בווילה שמלאה בצעירים וצעירות שנראים מצוין ומחפשים אהבה, זה רק עניין של זמן עד שתגיע שיחה על אחד הדברים הכי משמעותיים בקשר. טוויסט מעניין ונוסף של "לאב איילנד",  הוא שכל זוג יכול לזכות בזמן איכות רחוק משאר הזוגות, בחדר פרטי ורומנטי במיוחד. בפרק הערב (ראשון, 22:00, FreeTV), מי שיהיו הראשונים לפתוח את הנושא הם שון ליג'ון, יחד עם יעל סנדלר וארי יוחאי שרק נהפכו לזוג באופן רשמי וכבר מתחילים לחשוב על השלב הבא.

בשיחה של השלושה בחצר הווילה, עלתה דילמה מסקרנת בפני ארי ויעל, שפתחה שיחה חסרת מעצורים: "אם אתם הולכים לחדר הפרטי אתם שוכבים?", נשאל שם. מי שהחליט לענות על השאלה בחיוב במקומם היה שון, אבל ארי ממש לא הסתייג: "אני פה שבועיים, אני עוד שנייה תופס פה את הצב. על מה אתם מדברים בכלל".

אחרי שהנושא כבר נפתח והמבוכה הראשונית נעלמה, שון הוביל את השיחה אל מחוזות משמעותיים יותר, כששאל את יעל מה עושה לה את זה במיטה, וזאת השיבה: "מה לא עושה לי את זה? לא יודעת, לפעמים אני אוהבת תשוקה". אחרי שסיימה להציג את הציפיות שלה, פנתה לבן זוגה ארי בחשש וקבעה שהוא נראה יותר "וניל" בכל הקשור לנושא, וארי המופתע השיב: "תשמעי, אני לא בן אדם של שוט. אני עדין, בהתחלה אני מנומס ואז כשאני קולט את העניין - אני כבר על זה. הקטע שלי זה שהבחורה שאיתי תהנה, אם הקטע שלך זה יותר קינקי אז אחלה".

>> להצטרפות ל-FreeTV וקבלת חודש ראשון להתנסות בחינם לחצו כאן