יש מעט מאוד נתונים מחקריים זמינים על הקהילה הא-בינארית, לכן החליטה חברת מאסטרקארד לנתח ולזהות את החוויות וההרגלים של חברי קהילה זו, או אנשים שחווים את הזהות המגדרית שלהם מחוץ לקשת הבינארית של "גבר" או "אישה".
כחלק מהמהלך, ערכה החברה מחקר על אי שוויון וחוויות מגדריות של אנשים א-בינאריים ביחס לאוכלוסייה הכללית ב-16 מדינות באירופה, צפון אמריקה וישראל. המחקר בדק את חוויות החיים של קהילה זו בכל ההיבטים, כולל בבית ובעבודה, תוך כדי קניות ומפגשים חברתיים, המשלבים שימוש במסמכי זהות.
על פי התוצאות של המחקר, 0.9 אחוז מהאנשים בישראל מזדהים כא-בינאריים, לעומת 1.4 אחוז מבני דור ה-Z אשר מזדהים כך. נתונים אלו נמוכים מאוד ביחס לשאר המדינות שנבדקו, כאשר הממוצע בכל המדינות עומד על 2.8 אחוז מכלל האוכלוסייה ו-5.3 אחוז מבני דור ה-Z. צ'כיה, אוסטריה וגרמניה מובילות את התוצאות עם 9.4 אחוז מהאנשים המזדהים כא-בינאריים, ו-11.4 אחוז מבני דור ה-Z אשר מזדהים כך.
מהמחקר גם עולה כי 38 אחוז מהישראלים אומרים שהם מבינים אם אנשים לא רוצים להזדהות כזכר או נקבה. 37 אחוזים מהישראלים ציינו כי הם מעדיפים לעבוד בחברה שבה מתקבלים אנשים א-בינאריים, ו-16 אחוז מעדיפים לקנות מוצרים ולקבל שירותים מחברות סובלניות לחברי וחברות קהילה זו.
ממצאים נוספים במחקר מעלים כי 59 אחוז מהאנשים אשר מזדהים כא-בינאריים אומרים שהם מרגישים לא בטוחים בזמן הקניות. 34 אחוז מציינים שזה מעצבן אותם שהמגדר שלהם מצוין בתעודת הזהות או כרטיס האשראי, ו-74 אחוז מחברי וחברות הקהילה הא-בינארית מדווחים כי חוו בריונות, השפלה, אפליה והתעללות מילולית או פיזית בחייהם. 63 אחוז מרגישים לא בטוחים מחוץ לביתם ו-44 אחוז מהם חווים דיכאון.
חברת מאסטרקארד השיקה בשנת 2019 את תוכנית ה-"True Name", שמאפשרת לאנשים להציג את שמם הנבחר על גבי כרטיס האשראי שלהם. התוכנית הושקה מתוך צורך שעלה אצל רבים, שסיפרו כי השם על גבי כרטיס האשראי שלהם לא משקף את הזהות האמיתית שלהם, והדבר מעורר תזכורת יומיומית כואבת בין השם המזוהה לשם המופיע על גבי הכרטיס.