"אני יודע שבעסקים שלנו אנחנו יכולים להשיג הרבה טוב באמצעות עשיית הטוב. אנחנו מאמינים שכלכלות מכילות יכולות "להרים" כל אחד, בכל מקום. אמונה זו עומדת בבסיס כל מה שאנו עושים ומגדירה את המוצרים והפתרונות שאנו מציעים"מספר ברק מלניק-מנכ"ל Visa ישראל. 

"הנה כמה דוגמאות: ברחבי העולם, סיפקנו גישה לתשלומים דיגיטליים ל-500 מיליון משתמשים שאינם בעלי חשבון בנק או שלא היו בעלי גישה לשירותים דיגיטליים, וכעת הם יכולים ליהנות מהכלכלה הדיגיטלית. הצענו תוכניות אוריינות פיננסית ב-30 מדינות. בנוסף בישראל, עשינו מאמץ רב באמצעות תוכנית לימודים מקוונת שמטרתה היתה לקרב עסקים קטנים ומיקרו-עסקים לעולמות התשלומים הדיגיטליים".

ואיך זה בא לידי ביטוי בלוגו המעוצב מחדש?

"כאשר מסתכלים על הלוגו שלנו, מבחינים בשני קווים שנראים כמו סימן שוויון. זהו סמל מותג שמעביר בצורה יפיפייה את המהות של. Visa בעצם הלוגו משקף סיכום של הערכים שלנו ומהווה תזכורת למחויבות שלנו לשוויון ולמתן הזדמנות. בנוסף, זהות המותג החדשה שלנו עוצבה בשיתוף עם חברת עיצוב מותגים עולמית המובילה Mucho מסמלת גם שינוי".  

למה אתם מתייחסים כשאתם אומרים Meet Visa?

"כשאנחנו פותחים את הארנקים, כשאנחנו נכנסים לחנות, כשאנחנו משלמים-אנחנו פוגשים את Visa. אבל אנשים רבים רק חושבים שהם יודעים מי זאת Visa. מי פחות ומי יותר. אז בואו נגלה-ל- Visa יש רשת שמחברת בין מיליוני אנשים והיא הופכת את החיים שלנו לקלים יותר. היא מקבלת את ההשראה שלה מהדלתות שהיא פותחת לעולם, עם אפשרויות תשלום שלא חלמנו עליהם, בכל מקום ובכל זמן. אנחנו מציעים הזדמנות גדולה גם ללקוחות וגם לבתי העסק. כאן, אנחנו רוצים לדבר על כל ההיבטים והערכים של המותג ולהפגיש אתצ כולם עם כולם".

ויזה 2  (צילום: פובליסיס מדיה)
עושים טוב לעסקים |צילום: פובליסיס מדיה

האם ביצעתם מחקרים כל שהם על מנת לקבוע את כיווני התהליך והמעבר? ואם כן כיצד השתמשתם במסקנות?

"לפני "פגוש את ויזה", ביצענו עבודת מחקר בת תשעה חודשים. ראינו שלצרכנים יש ציפיות ממותגים, לא רק לגבי המוצר עצמו או לגבי חווית הלקוח. הם מצפים שנחשוב היטב מי אנחנו ומה הערכים שלנו. לצורך המחשה, 75% מהצרכנים בעולם אומרים שהחלטות הרכישה שלהם מושפעות מהמעורבות של המותג בנושאים חברתיים. יותר מ-80% מהנשאלים מתחת לגיל 30 מאמינים שהתנהגותם של חברות ומותגים מהווה חלק חשוב בפתרון האתגרים העומדים בפני האנושות".

מסגרת

"אבולוציית המותג Visa תבוא לידי ביטוי ביותר מ-100 שווקים בהם אנו פועלים ברחבי העולם. אנחנו מדברים על טווח גדול של פעולות מלוגו ועד חלקים אחרים בשיח. גם סרט הקמפיין מפגיש את העולם בכמה דקות": 

  • הסרט מציג בהצלחה את כוחה של הרשת העולמית של Visa.
  • כל בעלי המלאכה ובעלי העסקים בסרט הם אמיתיים.
  • במאי הסרט הוא מאליק חסן סייד, אחד הכישרונות החשובים של זמננו. 
  • הקמפיין עוצב על ידי סוכנות הקריאייטיב העולמית של Visa-Wieden+Kennedy