עוגיות נוטלה הושקו לראשונה בשנת 2019 והשקתן לוותה בבאזז תקשורתי וקמפיין נרחב בערוצי המדיה השונים. הציבור הסתער על החנויות ובתוך זמן קצר הורגש מחסור על המדפים שאף סוקר במהדורות החדשות בטלויזיה. במשך תקופה ארוכה איטלקים לא עסקו בשום דבר חוץ מבסנסציה של עוגיות נוטלה.
"המוצר נחטף מהמדפים באירופה במהירות" אומרת אלונה סטרוד, מנהלת שיווק נוטלה בישראל. "שנה לאחר ההשקה הביסקוויט של נוטלה פרץ מעבר למיליארד ביסקוויטים שנמכרו באיטליה והגיע לנתח שוק של 8.5% כבר בשנה הראשונה", מסבירה סטרוד ומוסיפה, "אנו מעריכים שגם בישראל הביקוש למוצר יהיה גבוה והשאיפה שלנו היא להפוך אותו למוצר מוביל גם בשוק הישראלי".
תכירו את העוגייה שעומדת לכבוש את ישראל
עוגיות נוטלה הן ביסקוויט זהוב, עשיר, טעים ופריך עם מילוי קרמי של נוטלה. הן מכילות 40% ממרח נוטלה האהוב, עם פטנט ייחודי המבטיח את הטעם והטריות של ממרח הנוטלה הנמצא בלב העוגייה. "כל מה שאתם אוהבים בביסקוויט פריך מגיע עכשיו במוצר חדש המשלב את הקרמיות והטעם הייחודי של נוטלה", אומרת רואיה יעקוביאן, מנהלת מותג נוטלה. "תמיד כיף לחלוק ולשתף את העוגיות עם האהובים שלכם, כדי שתוכלו להפוך את הרגעים המשותפים למיוחדים אף יותר".
"אנו מאוד נרגשים לקראת ההשקה של נוטלה ביסקוויט בישראל", אומרת אלונה סטרוד, מנהלת שיווק נוטלה בישראל, "ואנו מודעים לכך שהצרכנים אוהבי נוטלה מצפים להגעתה לישראל".
עכשיו גם אצלנו
מאז פרצו העוגיות של נוטלה את גבולות איטליה וחדרו לשווקים נוספים באירופה, גם שם הפכו להצלחה גדולה. כעת, הן מגיעות לישראל באופן רשמי עם כשרות של הרבנות הראשית ויוצעו לצרכן ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות החל מחודש דצמבר. פררו תציע את עוגיות הנוטלה ב-3 אריזות שונות. "שקית קלאסית שמיועדת לשיתוף 276 גר' (20 יח'), מארז גליל פרקטי ונוח לנשיאה 168 גר' (12 יח') ואריזה אישית של שלישיית עוגיות 42 גר' לדרך", מסביר ליאור ג'אורי, מנהל שוק פרטי ומוסדי, פררו ישראל.
קטגוריית הביסקוויטים היא הגדולה ביותר בשוק המזון המתוק הארוז בישראל והיא מוערכת בכמיליארד שקל בשנה (שהם 15% מסך קטגוריית מזון מתוק ארוז). פררו מגדילה את טביעת הרגל שלה ויש לה את הנכונות להצליח עם מספר השקות חדשות. עד ספטמבר 2022 החברה נכחה בקטגוריה זו רק עם נוטלה B-READY. בספטמבר 2022 הושקה עוגיית קינדר קארדס ובדצמבר 2022, פררו צפויה להרחיב את אחיזתה בקטגוריית עוגיות הפרימיום עם השקת עוגיות הנוטלה החדשות.
כולם אוהבים נוטלה
מותג נוטלה נהנה מנכסיות מותג חזקה בקרב הצרכנים הישראלים. המותג דורג במקום הראשון כמותג הבינלאומי המוביל בקטגוריית המזון והמשקאות לשנת 2022 (על פי סקר מדד המותגים של גלובס). כמו כן, נוטלה הוא המותג המוביל בישראל בנתח שוק כספי של 43.9% בקטגוריית ממרח קקאו ואגוזים (על פי נתוני סטורנקסט MAT, שבוע 44).
"נוטלה הוא אחד המותגים האייקונים. המותג אהוב על מבוגרים וילדים בכל העולם. נוטלה דורג במקום הראשון בישראל", אומר מתאו ברטולוצ'י, מנכ"ל פררו ישראל. "יש לו שיעור חדירה מהגבוהים בקטגוריה בכל העולם והוא במקום הראשון בנכסיות מותג בקרב הצרכנים. קטגוריית הביסקויטים היא הגדולה והדינמית ביותר בשוק הישראלי. אנו נרגשים להרחיב את נוטלה מעבר לקטגוריית ממרחי השוקולד ולהשיק את נוטלה ביסקוויט וזאת לאחר ההשקה המוצלחת של קינדר קארדס בספטמבר".
הכנות רבות נעשו לקראת השקת נוטלה ביסקוויט בישראל והיא תלווה בקמפיין נרחב בערוצי המדיה השונים ובליווי פעילות טעימות בחנויות נבחרות.
"אנו מאוד אופטימיים לגבי ההשקה של נוטלה ביסקוויט בישראל", אומר אלון שץ, סמנכ"ל מכירות פררו ישראל. "התחלנו את החשיפה של המוצר בסבב השקה לרשתות השיווק ביולי 2022. קיבלנו תגובות חיוביות מהקמעונאים, הם הבינו שהשקה זו תגדיר מחדש את קטגוריית הביסקוויטים והם יצטרכו לבצע מס' שינויים בפלנוגרמות. הקמעונאים התרשמו והביעו את רצונם לשיתוף פעולה נרחב בהשקה זו".
רוצים להיות ראשונים לטעום את ביסקוויט נוטלה החדש?
בתאריכים 1.12.22 - 6.12.22 בין השעות 16:00-20:00 תתקיים פעילות טעימות לאוהבי נוטלה. הפעילות תתקיים בנוטלה שוקולד אקספריאנס בקניון הגדול בפ"ת.
כולם מוזמנים!