תקלות במחשב הן בדרך כלל הגורם הדומיננטי והמוביל ביותר לנזק משמעותי לארגון ולאובדן ימי עבודה. לדוגמא: חברה בינונית ממוצעת, שעובדת מול חברות נוספות במשק, שיש לה כ-30-40 עמדות מחשוב.
לרוב חברות אלו מקבלות תמיכה טכנית מאדם אחד שמגיע לחברה כאשר יש תקלה או שהן מעסיקות עובד פנימי מטעם החברה.
מה שאומר שכאשר אותו אדם לא זמין באופן מיידי לקריאת השירות, או כשנוצר עיכוב, לא רק העבודה השוטפת של החברה עשויה להיפגע, אלא גם עבודתן של חברות נוספות.

IT-START שירותי מחשוב לעסקים, שמה לרגליה את החזון של שירות ותמיכה 24/7 לחברות ועסקים, תוך דאגה לתמיכה טכנית מסביב לשעון, מענה לכל סוגי התקלות, ניהול ובקרת שרתים, ייעוץ ועוד.
כך העסק יכול להתנהל על מי מנוחות ולזכות לשקט נפשי אמיתי.

איך הכל התחיל?

"התחלנו כחברה קטנה המספקת שירותי מחשוב לעסקים. שירותי IT, אנטי וירוס, אבטחת מידע בהתאמה אישית לכל ארגון ועסק", מספר גיל פוקס, מנכ"ל החברה ובעל ניסיון של 25 שנה בתחום המחשוב.
"לאחר תקופה קצרה, הבנו שהבעיה האמיתית שחוות חברות וארגונים בישראל היא חוסר בתמיכה טכנית איכותית, הניתנת באופן מיידי. רצינו להיות אלו שמספקים את הפתרון"

ITSTART 1  (צילום: canva)
אנחנו מציעים לחברות פתרון מיידי בעזרת שירות אקספרס 24/7|צילום: canva

קצב מהיר-דורש תמיכה מהירה

"כל עסק, מקטן ועד גדול נדרש לשירותי מחשוב לעסקים. בשנים האחרונות, ההתפתחות הטכנולוגית המהירה, הולידה גם צורך ביצירת סביבת עבודה מתקדמת ורציפה. תהליכים עסקיים המתרחשים באופן רציף וללא תקלות הפכו להיות ערך עליון בחברות. במקרה בו המערכות העסקיות מושבתות, ואפילו לזמן קצר, העסק עלול להפסיד הון עתק.

קחו לדוגמא את חברת אינטליטק.
אנו עובדים עם החברה כבר מעל ל- 20 שנה. החברה מספקת תוכן מכני ואוורונאוטיקי בתחום הבטחוני, ומשרתת את מרבית התעשיות הבטחוניות במדינת ישראל. באינטליטק יש מערכות מחשוב כפולות- גם רשת פנימית שאינה מחוברת לרשת האינטרנט וגם רשת חיצונית.
תקלה של דקות בודדות בחברה כזו, משמעותה אסון של ממש מבחינה כלכלית ובטחונית.

אנחנו מציעים לחברות כמו אינטליטק פתרון מיידי בעזרת שירות אקספרס 24/7.
כל חברה או ארגון שאנו מספקים לו שירות, יודע שאנחנו מתחייבים לפתרון הבעייה עד טווח של שעה במקסימום. לא ברמת המענה אלא ברמת התקלה.
אין סיכוי שחברה שאנו משרתים, תתקע בלי מחשבים או בלי אינטרנט 24 שעות או יותר. "ההתחייבות שלנו היא לספק מענה מיידי לכל תקלה או בעיה".

למה לא למנות עובד מטעם החברה שיהיה אחראי לכל העניין?

"חברות רבות סוברות שעדיף להעסיק עובד פנימי שיטפל בכל מערך המחשוב, אך צר לי לומר שברבים מהמקרים מדובר בעובד שחוק ועייף, שלא יכול לקחת על עצמו את מלוא האחריות, ולא תמיד דואג להתעדכן בטכנולוגיה החדשנית ביותר, שמשרתת את צרכי הארגון.
ל-IT-START לעומת זאת, יש צוות מומחים גדול שדואג למצוא פתרונות מיידיים עבור כל אחד מלקוחותינו.
בנוסף, העובדה שאנו חברה גדולה, המורכבת ממערך גדול של עובדים בעלי הכשרה מובילה, מאפשרת הגעה פיזית לבית העסק תוך 3 שעות מפתיחת הקריאה, ובמקרים של השבתת משרד, התחייבות להגעה תוך שעה בלבד!".

מעטפת שלמה לניטור תקלות

"התקלות נפתרות באחת משתי דרכים: באמצעות שליטה מרחוק או הגעה פיזית לחברה או לארגון.
מדובר במהלך שהביא רווחה לכל כך הרבה עסקים וארגונים. חברות רבות משוות בין הפסדים שספגו בגלל תמיכה טכנית לקויה לעומת השירות המעולה שקיבלו אצלנו ב-IT-START.
יש אפשרות לתומך מלווה וקבוע מטעם החברה שיטפל בתקלות בזמן אמת, והאופציה השניה היא תמיכה מרחוק, הכוללת תמיכה מקיפה מצוות של מהנדסי מיקרוסופט מוסמכים (בעלי הכשרה של MCSE) להם מומחיות במגוון נושאים".

2ITSTART (צילום: canva)
קצב מהיר דורש תמיכה מהירה|צילום: canva

מתריעים על תקלות מבעוד מועד

ההשבתה הכוללת של כלל שירותי קבוצת פייסבוק, שכולנו חווינו לאחרונה, שכללה בתוכה גם אפליקציות נוספות כמו וואטסאפ ומסנג'ר, מלמדת חברות בימינו יותר מתמיד, עד כמה חיונית התמיכה הטכנית בזמן אמת.
אחד היתרונות הגדולים בעבודה איתנו היא שאנו מתקינים בארגון מערכת המתריעה על תקלות מבעוד מועד. קריסת רשת או מערכת המחשוב תמיד מגיעות בתזמון לא טוב, ולעיתים גם משביתות את הארגון לזמן מאוד ממושך עד העלאתן מחדש של המערכות וביצוע בקרת נזקים.
האם אפשר אחרת? בהחלט כן. ניתן לנטר את הקריסות הללו ובכך למזער נזקים עד כמה שניתן.

לסיכום, מה הופך את IT-START  לבחירה הטובה ביותר?

"העסקים והארגונים שבחרו לרוץ איתנו למרחקים ארוכים, אומרים: "המחיר חשוב, המוצר חשוב אבל השירות הכי חשוב". חברתנו מצטיינת בשירות איכותי, ומענה מהיר לכל צרה שלא תבוא. כל עסק שעובד עמנו בשת"פ יודע שהוא אף פעם לא יתקל בבעיה שתגרום לשיתוק של החברה, תמיד העבודה תמשיך לזרום ולהתנהל על מי מנוחות.
היכולת שלנו לשים את הלקוח בראש סדר העדיפויות, היא היתרון הגדול ביותר שלנו".

למידע נוסף ופרטים מלאים בקרו באתר או חייגו: 1800-300-611