mako
06.07.21

יצירה מקומית תוססת

לטובת אומנות צעירה בישראל: מותג המים המוגזים "Perrier" ו"הבצפר" בשיתוף פעולה יצירתי

צילום: זוהר אסיג
צילום: חן לופט

זו השנה השנייה בה מותג המים המוגזים הצרפתי "Perrier" ו-"הבצפר", בית הספר של איגוד חברות הפרסום משתפים פעולה.

צילום: עוז אויזרט

כחלק מהפרויקט המשותף, התבקשו הסטודנטים בקורס ארט דיירקשן להציג פרספקטיבה מקורית ומודרנית לימי הקיץ.

צילום: דניאל בונקר

את היצירות התוססות והקיציות, תוכלו לראות במוזיאון האינסטגרמי של המותג. 

צילום: גיא ברדה

פרויקט זה מצטרף לנגיעות נוספות של "Perrier" באומנות המקומית והנכונות לעזור לאמנים ישראלים צעירים לחשוף את יצירותיהם.

צילום: ניצן קרוחמלניק

רז קלמנוביץ', מנהל שיווק בטמפו משקאות: "מאז ומתמיד Perrier הולך יד ביד עם אומנות בכל מקום בו הוא נמצא, החל משיתופי פעולה עם אמנים בינלאומיים מוערכים כמו מורקאמי היפני ועד לדור הבא של היוצרים שגדלים ב'בצפר'. זאת זכות עבורנו לתת להם במה".

צילום: עידן ברדיצ'ב

"שיתופי הפעולה בין הסטודנטים שלנו ללקוחות אמיתיים, מוכיחים לנו בכל פעם מחדש עד כמה החיבור בין העולם האמיתי וההדרכה עובדים טוב יחד". יגאל בראון, מנכ"ל הבצפר.

צילום: אוסאמה חג' יחיא

 "השת"פ בין מותג שמקדם אומנות לסטודנטים שלומדים ארטדיירקשן בבצפר הוא כמעט הכרחי. אנו מודים על האמון בסטודנטים הצעירים ומקווים להמשך שיתופי פעולה מוצלחים".  

צילום: טאי לוי

חלק מהיצירות נמכרות היום במארז קיץ מיוחד של "Perrier" וחלק מההכנסות ממכירתן - יתרמו עבור מלגה לאומנות צעירה בישראל. 

צילום: עוז אויזרט, חן לופט

המארז החגיגי כולל 24 בקבוקי פרייה 330 מ”ל, וכמובן תיק חוף עם הדפס אמנותי במהדורה מוגבלת. לרכישת המארז היכנסו לאתר BLEND.