ישראלים קונים בממוצע 10 סוגים שונים של עוגיות מדי חודש. נתון זה הופך את קטגוריית המוצרים המתוקה הזו לאחת המבוקשות ברשתות השיווק. חברת פררו זיהתה את המגמה ומתוך רצון לספק את הצרכים ואת הרצונות של הצרכן הישראלי החליטה להביא לישראל מוצר מיוחד שהושק באירופה ב-2018 ועד כה היה חסר בישראל – עוגיית קינדר קארדס. אלא שהפעם, לעומת ההשקות האחרות, פררו הפתיעו אותנו ושמו בקדמת הבמה את השגרירים האמיתיים של המותג - העובדים של החברה שיצאו לרשתות השיווק על מנת להכיר לצרכן את המוצר החדש ולהציג את גאוותם בו.
מהלך שיווקי חדשני
ההשקה של קינדר קארדס היתה מהלך שיווקי נרחב שכלל פרסום בטלוויזיה ובדיגיטל, שלטי חוצות ושת"פ עם עשרות משפיענים ברשת. "מעבר לתקשור השיווקי הרגיל, הפעם היה לנו חשוב להביא את האנשים שלנו, עובדי פררו בישראל, לקדמת הבמה", מסביר מנהל שיווק קינדר, פדריקו סקורזוני. "הם שגרירי המותג הכי טובים שיכולנו לבקש וזה עשה הבדל ענק במהלך ההשקה ברשתות השיווק".
“המפגש בין עובדי פררו לבין הצרכנים היה קסום, ממש כמו המוצר עצמו", מוסיפה מנהלת מותג קינדר קארדס, עמית מזוז. "הקשר האישי שנוצר היה בלתי נמנע וכולנו נדהמנו לגלות כמה חיוכים עוגייה אחת יכולה לייצר".
השגרירים של קינדר
המפגש בין שגרירי קינדר לבין הצרכן נערך ברשתות שיווק ברחבי הארץ במסגרת יום פעילות, בו לקחו חלק כל עובדי החברה פררו בישראל ונראה שלא רק הצרכנים שקיבלו קינדר במתנה נהנו מהמהלך.
"היה מאד מרגש לקחת חלק בהשקה, לפגוש את הצרכנים שאוהבים קינדר ולתת להם להתנסות במוצר החדש", סיפרה לנו קסם ממחלקת שיווק. "כיף לפגוש את הצרכנים במעמד הקנייה", הוסיף עמית ממחלקת טרייד מרקטינג, ומריאנה ממחלקת מכירות ציינה: "גם האינטראקציה בתוך החברה הייתה כיפית ממש כי כולם התגייסו למטרה משותפת והפכו לאחד, בלי הבדלי תפקיד". זיו סיכמה את החוויה בתור מהלך חיובי שהיא נהנתה ממנו מאוד: "האנשים בחנויות מאד התלהבו, בעיקר הילדים, אבל לא רק. ממש אפשר היה לראות על הפנים שלהם את ההנאה מהעוגייה החדשה שהשקנו".
כל האיכויות של קינדר אבל בצורת עוגיה
קינדר קארדס מכניסה את המותג קינדר, שבלט עד כה בנוכחותו בעיקר בעולם השוקולד, לקטגוריית העוגיות. מדובר על עוגייה בעלת שתי שכבות וופל פריכות, ביניהן שני קרמים רכים של חלב וקקאו. היא דקה במיוחד ועשירה בקרם ובשביל חווית האכילה הכיפית היא מגיעה בצורת קלף. המוצר החדש מוצע לצרכן ברשתות השיווק במארז של 128 גרם הכולל 5 יחידות וגם כיחידה בודדת במשקל של 25.6 גרם, כאשר כל יחידה מורכבת משתי עוגיות.
הייחודיות של עוגיית קינדר קארדס באה לידי ביטוי בכך שהיא אינה נמסה ואינה מתפוררת, כך שנוח לאכול אותה בכל זמן ובכל מקום, גם מחוץ לבית. זהו יתרון משמעותי במיוחד עבור הורים לילדים, אבל כמובן שגם מבוגרים ייהנו מאוד. תוסיפו לכך את העובדה שמדובר על עוגייה קלילה ואוורירית עם שילוב מרקמים מיוחד – קריספית מבחוץ ועם קרם רך ועשיר מבפנים. בנוסף, כמו כל מוצרי קינדר גם קינדר קארדס עשויה מחומרי גלם באיכות גבוהה ומצטיינת בכמות מדודה שלהם בהתאמה מיוחדת לילדים.
"אנחנו נרגשים להרחיב את קינדר מעבר לעולם השוקולד ולהביא את האיכויות של המותג גם לקטגוריית העוגיות", מסביר מנכ"ל פררו בישראל, מתאו ברטולוצ׳י. "כבר בשבועות הראשונים של ההשקה, אנחנו רואים שקינדר קארדס נכנס לחמישיית המוצרים המובילים בקטגוריית עוגיות ומבחינתנו זו רק ההתחלה כי אנחנו מאד מאמינים בהשקה הזו וביכולת של המוצר החדש לכבוש את קטגוריית העוגיות. אנחנו מודים גם לשותפים המסחריים שלנו, שמאמינים בהשקה הזו כמו שאנחנו מאמינים בה. אנחנו ממשיכים במחויבות שלנו, לחדש ולהביא את המיטב של מוצרי קינדר לצרכנים".
המותג קינדר מציע לצרכן הישראלי מגוון מוצרים ייחודים, בניהם קינדר בואנו (בקטגוריית חטיפי השוקולד), קינדר ג'וי, קינדר ביצת הפתעה, וקינדר ביצת הפתעה מקסי, קינדר שוקולד (טבלאות/אצבעות שוקולד), קינדר דליס (עוגות אישיות), ומעכשיו גם קינדר קארדס שתהפוך לבחירה הראשונה של כל אוהבי העוגיות באשר הם.