חברת השוקולד הבריטית המפורסמת Cadbury (קדבורי) חוגגת בימים אלה 50 שנים לביצי הקרם המופלאות שלה עם פרסומת בעלת ניחוח נוסטלגי, בה היא פונה ללקוחות בשאלה איך הם אוהבים לאכול את ביצי הקרם שלהם. הביצים המדוברות, שנראות כמו ביצי קינדר, רק שכאן הן מלאות בקרם אוראו, מאוד פופולריות בעולם, במיוחד לקראת חג הפסחא, ובבריטניה לבדה נמכרות בכל שנה 200 מיליון יחידות כאלה. 

בדיוק כמו שבישראל כל אחד אוכל קרמבו בצורה קצת אחרת, גם לכל חובב ביצי קרם יש את הדרך המועדפת עליו. הפרסומת הצבעונית מציגה מספר חובבי ביצים שמדגימים איך הם הכי אוהבים לאכול את הממתק שלהם, ולצד אלה שאוהבים קודם ללקק את הקרם ואלה שאוכלים את הביצה שלהם בסתר, הופיעו גם קאלום סטרלינג ודייל מורן, בני זוג בחיים האמיתיים, כשהם מצמידים שפתיים וחולקים נגיסה מרמזת ומתוקה במיוחד. 

כל החגיגה הזאת נועדה כדי לקדם את הפעילות המיוחדת של החברה, שפיזרה ברחבי בריטניה 200 ביצי זהב, ותעניק פרס כספי של 5,000 לירות שטרלינג (21 אלף שקלים) לכל לקוח מאושר שימצא כזאת. 

הפרסומת כמובן גררה המון תגובות הומופוביות, אבל גם המון חיזוקים מבני ובנות קהילת הלהט"ב, ששיבחו את החברה על כך שבחרה לתת נראות בולטת לנשיקה גאה בקמפיין שלה. "אנשים משתוללים בגלל שזוג גייז חולקים ביצת קרם ואני מוכרחה להודות שגם אני בשוק, כי אף אחד לא צריך לחלוק ביצת קרם. הם חולקים שני ביסים ואני מקבלת את שניהם". 

אבל גם בקרב הלהט"בים לא כולם היו מרוצים מהפרסומת ומהדרך בה בני הזוג מביעים בה חיבה, ולאו דווקא מטעמים הומופוביים, אלא משום שהם הרגישו כי מדובר בניצול ציני של הקהילה הגאה. "אני אוהב להיות גיי, אבל אף אחד לא צריך לראות שני בחורים חולקים ביצת קרם", כתב צייצן אחד, ואחר הוסיף "זה קצת יותר מדי. נראות זה דבר אחר (וחשוב) אבל זה מרגיש כמו ניצול, כאילו הם רצו להשתמש בזוג הומואים כדי לעורר מחלוקת ולגרום לאנשים לדבר על המוצר".