Bubble Safari 

Bubble Safari הוא אחד המשחקים שהשיג את הצמיחה הגדולה ביותר במספר המשתמשים בשבועות האחרונים ואין ספק כי מדובר על עוד להיט של חברת Zynga. במשחק אתם משחקים שימפנזה שהוא מחפש אוצרות או חוקר.  בתחילת המשחק חוטפים את החברה שלכם וכך מתחיל מסע הנקמה של השימפנזה שמצוייד בתותח שיורה בועות בכל מיני צבעים. המטרה היא לפוצץ כמה שיותר בועות, להרוויח נקודות ולעבור שלבים. המשחק כולל גם רכיבים חברתיים כמו למשל אפשרות לבקש מחברים בועות אם אתם במחסור או משחק של דקה וחצי נגד אחד החברים שלכם במטרה להרוויח עוד נקודות. וכן, זה קשה יותר ממה שזה נראה. 

SimCity Social 

סים סיטי Social הוא הכותר הראשון של חברת EA שמגיע לפייסבוק ומאפשר לבנות את העולם הוירטואלי המוכר עם חברים ברשת החברתית. באופן דומה לכותרים מהמחשב האישי, גם כאן המשחק מדמה מציאות אמיתית אשר בה הדמויות השונות מתקדמות על ידי יצירת קשרים חברתיים. אפשר להחליף מתנות עם חברים בפייסבוק, לבקר בערים אחרות ולעשות עבורם עבודות שונות. אין ספק כי מעבר להנאה במשחק, מדובר על דרך מצויינת להכיר אנשים חדשים ולפתח אתם קשרים בעולם האמיתי.

SongPop 

סונג פופ: בכל משחק מוצגים חמישה קליפים שונים של מוזיקה ומי שמנחש נכון הכי הרבה, מנצח. במשחק אתם מתמודדים מול חברים שלכם וארכיון השירים בתוכנה מכיל אלפי כותרים שחלקם יזכירו נשכחות. אין ספק כי ההצלחה במשחק זה תלויה בידע שלכם על עולם המוזיקה וגם בזכרון שלכם.

Dragon City

דרגון סיטי: במשחק הזה אתם תגדלו דרקונים בעולם קסום מלא איים. תוכלו להילחם בחברים בתוך איצטדיונים ולראות למי יש את קבוצת הדרקונים החזקה ביותר. המשחק מאפשר לכם לצור כ-150 גרסאות שונות של דרקונים, כאשר לכל אחד יש יתרונות בסביבה אחרת (ים, אדמה או אש למשל). את הדרקונים צריך להאכיל על מנת שיתחזקו ואת האוכל מקבלים מחוות המאוכלסות בנתינים שמשלמים ועם הכסף אפשר לרכוש עוד יבולים או דרקונים.

Dungeon Rampage 

Dungeon Rampage  הוא סוג של דיאבלו לסלולר. זה התיאור הטוב ביותר שאפשר לתת למשחק החדש הזה, פרי פיתוח של סטודיו Rebel Entertainment אותו הקימו מעצבים לשעבר בוולט דיסני. מדובר במשחק חברתי מרובה משתתפים בזמן אמת בו השחקן צריך להילחם מול מפלצות ולהתחמק ממלכודות מתוחכמות . בדרך תצילו נסיכה, תהרגו שדים ענקיים ותמחצו יריבים שיתגלגלו מתחת לרגליכם בדרך לנצחון. כל זאת כמובן, בגרפיקה ייחודית כמו שרק בדיסני יודעים לעשות.

Flow Free 

Flow free: אלו שאוהבים פאזלים לא יוכלו להוריד את האצבע מהמסך. מדובר על משחק שכל מטרתו הוא לחבר בין הנקודות באותו הצבע בדרך שתכסה הכי הרבה תאים ריקים בדרך. בתחילת המשחק בוחרים את גודל המטריצה (5*5 או 6*6 וכו') ומתחילים למתוח את הקו בין הנקודות כאשר ברקע שעון העצר רץ לאחור. הניקוד בכל שלב תלוי ביכולת שלכם לחבר את כל הנקודות בזמן ולכסות את כל המסך.

CSR Racing 

iPhone Screenshot 4

CSR Racing: אוהבים מהירות? זה המשחק בשבילכם. מדובר על משחק מירוץ מכוניות חדש למכשירי אייפון ואייפד שהושק לפני כשבועיים וכבר תפס את המקום השישי ברשימת היישומים החינמיים של האייטיונס. במשחק תוכלו לבחור מסוגים שונים כולל BMW, ניסן, פורד, אאודי או שברולט ולשדרג אותן כך שיתאימו לנהיגה הפראית על המסלול. רזולוציית המשחק גבוהה במיוחד ועל פי החברה המפתחת מדובר על תצוגה טובה יותר מכל קונוסולת HD שקיימת היום בשוק.