במהלך הערב, זה משהו שצריך לקרות לפני. מעבר לזה, אני לא יכולה להגיד יותר", הסבירה שני, ועידו הוסיף: "אני לא פוסל, אבל אני בשלב שאני צריך קצת זמן עם עצמי. מאמין ששנינו נצטרך גם זמן עם חברים ומשפחה בלי קשר, לעכל רגע את הדברים ולעבד את החוויות שעברנו כאן".

עם מי תישארו בקשר מהבית?
שני: "חד משמעית עם אוראל ויעל. אני ואוראל נכנסנו ביחד, אז הייתה לנו אווירת בסטיות, שתומכות אחת בשנייה. אנחנו גם גרות קרוב אחת לשנייה, אז גם יהיה ממש נוח. יעל מרגישה לי הפספוס של העונה, שלא הכרתי אותה לפני. מרגישה שהיא כמו אחותי, היא הראשונה שחיבקתי ופרץ לי הבכי החוצה".

עידו: "מאוד הייתי רוצה לשמור על קשר עם דוד, שהצלחנו להפוך את הלא לכן, והתקרבתי אליו מאוד. אנחנו תמיד איך שהוא מסונכרנים בדעה. איתי הוא כמו אחי הקטן, שון, ארי וזוהר שנכנסו לי עמוק ללב. אנשים איכותיים ומלאי נשמה. מהבנות אני חושב שיעל היא תאומת נפש, יש לנו אותו רוגע ושקט נפשי".

מי הזוג שעומד לנצח לדעתכם?
שני: "אני רוצה שארי ויעל ינצחו. הם מאוד משלימים אחד את השנייה, יש להם זוגיות מתוקה שהיא חמודה ומצחיקה אבל גם בוגרת. שון ואדל, משהו בהם מאוד הקסים אותי כי הם מתוקים בטירוף ומכניסים אושר וקסם מהמם".

עידו: "האובייס קצת נוטה לכיוון קים ודוד, אבל אם באמת צריך לבחור אני הולך עם שון ואדל. יש שם משהו שנורא כיף לראות מהצד, יש להם מגנט אחד כלפי השנייה והם משדרים אוטופיה שרואים מהצד וזה קסום. גם נראה לי שזה יעבוד מעולה בחוץ".